Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muuten vain kirjoittelen  (Luettu 7354 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kristi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 12.09.2008 12:28:34 »

 :)Ihan tässä aloin kirjoittelemaan aikani kukuksi ja katselemaan, mitä täällä löytyy. Kun joka päivä käy lukemassa viikkovillitykset, riimut, tarot ja mitä nyt löytää. Minä tilasin vuoden alussa vuosihoroskoopin Sepolta ja alussa, kun luin siitä tulevaa vuotta, en pitänyt siitä ollenkaan. Mutta kuitenkin, kun seuraan sitä aina joskus, niin ihmeen hyvin täsmää tapahtumat, mitä minulle on tullut vuoden aikana. Eivätkä ne ole mitään sellaisia, mitä voisi yleistää. Olen jo hieman ihmeissäni, että jos loppuvuosi menee siten, niin sitten minulla kyllä ihmettelemistä riittääkin. Enkä ollut varautunut niin suuriin muutoksiin elämässäni. Aloin myös tekemään tehtävää, joka tulee kuukausittain sähköpostiini. Alku oli tosi mielenkiintoinen.
Olen aina jollakin tapaa uskonut astrologiaan, joka on maailman vanhimpia tieteitä. Kyllä niillä on vaikutuksensa maailmantapahtumiin ja ihmisten elämään.
En voi enää muuta sanoa, niin ihmeellisiä asioita minulle on sattunut ja olen muuttunut aivan erilaiseksi tämän vuoden aikan, mitä olen ollut. Löytänyt uusia ystäviä, koko elämäni on käynyt läpi suuren muutoksen ja käy jatkuvasti.
En usko kuitenkaan toteuttaneeni ennustuksia itse, jos joku sitä väittäisi. En ole voinut vaikuttaa asioihin, vaan ne ovat muotoutuneet sellaisiksi monien pienien sattumien kautta. Elämä on ihmeellistä. Kiitokset vain Seppo Tanhualle, jonka tunnen sielunystäväksi, vaikka en ole koskaan ollut häneen mitenkään yhteydessä. Nytkin tänne kirjoittamiseni oli kuin joku olisi laittanut minut tekemään tämän, enkä voinut sille mitään.
Olen tehnyt outoja asioita tänä vuonna. Ihan vain tuntemuksella, että minun pitää toimia tietyllä tavalla. olen kyllä aina seurannut sisäistä ääntäni, mutta tänä vuonna eniten. No, nyt tuli tunne, että sain asiani sanotuksi, joten lopetan. Mitähän tästäkin seuraa, mielenkiintoista nähdä. Wink
tallennettu
lilja.maaria.annel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #1 : 12.09.2008 15:03:36 »

Hei vaan sullekin tässä on hieman tietoa minusta: eli olen nousumerkiltäni skorpioni ja aurinko merkiltäni kauris kuunkin jopa muistan l. leijona. minä taas tilasin sepolta luonneanalyysin ja täytyy sanoo et se piti kun pässin liha paikkaansa kiitos vaan ihanasta analyysistä pitäsköhän minunkin innostua tilaamaan vuosihoroskooppi?! pannaanpa yömyssyyn. mistäs päin suomenmaata sä olet mä olen täältä pohjoisesta en kuitenkaan rovaniemeltä asti täällä ei tallustele poroja missään muodossa paitsi ruokana.  2funny
tallennettu
kristi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 13.09.2008 13:55:35 »

Minä olen pohjois-pohjanmaalta ja olen skorpioni. Käsittääkseni, jos olen tulkinnut oikein olen nousevalta merkiltäni jousimies, mutta olen hieman aloittelija näissä asioissa. Olen jonkin verran tutkinut asioita, mutta ihan kaikkea en ymmärrä.Kiva kun olit kirjoittanut,sillä en ennen muistaakseni ainakaan pitkään aikaan ole käynyt foorumissa. Mutta tuli vain tunne eilen, että pitää mennä.  Smiley Niinpä käväisin. Nyt taas ajattelin tulla käymään, mutta tulikin vieraita, että tällä kertaa jäi lyhyeksi tämä käynti. Palailen, kun on aikaa.
tallennettu
lilja.maaria.annel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #3 : 15.09.2008 10:21:37 »

en kehtaa kysyä tarkemmin mistä pohjois-pohjanmaalta kun sen tietää sit kaikki... mä olen täältä oulun seudulta. ei sillä väliä vaikka kaikki saiskin sen tietää ei ne tunne mua kumminkaan ja tämä oulun seutukin on niin laaja että voi eksyä  2funny täälläkin foorumissa on aika hiljaista et kuulee melkein nuppineulan tippuvan lattiaan on niin hiljaista. joko suomalaiset on hiljaista porukkaa tai ujoja tai sit niillä ei yksinkertaisesti ole aikaa surffailla tai ei ole kiinnostusta tutustua toisiin immeisiin mistä mä tiiän mut hiljaista on.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 15.09.2008 10:47:08 »

Tervetuloa Kristi Astro-foorumille. Ihanaa saada noin avoimia ja henkeviä jäseniä seuraamme. Toivottavasti jaksat "muuten vain kirjoitella" jatkossakin. Smiley

Kaikkea hyvää sinulle!  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.09.2008 19:42:37 »

Kiva, kun on muitakin Pohjois-Pohjanmaalta!!!

Tervetuloa Kristi!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
lilja.maaria.annel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #6 : 23.09.2008 20:08:29 »

Mistä te saatte noita kuvia tohon profiiiliin tekis mieli itellekki joku kuva hankkia... uteliaaana kyselen
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #7 : 24.09.2008 09:00:07 »

Hei!

Käypä kurkkaamassa: Profiili -> Profiilin ulkoasu -> siellä on eri vaihtoehtoja saada kuva profiiliin  Smiley

Tervetuloa molemmille smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
lilja.maaria.annel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #8 : 24.09.2008 17:58:27 »

hei tää astrologia on aika mielenkiintosta vaikkei tästä kaikkee aina ymmärräkkään niin tää on silti aika hauskaa.  coolsmiley
tallennettu
Helenainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Astroilija


Profiili
« Vastaus #9 : 27.09.2008 11:49:27 »

Hei Kristi  muut,
Suosittelen vuosihoroskooppia lämpimästi, mutta myös astrologia-kursseja, joita löytyy ainakin Tampereelta ja Helsingistä.Itse aloitin touhut Tanskassa kesällä 1980,kun ns. eksyin astrologiakurssille ja se kolahti ja sillä tiellä ollaan.Kannattaa käydä Tampereen ja Suomen astrologisen seuran sivuillakin.Löydät luentoja ym.
Meikä ainakin latasi ystäväni ottaman kuvan vuosien takaa...
Auvoista syssyä Helenainen
tallennettu

Helenainen
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #10 : 27.09.2008 15:52:59 »


 Saahan tänne muutenkin vaan kirjoitella
 fiiliksen mukaan, vaikka hampaitten narskuttelusta.
 Selailemalla kirjoituksia huomaat, että käsitelty on mm
 kuukautiskuppeja pesuaineita,,,,, ties mitä.
 Anna palaa, sana on vapaa, ja astrolaiset suvaitsevaisia.
 
  angel angel angel

 -Helen-
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
lilja.maaria.annel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #11 : 28.09.2008 09:55:16 »

mä innostuin tosissani astrologiasta vasta tässä eräs päivä kun tilasin luonneanalyysin sepolta niin oppipa tyttö paljon itestään uutta ja lisää olis tarkoitus opiskella. mut ei minua noi mutkikkaat sanat kiinnosta kun sais tietää vaa elämänsä tarkoituksen mut sitä tuskin saa tietää  koskaan eikä kai ole tarkoituskaan.  tickedoff
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: