Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rapu ja skorpioni ihan yleistyksenä  (Luettu 23501 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #15 : 01.11.2005 19:52:02 »

Itse olen nouseva Skorpioni ja hyvä (ehkäpä paras) ystäväni on nouseva Rapu. Muutenkin olen kyllä huomannut noiden merkkien tulevan yleensä aika hyvin toimeen.. Tietysti jos muuten tähtikartat näyttävät liian erilaisilta, niin ehkei sitten.
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #16 : 01.11.2005 20:51:50 »

Lainaus
Et sinä skorppareita pysty viettelemään... Ne vaan antaa sun luulla niin  angel

Täytyypä sanoa ettet olisi voinut osuvammin sanoa! Wink
Ite oon skorpioni ja mun on nyt pakko muistuttaa etten itse ainakaan tahdo näyttää todellisia tunteitani kenellekkään. Ja joskus olen kostomielellä antanut toisen ymmärtää omista tunteistani jotain aivan muuta kuin mitä oikeesti tunnen.  knuppel2 Kiäh kiäh!
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #17 : 11.11.2005 20:34:25 »

dumdi dumdi,
joo, no, mulla on  aurinko ja  kuu ravussa, ja olen kaupan päälliseksi nouseva skorpioni, eli tuotanoin, ... rapu ja skorpioni ihan yleistyksenä; olisinko minä? herkkyyttä ja ujoutta, ja samalla vaarallisuutta, vai? ei ihme että toisinaan keittää, mutta vain toisinaan.  Grin
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #18 : 11.11.2005 20:44:16 »

Kyllä ne skorpionit vaan pystyy vietellä; ootte vain liikaa samaistunut yleisiin astrologisiin tulkintoihin. tickedoff

-viettien vanki- (hyvä nimi aikuisviihde-elokuvalle..?)

 smitten
tallennettu
Mari Harmaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


I have a dream...


Profiili
« Vastaus #19 : 11.11.2005 21:54:54 »

No, olen itse rapu ja skorpioni on nousevana...  Grin

Avokkini on oinas, nouseva rapu ja välillä meillä kyllä kaksi itsepäistä ottaa yhteen oikein urakalla  knuppel2 Tosin ihan kyllä sanan säilällä...  laugh

Nyt hieman OT kysymys:

Minun vanhin isoveljeni on skorpioni. Meillä on todella huomattava ikäero ja vieläpä eri isä mutta olemme todella samanlaisia luonteeltamme ja ulkonäöltä myös. Voiko tähän osaltaan vaikuttaa se että vaikka rapu olenkin niin nousevani on skorpioni?
tallennettu

Toivon että joskus oppisimme leikkimään yhdessä. Nätisti. =)
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #20 : 12.11.2005 01:07:09 »

Mari H.
Minun vanhin isoveljeni on skorpioni. Meillä on todella huomattava ikäero ja vieläpä eri isä mutta olemme todella samanlaisia luonteeltamme ja ulkonäöltä myös. Voiko tähän osaltaan vaikuttaa se että vaikka rapu olenkin niin nousevani on skorpioni?

Minä
Kyllä varmastikin sinun nousu skorpionisi vaikuttaa  Smiley - lisäksi teillä voi olla veljesi kanssa muita(kin) yhteen sopivia planeettakuvioita Wink.

Yleisesti:
Minun mielestäni (kalana objektiivisesti asiaa tarkastellen ja kumpaisestakin kokemusta jonkin verran omaten  Wink) rapu ja skorpioni tulevat toimeen keskenään, jos rapu ei ole liiaksi herkkänahkainen eikä skorpioni liian pisteliäs. Nämä nimittäin ovat niitä kohtia mihin tuo suhde saattaa kaatua, skorpioni pistää tarpeeksi osuvasti ravun kuoren alle - ja pitkämuistinen rapu ei unohda loukkausta koskaan. Toki myöskin skorpionin voi olla hankalaa ymmärtää kauaa ihmistä, joka on liiaksi sulkeutunut (jokuset ravut ovat).

Itse (herkkänä) kalana olen joskus kokenut skorpionien iskut liian "myrkyllisiksi" ja sen vuoksi olen nykyään varovainen - ex:äni oli skorppari (vahva luonteinen sellainen  knuppel2) ja nykyinen aviomieheni on rapu. Eroa on kyllä kuin yöllä ja päivällä (vaikka nykyinen rapukumppaninikin on nousu skorpioni) - meitäkaloja ja rapuja pitää osata kohdella silkkihansikkain  Wink - silloin kaikki onnistuu  angel.
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
Capricorn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


On vaikea olla rohkea, kun on vain hyvin pieni.


Profiili
« Vastaus #21 : 16.11.2005 11:49:51 »


Yleisesti:
Minun mielestäni (kalana objektiivisesti asiaa tarkastellen ja kumpaisestakin kokemusta jonkin verran omaten  Wink) rapu ja skorpioni tulevat toimeen keskenään, jos rapu ei ole liiaksi herkkänahkainen eikä skorpioni liian pisteliäs. Nämä nimittäin ovat niitä kohtia mihin tuo suhde saattaa kaatua, skorpioni pistää tarpeeksi osuvasti ravun kuoren alle - ja pitkämuistinen rapu ei unohda loukkausta koskaan. Toki myöskin skorpionin voi olla hankalaa ymmärtää kauaa ihmistä, joka on liiaksi sulkeutunut (jokuset ravut ovat).

meitäkaloja ja rapuja pitää osata kohdella silkkihansikkain  Wink - silloin kaikki onnistuu  angel.


No ilmankos meillä on vaikeaa: minä olen pisteliäs ja räjähdysaltis noususkorpioni ja mieheni yliherkkä nousurapu. Ja kun minä en omista silkkihansikkaita. On tässä vuosien varrella monet itkut itkettykin.  Undecided
tallennettu

Aurinko ja Venus: Kauris, AC ja Kuu: Skorpioni, Merkurius: Jousimies, Mars: Leijona
Sininen Yliääni Käsi, Pihtakuusi, Tulikäärme
Pia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #22 : 17.11.2005 10:35:36 »

Itse olen olet jo liitossa 14 vuotta rapumiehen kanssa, ja itse olen noususkorppari, ja ei mitään hätää, siis päin vastoin, meidän suhde on niin upea, kuin olisimme alkaneet joka päivä uudestaan suhteen.

Aluksi ravun paksu kilpi, oli kova, mutta huomasin, että ehkä ainut paikka missä sitä kilpeä saa raotettua, on sänky, siellä hän saa näyttää ne todelliset tunteet. Ja niitä tunteita ravulla todella on, mutta taas tunteet ja niiden näyttäminen onkin skorpparille paljon vaikeampaa.

Ja muistakaa, että jokainen ihmissuhde on tuotu meille opettaakseen meille jotakin. Eli se mikä sinua ärsyttää, onkin se osa sinussa, jota et ole vielä hyväksynyt itsessäsi tai häpeät sitä. Siis suuria opettajia...

Voi olla, että skorpparin kanssa saa mustelmia, mutta mielestäni hän ei ole silloin osannut purkamaan sitä agressiivisuuttaan. Toinen henkilö ei ole oikea kohde sille.

Vapauttaa itsensä sille upealle maailmankaikkeuden energialle, joka tulee seksuaalisuuden kautta. Elämän intohimoa.

Yksi hyvä kirja luettavaksi on Osho; Seksi, tantra ja sprituaalinen seksi

Vapauta mielesi, kyllä pylly seuraa Smiley
 angel Ariel
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #23 : 17.11.2005 21:50:08 »

=)

Luulen että Ariel on löytänyt kultajyvän =)

Sänky on todella paikka jossa ravun saa avautumaan, päästämään lähelle. On vain vaikea skorpparina luottaa intuitioon sen jälkeen kun aamukahvi on juotu ja puettu työ ylle. Parin päivän päästä sitten jo kierinkin epävarmuudessa..

Kaksi on opeteltavaa: kärsivällisyys ja luottamus siihen että alämä kantaa =)
Taitaa mennä koko elämä opetellessa
-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #24 : 17.11.2005 22:24:39 »

Ja joskus olen kostomielellä antanut toisen ymmärtää omista tunteistani jotain aivan muuta kuin mitä oikeesti tunnen.  knuppel2 Kiäh kiäh!

Hmm. Mulla on periaatteena, että jos fiiliksiä yleensä on, ne tehdään selväksi muulla kuin sanoilla. Sanat sinänsä ovat manipulointia ja harhautusta, niihin ei ole luottamista. Toisaalta silloin kun sanojen lähteinä on intuitio, ne tarkoittavat kosmisia komentojonoja. Sanojen alkuperän erottaminen ei ole vaikeaa, harva ihminen osaa peitellä eleensä niin hyvin ettei eroa huomaisi. police
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 18.11.2005 13:15:11 »

Minun vanhin tyttäreni on rapu ja mieheni skorpioni. Ihania ovat!  Kiss smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 12.09.2008 21:10:45 »

mutta vaikka olis sängyssä mitä, saahan sen kuoren senkin jälkeen kiinni..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 13.09.2008 19:43:16 »

Muistan nuoruudestana erään skorpparisuhteeni. Se oli aivan ihana! Suhdekin, mutta mies myös!!! smitten Itse olen rapu. Suhde oli silkkaa pehmeää pumpulissa kiepuntaa, eli toisin mitä joku on kohdannut.

Mutta huomasin, että skorpparini halusi pitää tietyn vapautensa. Ja kun annoin sen eli intiimi suhde loppui, niin ystävyys jäi!! Vieläkin. Halaamme lämpimästi jos tapaamme.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #28 : 04.10.2008 19:57:44 »

Pisin suhteeni oli ravun kanssa. Toista rapua ei ole tullut ja toivottavasti ei tulekkaan. Ihan liian herkkis ainakin toi oli. Pliis mulle mies jolla on munaa! Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #29 : 12.10.2008 19:07:18 »

 
Tyttäreni on  skorpioni ja Miesystäväni  skorpioni
Minä rapu

lapseni kanssa tulen loistavasti juttuun ,but tuon
äijän olen mielessänä jo unohtanut.
Mainitsin asiasta hänelle tänään, kaipaan omaa rauhaa.
 aurinko merkillä en näe yhteyttä, ärsyttää
kärpäspaperi/ läheisriippuvuus tuossa herrassa  tickedoff

Pitänee vain tämäkin karma eheytyäkseen kokea
uskon, että ensi suvena ,jo aurinko elämässäni hymyilee.

 angel angel angel





tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: