Minulla oli muutamana yönä tällainen teema unissa.
Toisessa oli meneillään leikkaus. Kirurgeina oli kaksi miestä, minä ikään kuin seurasin sivusta. Nämä kirurgit olivat nuoria ja molemmilla vähän pallo hukassa. Toinen alkoi kesken leikkaukseen miettimään, että pitäisi tarkistaa tenttikirjasta yksi asia, että miten se tehdään. Toinen oli että et sä nyt mitään tenttikirjaa voi lähteä hakemaan. Tunnelma oli absurdi, mutta kuitenkin rauhallinen.
Toisessa unessa olin sairaanhoitaja opiskelija ja polilla oli yksi nainen jolla ilmeisesti oli sydämen rytmihäiriöitä tai jotain. Hänellä oli joku tahdistin, joka alkoi piipata. Hänen vierellään oli kaksi muuta hoitajaa, jotka eivät piippauksesta huolimatta tehneet mitään. Ihmettelin tätä suuresti. No piippaus lakkasi ja kaikki oli taas normaalisti, mutta minulla oli koko ajan huoli tästä ihmisestä. Kävin jopa välillä viihdyttämässä häntä vein jotain vaatteitakin. Kamalan ahdistunut olo koko ajan. Olin nukkumassa sairaalassa toisaalla, mutta kuulin kun tämän naisen tahdistin alkoi taas piipata. Sen jälkeen huuto, joku ihme napsaus ja yhtäkkiä oli ihan karmivan hiljaista. Tähän heräsin. Ahdistava uni.
Mitä nämä voisivat kertoa?