Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat ja Neitsyt = ?  (Luettu 6187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 09.09.2008 11:14:03 »

Ajattelinpas nyt huvikseen tulla kysymään jos täällä olisi joku enemmän astrologiasta tietävä kuin
minä,joka haluaisi vähän kertoa miltä mun ja poikaystäväni merkit toisiinsa nähden näyttävät?
Aurinkomerkeiltä ollaan ainaki toistemme vastakohdat  Cheesy
Että sovitaanko me ollenkaan yhteen (merkkien perusteella)? Grin
Ollaan kuukausi seurusteltu  smitten
Mun merkit näkee allekirjoituksesta ja miehen merkit on:

 askendentti rapu
 aurinko kalat
 kuu  vesimies
 merkurius  oinas
 venus  oinas
 mars  harka
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1 : 10.09.2008 00:00:12 »

En yleensä oikein handlaa tällaisia, mutta

teillä tosiaan auringot vastakkaisissa merkeissä. Tosin huom sinun kuu taas sitten on sama kuin miehen aurinkomerkki ja sitä on pidetty perinteisesti hyvänä kuviona parisuhteessa.

Teidän  venus on kolmiossa  smitten
Merkurius, miten kun sinulla  neitsyt ja miehellä  oinas oletko sinä tarkka puheissasi ja mies jotenkin sellainen impulsiivinen?

Miten sitten toiminta eli  mars Oletko sinä  mars kaksoset jollain tavalla vilkkaampi kuin mies  mars harka ?

Tää voi olla höpönhöpöö, mutta tällaista tuli mieleeni noin yhtäkkiä teidän merkeistä.  Smiley

Tietysti paljon muutakin, joka vaikuttaa esim loput planeetat jne.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2 : 10.09.2008 21:45:13 »

Hmm. Mitä se meinaa että  venus on kolmiossa? :Smiley

Kyllä mies on tosiaankin impulsiivisempi puheissaan kuin minä,ja kuinka SUORAPUHEINEN !
sanoo asiat just niinku ne ajattelee  smitten Itse oon tottunut kuitenkin vähän jotenkin
"varomaan" mitä puhun,tai etten sano ehkä ihan kaikkea tai puhu ihan kaikesta niin
suoraan,mutta arvostan sitä piirrettä kyllä toisessa ihmisessä  coolsmiley
Ja monesti mulla meinaa jäädä joku sana "kurkkuun" tai en tiedä miten jonkun asian
sanoisin niin mies heti hermostuu että koita nyt saada jo sanottua se asia! 2funny

En kyllä ainakaan vielä oo huomannut että olisin jotenkin vilkkaampi kuin mies,
paitsi mies on kyllä sellainen että ihan helposti voi vaan löhötä eikä kiirehdi
mihinkään kun mä taas tykkään suunnitella ja sinkoilla sinne sun tänne ja tehdä aina
kaikkee erilaista ja kivaa  Cheesy Mutta kyllä se aina innostuu mun ehdotuksista ja suunnitellaanki
jo kaikenlaisia risteilyjä ja matkoja,kun vaan olis rahaa joskus toteuttaa ne  2funny
Mitään ihmeellistä sellaista ristiriitaisuutta en oo vielä huomannut meidän välillä,
tuntuu joskus että meillä on ihan telepaattinen yhteys,kun jos mietin että vois soittaa
sille niin just ku oon soittamassa niin se soittaaki mulle  Wink

Mutta aivan oikeassa tosta puhetyylistä kyllä että se on impulsiivisempi
ja suorapuheisempi... ja vaatii multaki opettelua että uskallan sanoa kaiken mitä ajattelen
(vaikkei kaikkea mun mielestä aina tartte sanoa  Wink)
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 11.09.2008 16:46:03 »

Enpä tiedä mitä tuo venusten kolmio tarkoittaa, mutta varmasti jotain mukavaa ja ainakin helliä tunteita.  smitten

Tuosta puhumisesta ja suoraan sanomisesta tuli mieleeni, että minulla on  merkurius jousimies ja olen kanssa viime aikoina opetellut sanomaan suoraan asioita.

Onko Saturnus mennyt jo sinun merkurius ohi? Minulla se teki tuossa kesään asti vuoden neliötä omalleni.

Toinen mikä tuli heti mieleen niin  kuu kalat saattaa olla sellainen, jonka on joskus vaikea ilmaista asioita suoraan ja nopeasti.  idiot2 Ainakin tunnistin hyvin itseni tuosta kuvauksestasi.  Smiley

Pakko kysellä kaikilta  kuu kalat että joko  uranus on mennyt sinun  kuu ohi? Sekin sopisi aika hyvin tuohon, että opettelee sanomaan suoraan...

Sorry, nyt menee ohi aiheen. Mitenkäs muuten  askendentti rapu ja  askendentti leijona tulee toimeen.  :Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #4 : 12.09.2008 11:19:56 »

No ainakin oman kokemuksen perusteella  venus aspect_tri venus on sellainen aspekti, joka sytyttää tunteet välittömästi, kun toisen tapaa!  Cheesy  Ja tapa rakastaa on hyvin samanlainen, ovathan Venukset saman elementin merkkejä kolmoiaspektissa. Varmasti lämpimiä tunteita ja dynaamisuutta rakkaudessa. Mulla ja exällä oli myös  venus aspect_tri venus - tosin hyvänkin aspektin vaikutus kylmeni, kun synastriassa oli vaikeita aspekteja ja kompositiokartta oli hankala (paljon Nepparin neliöitä ja jokunen oppositio ja petollinen kompositio  askendentti kalat sekä  aurinko merkurius venus "pinnan alla muhimassa" 12. huoneessa..  Cry )

Tuo  kuu kalat on mun mielestä sellainen, joka jollain tapaa ajelehtii tunteiden maailmassa ja rakkaudessa saattaa haksahtaa vääränlaisiin tyyppeihin. Mun eräs kaveri on iloinen ja aurinkoinen, hupsutteleva  aurinko merkurius venus jousimies , jolla tuntuu tunne-elämä olevan sellaista, mistä ei pirukaan ota selvää (on  kuu kalat ) ja valitsee ns. renttumiehiä, jotka ei ehkä mun mielestä ole ihan parasta seuraa..  idiot2  Mutta fiksu likka kuin mikä ja todella tarkka, tunnollinen ja huolellinen toimissaan ( askendentti neitsytmars skorpioni ).
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.2008 20:43:04 »

riippunee aurinkomerkistä, esim kauris tai rapu kuukala on varmaan erilainen kuin  neitsyt tyttönen, kun olivat jo keskenäänkin just vastakkaisia.

JOS olisi jompikumpi ollut tietoisuuden tasoltaan jättiläinen, ei olisi se astro niin paljon vaikuttanut persoonaan, mutta tulihan molemmilla takku just siinä.

eli tässäkin riippuu taas miehen henkisestä tasosta moni asia.

onko  aurinko  neitsyt  ja  aurinko  kalat  sekstiilissä vai missä, entä kvinkunssi (sitä en vielä osaakaan katsoa, mutta astrodienst näyttänee onko quinqunx tms) samoin  kuu merkit..

olishan se jännä jos jotenkin saisi aumerkit samaan elementtiin eli kolmioon, samoin kuu ja nousu,  venus  mars. . hmm.. 
« Viimeksi muokattu: 12.09.2008 20:51:54 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: