Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: peruskysymys Uranuksen transiiteista  (Luettu 11258 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #15 : 11.01.2009 01:48:19 »

transiittimonisteesta lainaa:
"Uranuksen transiiteilla on paljon tekemistä asioista ULOSKASVAMISEN kanssa.
Signaali siitä että olet kasvanut ulos vanhoista kaavoista ja olet valmis muutokseen
-vaikka et ehkä tiedäkään olevasi."

Kyllä, parempaa kuvausta kuin uloskasvaminen "Urkin" transiiteille on vaikea löytää.  Cool Itselleni  uranus aspect_con DESC tarkoitti tärkeän suhteen yllättävää ja aluksi traumaattistakin loppumista sen seurauksena, että olin kasvanut ihmisenä.Tuolloin ei tuntunut, että suhteen olisi täytynyt päättyä kasvun myötä, meni pari vuotta, ennenkuin ymmärsin todella kasvaneeni ulos siitä tilanteesta ja elämästä.
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #16 : 13.01.2009 03:42:49 »

Mulla alkoi 2008 alkupuoliskolla samanaikainen  uranus  aspect_squ  venus ja  uranus  aspect_tri  aurinko venus ja aurinko siis asteilla 19 rapua ja kaksosia... kamala vuosi, tai niin levotonta meininkiä, että vieläkin hengästyy kun ajattelee sitä..

Ensin tuli vaikea ero, sain(syyttä)potkut, sitten muutin toiseen maahan, asuin vuonna 2008 seitsemässä eri osoitteessa ja tein töitä neljälle eri työnantajalle...

Ihmissuhteet tuli ja meni venus neliön mukaisesti niin, että niitä oli kohtuullisen paljon, ne kenestä minä olin itse kiinostunut oli uraanisen meneviä ja täysin haluttomia minkäälaiseen syvempään tuttavuuteen - ihan vaan työntö veto tuijotus meinigillä - ja ne kenestä en ollut kiinnostunut tarttuivat kuin herpes ja sitten niitä sai potkia pois parvekkeen alta.... voi että mua hävetti.

Niin ja kahdesti kesällä mun päälle karattiin jorma ojossa niin, että tervemenoa vaan Barcelonaan, latinot ovat innokkaita  idiot2

Eräs näkijä ystäväni sanoikin, että tämän vuoden tarkoitus oli, että pysyisin hengissä! Nooh.. vielä tässä kiikukaakun pihistään. buck2

Tämän kuun lopussa uranus tekee vihoviimeisen tarkan neliön venukseeni samalla kun saturnus opponoi sitä ja kun tästä rallista pikkuhiljaa tokenen niin alkaakin  uranuksen yhtymä kuulle ja kai se saamarin saturnuskin pyyhkäisee oppositionsa siihen, että näillä täällä herkuteellaan...
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #17 : 13.01.2009 12:02:39 »

 uranus transiitti huone 7  kalat - ja potkut tuli.
Kauan odotin, että jo on kumma ( aspect_tri  aurinko radix  rapu ).
Sitten kun kahvin voimalla kuljin - ja kaikkien kolleegojen kynnysmattona ja pomon roska-ämpärinä olin.
Ja tämä lama tuli....
Niin - en pystynyt enää tekemään mitään asiaa paremmin.

Olin kolutukseltani porukan parhaimmistoa (mulla kyllä  saturnus huone 9  kaksoset ),
mutta sekään ei riittänyt. Puuttui ilmeisesti ns. soveltuvuutta....
(Ts. terveys ei ollutkaan robottia parempi - ja sain parempaa palkkaa kuin Aasialaiset).

Astrologia on ihmeellistä!

Kohta  uranus  aspect_con Dc 29 astetta kaloja. Sitä ennen  aspect_opp mun huone 12  pluto  neitsyt. Näistä kuulisin lisää kommentteja.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 31.01.2009 12:03:51 »

Uranus trine Sun: Hungry for change

Beginning of April 2009 until beginning of March 2010: Sometimes it is very upsetting to make fundamental changes in your life. But at other times you feel that change is creative and exciting, and this is one of those times. You are eager for change and hope it will lead you to a life that is more exciting, interesting and alive. You look to new ideas and new experiences for insights that will make your life more real. Consequently this is an excellent time to begin studying disciplines that will allow you to develop and grow as a human being. Such disciplines can include encounter or group therapy, yoga or other spiritual disciplines, astrology or any other subject that allows you to see yourself in a new light and to grow in consciousness.

You may encounter new relationships, new friends or even a new love that will allow you to be yourself more than ever before. Your everyday being is compatible with change now, and you are hungry for it in every possible way.

This is a good time to adopt a new physical regimen - a new exercise program, new health habits or a different kind of nutrition - that will allow your body to grow and develop. Break out of old physical habits that have been damaging your body. You might conceivably be able to quit smoking or drop some other physically debilitating habit at this time.

You will be successful in every way that you reach out to encounter new experience. Do not allow conservatism or insecurity to deprive you of this great opportunity. Now you can make changes that will make your life better later on.


**tuommoista olisi eräällä, mutta minusta se hakee koko ajan excitementtia..
« Viimeksi muokattu: 31.01.2009 12:06:06 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #19 : 01.02.2009 11:52:12 »

Mulla on nyt päällä  uranus aspect_squ kuu ja  uranus aspect_tri jupiter ysihuoneessa.Tulossa vielä Urkin siirtyminen kymppihuoneeseen ja perääntyminen takaisin ysihuoneeseen lähiaikoina.
Ei tässä nyt oikein tiedä mitenkäpäin olisi, kun Nepparikin tekee neliötä ja opposiotiota vaikka mihin, ja Saturnus neliötä kuulle.
Oon väsynyt, mikään ei huvita, haluan välillä läheisen suhteen, välillä ahdistaa jos joku katsoo edes silmiin, ihastukset vaihtuu päivittäin, välillä en jaksa sitä ja sitä ihmistä ja välillä en voi elää ilman molempia.Tulis nyt edes valoisempaa niin ei tuo perhanan pimeys masentaisi vielä enemmän. buck2
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: