Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuja terveyteen? <3  (Luettu 2636 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neverknow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 05.02.2013 05:26:42 »

Hei vain,

Voisiko joku ihana katsoa minulle tai lukea minua  :Smiley
Terveyteen etsin vastauksia joita lääkäristä en ole saanut..pohjalla isompia tuiranka ongelmia,
mutta nyt jylläävät oireet pahentavat oloa ja kipulääkityskin on tuplattu mutta ei auta  Sad
Oma epäilykseni oireiden perusteella kääntyisi vajaatoimintaan? Näkisitkö sinä mitä pitäisi tutkia?
Lääkärit ottavat huomioon aina vain vakavimmat oireet, mutta kun näitä ei olisi ilman tätä lisä
ärsykettä..

Ja jos joku viitsii katsoa niin samalla kuulisin mielelläni myös että mihin työurani lähiaikoina vie? tietty tämäkin terveydestä kiinni..
Sitten henkinen painolasti joka tietty heikentää myös oloa on ihmissuhde, joka imee voimani mutta on myös voimavarani..rakkaus on suurta molemmin puolin, mutta halaajaako hän kanssani tulevassa yhessä elämän viettää vai kääntyykö tämä ikuinen pohtiminene kuitenkin eriteille?

Kiitos etukäteen  Smiley

Rauhaa ja rakkautta kaikille  smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 05.02.2013 15:20:55 »

Terveys on monesti sellainen asia, että siihen ei katsomiset auta, vaan asiat on selvitettävä muuta kautta..
Itselläni on myös aikalailla vastaava tilanne kuin sinulla.. (terveys myös vaikuttaa työhön ja ihmissuhteeseen negatiivisesti..)
Olen rampannut lääkäreissä eikä vaivaani ole saatu selvyyttä..
Vain energiahoitaja joka myös näkee asioita, sai jonkinlaista tietoa mahdollisesta vaivasta, sekä yksi näkijä ystäväni kylläkin jo vuosia sitten, mutta ei niin selkeästi, että asia olisi jo selvinnyt.. Oireiden perusteella minut olisi jo diagnosoitu moneen otteeseen, mutta lääkärit eivät ole ottaneet vakavasti.. Nyt odottelen tuloksia ja toivon, että pian jotain helpotusta tilanteeseen löytyy..

Olen kysellyt korteilta ja oppaalta ja enkeleiltä asiasta, mutta saan vain suurpiirteisiä vastauksia, koska olen kuulemma itse tämän valinnut tähän elämään tullessani.. Tämä on jonkinlainen karma edellisistä elämistä, joka on kärsittävä ja selvitettävä vaikeimman kautta.. kuullostaa ehkä hullulta, mutta itse uskon tähän, koska se on ainoa järkeenkäypä selitys tässä tilanteessa.. ja silloin kun tämän ymmärsin, alkoi eteeni tulla helpottavia tekijöitä.. auttajia ja mahdollisuuksia..
Enkelini on moneen otteeseen rohkaissut, että helpotusta on tiedossa..
Niin varmasti on myös sinun tilanteessasi.. Smiley
en silti ihan ymmärtänyt millaisesta vaivasta loppujen lopuksi on kyse.. kerroit tukirankaongelmista, joihin kipulääkitys, mutta mites tämä vajaatoiminta..?

En myöskään lähde sinulle tulkitsemaan työtä tai rakkautta, sen voi tehdä joku muu jos haluaa, koska mielestäni sinun olisi ehkä keskityttävä ensin saamaan itsesi kuntoon ennenkuin alat tekemään mitään muita mahdollisesti hätiköityjä päätöksiä.. Smiley
 angel smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: