Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sairaalaunet?  (Luettu 3340 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 07.04.2009 12:12:45 »

Minulla oli muutamana yönä tällainen teema unissa.

Toisessa oli meneillään leikkaus. Kirurgeina oli kaksi miestä, minä ikään kuin seurasin sivusta. Nämä kirurgit olivat nuoria ja molemmilla vähän pallo hukassa. Toinen alkoi kesken leikkaukseen miettimään, että pitäisi tarkistaa tenttikirjasta yksi asia, että miten se tehdään. Toinen oli että et sä nyt mitään tenttikirjaa voi lähteä hakemaan. Tunnelma oli absurdi, mutta kuitenkin rauhallinen.

Toisessa unessa olin sairaanhoitaja opiskelija ja polilla oli yksi nainen jolla ilmeisesti oli sydämen rytmihäiriöitä tai jotain. Hänellä oli joku tahdistin, joka alkoi piipata. Hänen vierellään oli kaksi muuta hoitajaa, jotka eivät piippauksesta huolimatta tehneet mitään. Ihmettelin tätä suuresti. No piippaus lakkasi ja kaikki oli taas normaalisti, mutta minulla oli koko ajan huoli tästä ihmisestä. Kävin jopa välillä viihdyttämässä häntä vein jotain vaatteitakin. Kamalan ahdistunut olo koko ajan. Olin nukkumassa sairaalassa toisaalla, mutta kuulin kun tämän naisen tahdistin alkoi taas piipata. Sen jälkeen huuto, joku ihme napsaus ja yhtäkkiä oli ihan karmivan hiljaista. Tähän heräsin. Ahdistava uni.

Mitä nämä voisivat kertoa?  Huh
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 07.04.2009 12:47:19 »

Hei Smiley

Itse olen kanssa nähnyt vastaavanlaisia sairaalaunia, paitsi, että olen ollut unessa lääkärinä. Etsin pitkänaikaa tulkintaa tällä ihmeelliselle unelle. Vastauksena sain, että; "Haluat esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti olet". Elli identieettikriisi. Voin sanoa, että piti paikkaansa kohdallani.

Mitäs ajattelet, Lizzy?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 09.04.2009 13:09:30 »

Mielenkiintoinen ajatus. En kuitenkaan omalla kohdallani osaa tulkita untani tuolla tavalla. Hmm, ellei sitten ajattele, että olen valheellisesti ottanut toisista huolehtijan roolin ja jos se hoidettavana oleva nainen olinkin minä, joka yritti kertoa että tarvitsen itse huomiota ja huolenpitoa?

En tiedä? Nämä unet ovat kyllä hankalia.  Huh
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #3 : 10.04.2009 07:39:42 »

Viime yönä näin aivan samaa unta. Olin olevinaan Venäjällä ja siellä oli ankeat olotilat ja menin vierailuun johonkin ryhmän kokoontumis tilaan, ja yksi kaksi ne vetivät huoneen leikkaus-saliksi ja oli hienot laitteet ja ihmiset olivat hyvin ammattilaisia ja itse pyörin siinä ympärillä seuraten tilannetta ihan ymmälläni.  Huh
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 14.04.2009 06:29:36 »

Mielenkiintoinen ajatus. En kuitenkaan omalla kohdallani osaa tulkita untani tuolla tavalla. Hmm, ellei sitten ajattele, että olen valheellisesti ottanut toisista huolehtijan roolin ja jos se hoidettavana oleva nainen olinkin minä, joka yritti kertoa että tarvitsen itse huomiota ja huolenpitoa?

En tiedä? Nämä unet ovat kyllä hankalia.  Huh

Unesi voi liittyä myös jonkun läheisen ihmisen holhoamiseen, tain muunlaiseen auttamistarpeeseesi. Tai sitten on jokin menetyksen pelko tai jonkin uuden asian kohtaaminen sinussa itsessäni vs. oma ammattisi/työsi. Hmmm... :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: