Hmmmmm....mukavaa, että aiheesta on virinnyt keskustelua
Omalta osaltani fiilikset on tämän asian tiimioilta samat. Tämän miehen kanssa emme ole vähään aikaan tavanneet (välimatkan vuoksi) mutta puhelimessa olemme tietty puhuneet, mut ens viikolla näemme
iiiiiiihanaaaaaah...
Ja totta, että nykyisin ainakin itse suhtaudun kovin eritavalla rakkauteen ja ihastuksiin kuin teinivuosina. Musta on ihana ihastua, ihastunkin usein, mutta rakkaus oioi se onkin ihan eri juttu se
Ja kuten aiemmin sanoin, rakastan tätä miestä, mutta jos emme koskaan tule olemaan parisuhteessa, se on okei, koska rakastan häntä ja sitä että tiedän, että hän on olemassa ja olen kiitollinen, että olemme tavanneet.
Kyllä on ollut miesrintamalla täällä jos jonkinlaista surua ja murhetta, mutta myös iloa, kiihkoa ja naurua
en ajattele enää niin kuin Tuuli-Hiuksissa sanoi ettei sydämeni kestä enää yhtään sydänsurua...mun sydän kyllä kestää. Kaikella on aikansa ja paikkansa, jokaisella ihmissuhteella ja jokainen antaa minulle ja elämälleni jotain. Oma asenne ratkaisee, miten suhtaudun asioihin. Otan ja haluan ottaa joka kerta sen riskin, että tässä sattuu ja paljon, koska olen "elämänarkomaani" ja haluan tuntea kaikki tunteet aidosti ja elää jokaisen hetken ja tunteen ottaen siitä kaiken irti, suruista ja iloista, ikävästä ja hetken hurmiosta, kaikesta
no ohhoh kuulostipas hienolta, mutta noin minä aattelen.
Jaa juu ja jos tuohon kauneus+henkinen pääoma asiaan mennään.....niin moni ihminen yllättyy tutustuessaan muhun paremmin, koska kuulemma eivät olisi voineet kuvitellakaan, että olen hyvin henkevä ja syvällinen ihminen, joka meditoi ja harrastaa joogaa ja astrologiaa
koska rakastan laittautua ja näyttää hyvältä ja tykkään kaikenlaisista naisellisista hömpötyksistä...ja tunnen monia muitakin samanlaisia eli mun mielestä ne ei missään nimessä sulje toisiaan pois.
Mä en jaksa kyllä katella ympärilleni enää jatkuvasti, luotan siihen, että se oikea tyyppi tulee kyllä sit kohdalle..ellei ole jo tullut...tämän miehen kanssa juuri tapasimme niin kummallisesti, että hän käytännössä tupsahti syliini keskellä liikennettä..kuin olisi pudonnut taivaasta siihen
olemme monasti ihmetelleet, että kuinka sillä tavalla voi kohdata vieraan ihmisen, liikenteessä ja nauraneet, että "pakkohan" sillä joku tarkoitus on olla. No tarkoitusta tässä on jo ihan tarpeeksi, mitä tunteita olemme toisissamme saaneet aikaiseksi ja mitä kokeneet yhdessä.. Kiitollinen olen...kaikesta