Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiitos  (Luettu 4769 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikku pirre
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 04.04.2009 16:37:37 »

Kiitos Teille kaikille jotka ovat auttaneet ja antaneet kannustavia neuvoja.
Tämä masennus ja paha olo ei tunnu hellittävän.
Tuntuu että ei ole elämisen arvoinen ihminen. Cry Miten tästä alakulosta ikinä selviää?

Sitä kun niin kärsimätön eikä malttaisi odottaa.... Embarrassed.
Sitä vaan haluasi nukkua pois että tämä suunnaton paha olo ja kaikki muu loppusi, niin paljon on lokaa niskaan työpaikailta tullut että sitä jo alkaa uskoa että on syyllinen vaikka ei ole mitään tehnytkään.
Mutta niinkun minulle on sanottu "mikä ei tapa se helpottaa"....kuka lienee keksinyt moisen?
Kait tämä on suuri este elämän matkalla mutta kyllä niiden esteidenkin pitäisi helpottaa edes joskus???
Anteeksi tämä vuodatukseni mutta ei minulla ole muutakaan paikkaa kun tämä,eikä ketään muuta joka osaisi auttaa.Kiitos jälleen kerran ja hyvää pääsiäisen odotusta.
tallennettu
Arsi58
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 04.04.2009 17:06:37 »

Hyvä, Pirre! En ole lukenut aiempia viestejäsi. Olet arvokas ja rakastettu sielu, oppimassa tässä elämässä taas itse valitsemiasi uusia asioita. Yritä nähdä vain hyvää ja antaa hyvää - pikku hiljaa tuo hyvä energia palaa luoksesi vain suuremmissa ja suuremmissa erissä. Kyllä Sinä olet omistanut ne kaikki ikävät tunteet, mitä tunnet, mutta yritä päästää niistä irti - ne ovat olleita ja menneitä. Pyydän ja välitän Sinulle energiaa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 04.04.2009 18:16:05 »

Voimia ja rakkauden valoa sinulle!  smitten Näkymättömät auttajat ovat läsnä.  angel
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.2009 12:36:41 »

Minulle on ollut suunnattoman paljon apua sen huomaamisesta, ettei ihminen olekaan yksin ongelmiensa kanssa. Silloin, kun rämpii loassa (sitä tuossa ympärillä velloo, yritän olla huomaamatta), vajoaa helposti synkkyyteen ja alkaa uskoa, että ikäviä asioita tapahtuu vain itselle. Niin se ei ole. Niitä tapahtuu kaikkialla ja kaikille. Eri tavalla vain. Se ei tietenkään vähennä omien ongelmien arvoa; se vain asettaa ne toiseen mittasuhteeseen ja avaa silmät elämälle.

Synkinkin ajanjakso on ylitettävissä. Aina eivät omat voimat riitä ja silloin on tärkeää hakea apua, tarttua auttavaan käteen, joka saattaa ojentua välillä aika yllättävältäkin taholta, kun uskaltaa lähteä liikkeelle avoimin mielin. Minun elämäänikin on viime aikoina ilmestynyt enkeleitä - kiitos heille! Muutama heistä löytyy täältä foorumiltakin  Cool  Esimerkiksi tuo alussa kertomani oivallus liittyy yhteen Kaurisenergian lohkaisuun, joka sai aikaan positiivisten asioiden kierteen (kiitos Kauris!).

Ennemmin tai myöhemmin jostain synkkien pilvien välistä näkyy kalpea auringon kajo - silloin olet päässyt jo pitkälle  Smiley  Voimia sinulle pikku pirre! Anna elämän kantaa ja kyynelten valua, kun niiden aika on. Ja muista, että jonakin päivänä näet taas auringon. Kaikki elämänkokemukset ovat arvokkaita ja ne vaikeimmat kaikkein arvokkaimpia; juuri niissä elää kasvun siemen.
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
pikku pirre
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 05.04.2009 18:35:50 »

Suuri kiitos Teille kaikille jotka nostatte tästä masennuksen suosta.
Rohkaisevat sanat on parasta apua,kiitos.
 Hyvää kevättä kaikille.
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.2009 18:32:15 »

Sinulle myös hyvää kevättä  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: