Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarvitsisin apua karttani kanssa.  (Luettu 7146 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
liima3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 03.11.2008 15:52:52 »

Voisiko joku auttaa karttani kanssa, kun itse en sitä osaa tulkita?

Haluaisin tietää mikä olisi minulle sopiva/sopivin ammatti ja milloin tämä muutosmyllerrys vaihe elämässäni päättyy!

tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2008 20:23:51 »

Äkkiseltään karttasi on ulospäinsuuntautunut. Aurinko "yhteisöjen" 11. huoneessa  kaksoset:sissa. Sinulla on myös vahvat 5. ja 7. huone, ja erittäin hyvin aspektoitunut  saturnus ja  merkurius 10. huoneessa. Tämän perusteella sinun on työssäsi suorastaan saatava ylläpitää sosiaalisia suhteita. Mikään työ, jossa et saa olla runsaasti tekemisissä ihmisten kanssa, ei sinulle sovi. Tämä on itse asiassa jopa tärkeämpää sinulle kuin itse työn sisältö, vaikka kartalta löytyisi pieniä viitteitä siitä, että vaikkapa järjestötoimintaan ja yhteiskunnallinen vaikuttamiseen ja/tai kiinteistöalalle voisi olla luontaisia taipumuksia.

Pelkästä radix-kartan avulla ei valitettavasti voi ennustavaa astrologiaa tehdä, koska siltä ilmenevät synnynnäiset ominaisuudet, ei se, miten ja milloin niitä käytetään. Ajoittamista varten tarvittaisiin myös tarkka syntymäpaikka ja -aika, jonka perusteella voi katsoa paitsi kartalle tulevat transiitit (tämä toki on mahdollisuuden rajoissa, kun tietää, missä varsinkin ulkoplaneetat kulloinkin kulkevat, mutta useat ohjelmat antavat syntymäajan perusteella transiitit ja radix-kartan samalle kiekolle, jolloin transiittien toteaminen on helpompaa), myös n. 1 1/2 vuotta vaikuttavaa auringonpaluukartaa ja progressioita.

Yksi asia, mikä heti pomppasi silmiini kartaltasi noiden transiittien suhteen on, että  pluto on jo pidempään opposioinut  aurinko :asi. Ja koska olen myös nouseva  neitsyt,  huomasin sinulla olleen parin vuoden sisällä useita uranus  aspect_opp askendentti -ohituksia. Näillä on todellakin tapana aiheuttaa elämänmuutoksia niillä alueilla, jotka eivät jostain syystä toimi. Nämä oppositiot alkavat olla nyt mennyttä elämää, joten helpotusta voi olla odotettavissa jo ihan lähiaikoina.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2008 20:32:57 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
liima3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2008 11:27:50 »

Kiitoksia  Smiley PALJON!

Mukavaa kuulla että tämä raskas vaihe on väistymässä.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2008 12:07:13 »

Mukavaa kuulla että tämä raskas vaihe on väistymässä.

Sen verran pitää jarrutella, etten ole pahemmin katsonut, millaisia transiitteja sinulle on tulossa, esim. onko  saturnus pistämässä sinua koville tms. Mutta niin rassaavia kuin nuo  saturnus-transiitit voivatkin olla, niin ne eivät  sentään kestä paria-kolmea vuotta, kuten nämä tuossa mainitsemani. Itsellänikin  uranus  aspect_opp askendentti aiheutti pahimmat myllerrykset, kun samaan aikaan oli  saturnus:ksen  aspect_squ -aspekteja. Tuon jälkeen olikin sitten pakottavat toimenpiteet tehty, ja oli helpompi hengittää...
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.2008 13:11:18 »

Anteeksi että tungen topikkiin, mutta koin sielunsisaruutta. Itselläni on ollut varsinainen horror-kartta jo vuosia (myös syntymäkartta kuulemma on erittäin haasteellinen Smiley). T-ristejä, saturnuksen prässiä eli shokkieroja, lapsen kuolemaa, yksinhuoltajuutta, rahahuolia, mikään oikein millään elämän rintamalla ei edisty vaikka yrittäisi mitä ja rukoilisi rystyset verillä, ystävät kaikkoavat...

Tänään sitten huomasin, että  planeettaohituskartalle on ilmestynyt jupiter aspect_con aurinko !

Kannattiko siis sittenkin elää tänne saakka eli voisiko käänne parempaan olla tulossa?  uglystupid2 En osaa tulkita tarpeeksi hyvin, joten olisin todella kiitollinen avusta, La Papessa (et arvaakaan KUINKA kiitollinen)!
 smitten smitten

Koordinaatit: 14.01.1963 3.05  Hyvinkää
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #5 : 04.11.2008 15:02:37 »


Tänään sitten huomasin, että  planeettaohituskartalle on ilmestynyt   aurinko aspect_opp jupiter  !

Kannattiko siis sittenkin elää tänne saakka eli voisiko käänne parempaan olla tulossa?  uglystupid2


Astrologiassa on se hyvä puoli, että koska taivaankappaleet kulkevat kehää, niin aina on luvassa parempaa. Nuo   jupiter ohitukset eivät henk.koht. kokemukseni (ollut useita viime vuosina, osittain samanaikaisesti hyvin haastavien aspektien kanssa) mukaan ole tarpeeksi pitkäkestoisia, jotta niitä välttämättä huomaisi muuten kuin esim.  . Sen olen kuitenkin huomannut, että esim.  jupiter ohituksen aikaan tehdyt päätökset ja sen aikana aloitetut projektit parantavat elämänlaatua pidemmällä tähtäyksellä.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2008 15:50:43 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #6 : 04.11.2008 15:16:39 »

Kiitos Smiley
Otin tuon  jupiter aspect_con aurinko esimerkin esiin myös siksi, että runsas vuosi sitten Kaurisenergiaa tulkitsi, että minulla on ollut todella vaikeaa ja tulee olemaan vielä yli vuoden ajan (silloin tuo totisesti veti vakavaksi)...kunnes sitten loppuvuodesta 2008 tulee käänne parempaan. Muistaakseni hän silloin mainitsi juuri tuon  jupiter aspect_con aurinko :n ikäänkuin vuosiin ensimmäisenä positiivisena asiana (kestää näillä näkymin 19.12 asti).

Kun on hyvin hyvin vaikeaa vuosien ajan, niin sitä odottaa kiihkeästi juuri sitä (todellista tai kuviteltua)käänteentekevää päivää, mikä motivoi jatkamaan vaikka vaikeudet eivät kokonaan olisikaan ohitse.  2funny
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #7 : 04.11.2008 16:32:10 »

Katsoin vähän karttaasi ja transiitteja sille. Kyllähän siellä tosiaan sitä "haastavuutta" löytyi syntymäkartalta. T-ristiä aina kauhistellaan, mutta sen tuoma jännite kääntyy kyllä useinmiten positiiviseksi voimaksi elämässä. Pitäisinkin rasittavampina elementteinä avautuvia kvinkunsseja, ne kun markkeeraavat oman tulkintani mukaan kohtalonomaisia tapahtumia, joiden kanssa joutuu vain elämään...

Mutta siis transiittien osalta voisin sanoa tilanteen olevan parantumassa. Ei vain, koska  jupiter on seuraavan noin puolentoista vuoden aikana tekemässä useita ohituksia ( aurinko, merkurius, IC,  jupiter) kartallasi, vaan ennenkaikkea, koska  saturnus ja uranus ovat liukumassa pois MC /IC akseliltasi, ja lopettavat tuon T-ristisi "kiusaamisen"... Nyt on tosin aktivoitumassa  saturnus  aspect_opp uranus, jonka katsotaan yleisellä tasolla aiheuttavan kaikenlaista kuohuntaa, mutta Sepon vaaoille laatimaa kuukausihoroskooppia lainatakseni sinäkin taidat kuulua niihin, jotka "pääsevät katselemaan muutosten pyörremyrskyä ulkopuolisin silmin".
« Viimeksi muokattu: 04.11.2008 16:45:05 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #8 : 04.11.2008 17:59:51 »

Oi kiitos.

Tuosta t-ristin kiusaamisesta olen ennenkin kuullut puhuttavan, eli siis edes jupiter kauriissa ei ole minun oloani juuri helpottanut t-ristien takia, oikeastaan päinvastoin.

Tuo kohtaomaisuus on enemmän kuin totta ja se se on raskas taakka, se että vaikka mitä tekee niin raskaita asioita vain tapahtuu, toinen toisensa perään, 'menetysten sarjoja' ja 'intohimon täyttymättömyyttä' yrittämisestä ja toiveista huolimatta, kuten eräs näkijä kommentoi.

Siksi nuo muodikkaat visualisointivilllitykset ("olet oman onnesi seppä") saavat minut vain hieman surumieliseksi, minun kohdallani kun saattaa kulua vuosikausia, että mikään visualisointi ei toimi, koska taakka joka on kannettava on niin kohtalonomainen.

Mutta hienoa jos edes hieman helpottaa! Olen siinä määrin rajuilman lapsi, että edellisen laman aikaan minulla meni hyvin. Olen siksi yrittänyt tarttua tähän lamapelkoon kuin hukkuva oljenkorteen: ehkä minulla alkaa mennä paremmin kuin muilla huononee. En edes lapsena osannut nauttia aurinkoisista päivistä, tiesin varmaankin mitä oli tulossa ja ukkn ja rankkasade lohduttivat minua ;-)

Kiitos sinulle.
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2008 19:35:06 »

Tuosta t-ristin kiusaamisesta olen ennenkin kuullut puhuttavan, eli siis edes jupiter kauriissa ei ole minun oloani juuri helpottanut t-ristien takia, oikeastaan päinvastoin.

"Juppis" on kyllä siitä "kiva" planeetta, että jopa sen neliöt ja oppositiot yleensä viittaavat vain sellaiseen aikaan, jolloin kaikkea tapahtuu niin paljon, että mopo uhkaa karata kädestä...

Lainaus
Kiitos sinulle.

Eipä kestä !
tallennettu
palmist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Vain kuolema takaa meille elämän.


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 04.11.2008 20:22:32 »

Voisiko joku auttaa karttani kanssa, kun itse en sitä osaa tulkita?

Haluaisin tietää mikä olisi minulle sopiva/sopivin ammatti ja milloin tämä muutosmyllerrys vaihe elämässäni päättyy!


Heips, voitko kertoa mistä päin tuon oman karttasi löysit??  Huh Undecided Minäkun olen niiiin onneton että en ole edes sinne asti osannut!!  Embarrassed Tongue :Smiley Grin
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
liima3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #11 : 06.11.2008 12:07:52 »

Parahin La Papessa,

jos saisin vaivata sinua vielä kartallani  angel Smiley . Tarkastelisitko niitä transiitteja ym. siinä mielessä, että selkeneekö elämäni ja vielä siitä ammatinvalinnasta, oletko tosiaan sitä mieltä, että sosiaaliset suhteet ovat minulle jopa työtehtäviä tärkeämpiä? Mielenkiintoista, itse olen kokenut hieman toisin. Smiley

Ja palmist, tuosta kartastani, niin senhän saa ilmeisesti jokainen tehtyä tuolla astron ilmaispalveluissa omilla päivämäärillään ja kellonajoillaan. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.11.2008 16:02:31 kirjoittanut liima3 » tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #12 : 08.11.2008 21:14:08 »

jos saisin vaivata sinua vielä kartallani  angel Smiley . Tarkastelisitko niitä transiitteja ym. siinä mielessä, että selkeneekö elämäni ja vielä siitä ammatinvalinnasta, oletko tosiaan sitä mieltä, että sosiaaliset suhteet ovat minulle jopa työtehtäviä tärkeämpiä? Mielenkiintoista, itse olen kokenut hieman toisin. Smiley

En siis todellakaan tarkoittanut sitä, että tarvitsisit esim. sosiaaliselta elämältään vilkkaan työpaikan. Vaan lähinnä sitä, että mitä tahansa työtä teetkin, kysymysten, joiden parissa painit, olisi oltava jotenkin ihmislähteisiä. Mutta siis sinulla on  aurinko 11. huoneessa, joka markkeeraa mm.  ystävyyssuhteita ja yhdistyksiä, ja ihan jo tämän perusteella on vaikea uskoa, että olisit jotenkin lähtökohtaisesti sopimaton työhön, joka vaatii sosiaalisia kontakteja. Ehkäpä 5. huoneen  kuu kauriissa (minulla itselläni on tämä sama kuuasema, ja  aspect_squ  aurinko :oon niin ikään ilmamerkissä, eli  vaaka :assa), joka opposioi  aurinko:a  ja  merkurius :sta johtaa siihen, että esim. työympäristö, jossa on tavalla tai toisella tulehtunut ilmapiiri, vaikuttaa sinuun voimakkaasti.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2008 21:50:01 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: