Joo. Katson usein vähän surumielisenä näitä kokonaisvaltaisia transiitteja, mikä vaikuttaa mihinkin minkä elämänalueen minäkin aikana. Minulla on nyt pitkään tämmönen identiteettikriisi meneillään, kun
transitoi
mun
kanssa ja sitten on
mun
, mistä taas en tiiä mitään.
Transitoiva
on
mun
ja siihenkin liittyvät huoneet ja merkitkin vielä... Elikkä, kun
ohittaa mulla nyt
6tta huonetta ja se tekee pitkään
mun
joka on
ja 4ssä huoneessa. 6 huone viittaa ilmeisesti mun terveyteen ja työympäristöön ja palveluun, mikä tarkoittaa että sillä elämänalueella tapahtuu jotain laajentumista ja lisää tietämystä. Ja kun se ohittaa mulla
niin se viittaa humanisuuteen ja asioiden tiedostamiseen. Laajentumista tapahtuu minulla siis terveyteen liittyvissä ympäristöissä (6 huone), jossa esim. palvellaan ihmisiä joilla on asiat huonommin, mikä kyllä pitää paikkansa.
Transitoiva
6ssa huoneessa
mun
4ssä huoneessa puhuu tästä pitkäaikaisesta prosessista, joka on haastava, esim muutto pois tästä kotiympäristöstä kestää pidempään tai se on haasteellista, tai perhesuhteiden vaikeudet (
4 huone). Sisäinen uudistuminen ja kasvu, eristäytyminen, seksuaalisuus, mustasukkaisuus ja rakkaus (
), laajentumista tapahtuu haasteen ja ristiriitaisuuden muodossa näillä elämäni alueilla, mikä on kyllä näkynyt ikävä kyllä ja transitoiva
ei pahemmin auta mun muuttosuunnitelmissa 4 huoneessa, mutta se kyllä transitoi eri merkkiä, eli
mulla, mikä joko auttaa tai pahentaa vaan mun tulevaisuuden suunnitelmia uraani. Ja se on nyt
mun
joka on mulla
, eli transformaatio tapahtuu sisäisesti ja kaikki tämä 4 huoneessa.