Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huoneet 2.3.4 ja 5 tyhjiä  (Luettu 7226 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Loreleian
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 09.07.2008 13:29:54 »

Noniin, sain viimein itselleni tuon kartan ja tulihan sitä tilattua luonneanalyysikin.  :Smiley

Katselin ja yritin tulkata tuota, mutta tietääkö kukaan mitä käytännössä merkkaa että minulla ei ole mitään huoneissa 2,3,4 ja viisi. Kaikki on painottunut aika voimakkaasti huoneeseen seitsämän.
Mistään ei tunnu löytyvän tarkempaa tietoa noista.  Shocked
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2009 12:11:50 »

Lueskelin Raimo A. Nikulan Astrologian Ihmiskuva- kirjaa, ja oli jännä huomata, että huone 5. edustaa luovuuden huonetta. Käytännöss 5 huono edeustaa ihmista, jotka luovat, viihdyttävät, ottavat riskejä, keinottelevat, kilpailevat ja johtavat omalla esimerkillään.

Olen hyvin luova, monipuolisella tavalla. Ja huone 5. on iha tyhjä. Kartallani tämä on ihan päin mäntyä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2009 12:19:13 »

Aloin myös pohtiman kun huone 4.:kin on tyhjä. Huone 4. on psyykkinen vesihuono ja siksi siinä säilyy yhteys tunnevoimiin ja alitajuisiin mielen kierroksiin. Tämä näkyy haluna itsetutkiskeluun, itsetuntemuksen lisääntymiseen ja psyykkisenä herkkyytenä.

Tässä huoneessa ihmisen monet kehityksen langat nivoituvat yhteen, ja tuloksena uudesta psyyken järjestäytymisestä syntyy valmis, pysyvä identiteetti.

Mulla huoneessa 4. IC.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2009 12:23:35 »

Lainaus
Mulla huoneessa 4. IC.

4. huoneen kärki on IC, samoin kuin Asc on 1. huoneen kärki, DC 7. & MC 10.

Jos huoneissa ei ole planeettoja, pitää katsoa huoneen hallitsijan sijainti & sen tekemät aspektit. Ja hallitsijahan on sen merkin planeetta, josta huone alkaa. Esim. 4. huone alkaa  leijona -> hallitsija on  aurinko
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.2009 22:17:51 »

Näitä on tullut kyllä mietittyä.. Mulla myös 2., 4. ja 5. huone tyhjiä, 3. huoneessa möllöttää yksinäisenä  chiron . Vahvin painotus on mulla kyllä huoneissa 10. ja 11.

Mulla 2. huoneen kärki  oinas , merkin hallitsija  mars kauris on 1. huoneessa.
3. huoneen kärki  harka , sen hallitsija  venus jousimies 11. huoneessa.
IC  kaksoset (4. huoneen kärki), merkin hallitsija  merkurius jousimies 11. huoneessa.
5. huoneen kärki  kaksoset , sen hallitsija sama kuin IC:n hallitsija.

Pitäisi noihinkin perehtyä.. Löytyykö noihin jotain sopivaa kirjallisuutta tai nettisivustoa?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 19.01.2009 22:25:53 »

MUTTA onko elämä vastannut 7 huoneen teemoja, siis liitot, suhde/bisnesmielessä? onko siellä ollut säpinää=tyhjyys tarkoittaa, ettei erityisiä ongelmia aiheissa pitäisi olla.. muista, transiitit vaikuttaa ja kenties ap kartat.. sovitaan näin..  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #6 : 20.01.2009 01:18:15 »

Olen hyvin luova, monipuolisella tavalla. Ja huone 5. on iha tyhjä. Kartallani tämä on ihan päin mäntyä.

Tämä on kohdallani myös totta, sekä 5. huoneen tyhjyys, mutta aina kartalla joku huone jää tyhjäksi kun "päätaivaankappaleita" on 11 ja huoneita 12. Aspektit usein kertovat paljon myös luovuuteen liittyvistä asioista, eihän tyhjä 7. huone tarkoita ettei ihmisellä olisi koskaan mahdollisuutta avioliittoon tms. Ja asteroidit, mulla on 5. huoneessa tarkemmin tähyillen onnenpiste, Ceres, Juno ja Hygiea.
 Missä merkissä sun 5. huone sijaitsee ja sen hallitsija? Mulla se sijaitsee Kauriissa, maanläheisempään käsityöläiseen sopii hyvin, Saturnus 12. huoneessa joka tuo luovuuteen paljon alitajuisia visioita ja myös turhaakin ankaruutta itseään kohtaan. Leikkisyyttäkin mulla on paljon, mistä taas sisäisen lapsen huone (5.) Kauriin vakavuudessa ei kieli juurikaan Grin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 20.01.2009 06:50:32 »

En astrologiasta kamalasti mitään tiedä, mutta olen lukenut tyhjien huoneiden merkitsevän, etteivät nuo huoneiden edustamat asiat ole niin tärkeitä tässä elämässä. Olet jo kenties oppinut niiden huoneiden asiat menneissä elämissä, hallitset niiden asiat tai sitten tämän elämän oppiläksyjen kannalta noiden huoneiden teemoilla ei ole niin tärkeää merkitystä. Oppiläksysi löytyvät muualta kartasta Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 20.01.2009 06:55:06 »

DolceVita: Mulla huone 5. Vesimiehessä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 20.01.2009 09:57:41 »

Lainaus
Löytyykö noihin jotain sopivaa kirjallisuutta tai nettisivustoa?

Karen Hamaker-Zondag: "The House Connection: How to Read the Houses in an Astrological Chart"
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 20.01.2009 10:01:30 »

Löysin vielä pari sivustoa:

http://www.cafeastrology.com/natal/rulersofhousesinhouses.html

http://www.strangehouse.com/ruler-of-house-in-house/index.php
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #11 : 20.01.2009 11:25:42 »

MUTTA onko elämä vastannut 7 huoneen teemoja, siis liitot, suhde/bisnesmielessä? onko siellä ollut säpinää=tyhjyys tarkoittaa, ettei erityisiä ongelmia aiheissa pitäisi olla.. muista, transiitit vaikuttaa ja kenties ap kartat.. sovitaan näin..  Cheesy

Apuva, pitäisi näihinkin perehtyä, alkoi tosissaan kiinnostaa.. No itselläni DC  rapu ja merkin hallitsija  kuu leijona 7. huoneessa - olettaisin, että elämäni naisilla on vahva merkitys elämääni.. No äitini.. Hänellä on ollut valtava merkitys oman minuuteni muodostumisessa teinivuosinani, isäsuhde ollut rankka, melkeinpä tuhoava.. Cry  Ainakin tuo vaikuttaa siten, että koen itseni "täydeksi" silloin, kun vierelläni on kumppani, sinkkuna on jotenkin epätäydellinen olo..

Tämmöistä smitten
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 20.01.2009 19:18:10 »

Lainaus
kuu 7. huoneessa ... koen itseni "täydeksi" silloin, kun vierelläni on kumppani, sinkkuna on jotenkin epätäydellinen olo..

kuu asema näyttää myös mitä tarvitsemme, tunteaksemme olomme turvalliseksi / mikä tuo meille turvallisuuden tunnetta.  kuu 7. huoneessa -> partneri/parisuhde, ehkä vähän yleisemmin sanottunua, toisen ihmisen sitoutunut läsnä-/lähellä olo.
tallennettu
Vehra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2009 21:02:03 »

Itselläni tyhjillään ykkönen kakkonen kolmonen nelonen vitonen ysi ja yksitoista.
Kaikki planeetat siis kutosessa tai kasin kärjen molemminpuolin ja yksi yksinäinen mc:llä (ja kheiron kahdessatoista, lasketteko sen mukaan leikkiin?)

Ja kokisin suurinpiirtein niin, että nuo tyhjät huoneet ovat ne toimivimmat. Niinkuin Athamaarit ehdotti, ne huoneet joiden opit on opittu.

Tietenkin kaikki vaikuttaa kaikkeen. Rahaa ei esimerkiksi ole, jos ei sitä jostain tule, oli se sitten työstä(6.huone), perinnöstä(8.huone), isin visalta(ööö, mc?) tai lottovoitosta(jupiter yhteyksistä).

Siispä esimerkiksi minun tyhjä kakkonen kaksosessa saa sujuvasti rahansa merkuriukselta jousimiehessä -lottovoittoina, kasissa - perintöinä, yhtymässä neptunukseen - yhteiskunnalta ja ehkä lopulta yhtymästä aurinkoon - ihan omasta ansiosta.

Hah!  Grin Leikinpähän vaan ajatuksella, enkä mitään asiasta ole lukenut, mutta yllättävän hyvin pitää paikkansa! Työtä en oo tehny mutta rahaa on jostain syystä aina riittämiin ja tulee milloin mistäkin lähteestä. hassua Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: