Minä taas muistan 7 huoneesta Anne Masseyn sanat,että kaikki ihmiset tulevat elämäämme 7 huoneen kautta.Oli se sitten ystävä,puoliso,lääkäri,työtoveri, miksei asiakirjakin tai yrityksen perustaminen. Ehkä senkin takia olen mieltänyt tämän opin itselleni sopivaksi,koskapa 7 huoneeni on tyhjä.Onko se sitten sitä,etteivät kohtaamiset ole värittyneet etukäteen mitenkään vaan kaksosmaisen uteliaasti kohtaamme?
on ns. descin apulainen,eli selittää näitä kohtaamisien tarkoituksia,merkittävyyttä ja se on itellä ravussa ja jo 8 huoneen puolella eli tunteet ovat pelissä ja jonkunsortin riippuvuus kuviossa mukana? Minä haen turvaa ja minusta haetaan turvaa? 8 huoneen puolella vasta kiinnitytään näihin 7 huoneen suhteisiin.Ja se on itellä vahvuus kuin myös ongelma.Liika kiinnittyminen.8 huoneen painotus.
Tyhjän huoneen vuoksi tutkailen enämpi transiitteja ja esim ap-kartan kuvioita.
Tänä vuonna ap-7 huone on neljännes koko kartasta (alkaen
/
) neljällä merkillä varustettuna ja hyvinkin olen kohdannut paljon erilaisia ihmisiä uusien alkujen myötä. ap
osuu syntymäkartan plutolle
eli puolin ja toisin syvällinen vaikutus,jälkensä jättävä.Eli kuten ystävä sanoi kommenttiini,että koen olevani outolintu (ap-onnenpiste
syntymä
siellä 7 huoneessa) tuolla opiskellessani,että luultavasti sinulle ei sillä ole niin suurta merkitystä,mutta muut muistavat sinut vuosienkin päästä,jo pelkästään läsnäolosi perusteella.Maybe.Ehkä se on todellakin
:n luontainen rooli? Muuttaa ilmapiiriä pelkällä läsnäololla?
ap-desc
syntymä
ja kohdattavana tieteellinen ajattelu viitekehyksineen.
Johon suhtaudun rapumaisen omahyväisesti tunteella.Tekis mieli peräytyä.