Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chiron.. haavoittunut parantaja...?  (Luettu 22964 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
LYV
Vieras
« Vastaus #15 : 20.04.2009 21:18:49 »

Moikkelis!

Tämä oma Chiron on minulla nyt jäänyt kaivelemaan mieltäni, koska en ole saanut selvitettyä että mitä meinaa, jos se on kaksosissa ja 10.huoneessa aivan lähellä MC:tä? Kertooko se jotain tulevasta ammatista, vai mistä se Chiron oikein kertoo?  Undecided  Smiley Olen nousevaltamerkiltäni neitsyt. Kaksosten hallitsema planeetta (merkurius) löytyy taas leijonasta ja 11.huoneesta...? Opiskelen tulkiksi, joten onko suuntaus yhtään oikea?

Ystävällisin terveisin Saakan

Terve! Itselläni on tuo sama. Chiron kaksosissa ja 10 huoneessa, mutta mulla se tekee suuren kolmion jupiterin ja marsin kanssa. Ja sitten vielä mun chiron on oppositiossa merkuriuksen ja uranuksen kanssa. Itse tunnen kutsumusta vaihtoehtohoitojen aloille. Aloitan hierojan koulutuksesta.
Tästä tiedän vaan ton chiron kaksosissa merkityksen mikä pistää ihmiset soittamaan aina mulle kun heillä on ongelmia.  angel

LadyYellowViolet;

Missä elementissä sulla on tuo suurkolmio?

Olisko tuo  chiron positiivinen vaikutuksiltaan jos se on kolmiossa. Yksistään se tuntuu olevan kiusankappale.
Mulla  chiron H 6 ja Jos laskee muutkin kuin planeetat niin se on Tuli - kolmio;  MC  leijonachiron  oinasneptunus ja/tai  jupiter  jousimies

Ilman elementissä.  chiron kaksoset 10 huone aspect_tri jupiter vesimies 5 huone aspect_tri mars vaaka 2 huone.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: