Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mitä sanoisitte tästä?  (Luettu 2406 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 14.11.2008 15:37:05 »

Näin viimeyönä hirveetä painajaista  Undecided
Ensiks olin metsässä parin kaverin kans ja meni sellainen pieni polku pitkän ruohikon seassa ja me kontattiin
siellä ruohossa koska meidän piti pysyä jostain syystä piilossa muilta ihmisiltä...
Sitten se uni jotenki katkes ja jatkui siitä että olin jonku jalkapallo kentän vieressä ja taas mun piti olla piilossa jotain kahta miestä ja kahta naista... oli taas pitkää ruohoa jonka seassa piilottelin
ja just ku ajattelin siinä ku ne miehet käveli siitä ohi että jes ne ei huomannu mua!
Niin ne tuliki takas ja tarttu mua käsistä ja nosti mut ylös ja vei pois.. niillä oli oikeen
pirulainen hymy kasvoillaan.

Sit taas uni jotenki katkes ja jatkui siitä että juoksin niitä naisia karkuun ja kiersin jotain taloa ympäri
ja aina se toinen nainen tuli nurkan takaa mua vastaan ja sai mut kiinni.. sit kuitenki aina pääsin irti sen otteesta mut juoksin aina sitä samaa reittiä vaikka se aina tuli sieltä vastaan..
sit kerran ku se taas ilmestyi nurkan takaa niin olinkin itse niin raivoissani ja pelottava että se lähtikin
mua karkuun.. tuli kyllä uudestaan vielä ja virnisti mutta karjaisin sille jotain ja olin hyökätä sen kimppuun niin se häipy ja pääsin juoksemaan kunnolla...
Huomasin että ne naiset ei kuitenkaan jättäny mua rauhaan niin viilsin puukolla siltä
toiselta kaulan auki ja se kuoli siihen,ja siltä toiseltä myös mutta se ei kuollut siihen ja huomasin että
se oli aikapaljon samannäköinen ku minä itse...

No sit otin jonku auton ja lähdin ajamaan sillä mutta sitä oli tosi vaikea hallita ja se vaan luisui
miten sattuu siinä tiellä ja ku yritin kääntää sitä niin se vaan kiemurteli miten sattuu ympyrää...
tälläkertaa ne miehet oli mun perässä. sit siihen tuli joku vanha mummo ja mun olis pitäny mennä
senkans naimisiin  idiot2
Pääsin kuitenki karkuun.

Mitä tää sekava uni vois kertoa?? Niin ja jokaisen noista "pätkistä" liittyi hämähäkki,
sitä ei sinänsä näkynyt missään mutta tiesin että se on siinä,en tiedä että kannoinko sitä hämähäkkiä
mukanani vai mitä mutta jotenki se liittyi kokoajan kaikkiin tapahtumiin... Mitähän hämähäkki unessa tarkoittaa?
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2008 19:09:48 »

En mä oo kyllä mitään hämähäkkiä sun allekirjoituksessa nähnyt  Smiley
Muuten olis voinutki olla niin  :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: