Onpa kivasti kommentteja, kiitos kaikille.
Uranus toisella puolella kuitenkin kaipaa vaihtelua, joten mikään 30 v samassa työpisteessä -tyyppi tuskin on kyseessä
. Miten voisi olla toimittaja tai jotenkin kirjoittamiseen liittyvä ammatti?
Tuo vaihtelunhalu kyllä pitää paikkansa.
Onhan mulla nytkin opiskelupaikka, mutta mietyttää vaihtaminen. Toisaalta sitten mietin että pitäis ny joku paperi sentään hoitaa kunnialla käteen, ei siitä mitään tule että joka toinen vuos vaihtaa aina paikkaa. Kirjottamisesta lähinnä ehkä näytelmäkirjallisuus. Teatteriala on semmonen intohimo. Vaikka siinäkin en jotenkin viihtyisi pelkkänä kirjoittajana, mun täytyisi päästä ohjaamaan se lavalle itse.
KuuKalana ja Nousukalana sussa on kuitenkin paljon herkkyyttä ja jos sen yhdistää tuon edellämainitun laajentumistarpeen kanssa niin voisiko olla jokin auttamiseen liittyvä ammatti? Ei ehkä suoraan sisar hento valkoinen vaan mieleen tulee jokin tutkija akateemisella tasolla, Uranus kuitenkin tuo kaikenlaista tajua tekniikasta ja tieteen maailmasta. Vaikka se ei opintojen kannalta olekaan ehkä helpoin sijainti
. Kuitenkin jokin auttamisammatti (hörhöinenkin) voisi sopia sulle.
Jep, tuon tyyppiset on jollain tapana aina vetäneet puoleensa. Nyt olen miettinyt sitä hakeako ensi vuonna psykologiaa lukemaan, että vaihtaisko siihen, mutta sitten mietein sitäkin, että onko se psykologin perustyö loppujen lopuksi aika yksitoikkoista? Psykologiassa itsessään kiehtoo se, että jokainen ihminen on erilainen tapaus, mutta sekin voi olla niin rutinisoitunutta.
Mä en ihan osaa sanoa tuohon, innostuin lähinnä siitä että kartallasi on myös toi leija kuvio.
Toi leija itseasiassa muodostuu ainoastaan silloin kun asc lasketaan mukaan. :
Jotain laitteisiin, kommunikaatioon (viestintään) liittyvä ala jossa voit auttaa ihmisiä tunne-elämän asioissa. Puhutko useampia kieliä?
Vieraiden kielien opettelusta en ole koskaan oikein pitänyt.
:
Ton merkuriuksen merkitys tuolla on vieläkin hieman epäselvä mulle, kun en todellakaan ole sen tyyppinen ihminen. Ainut mitä voisin sanoa, niin pidän sen tutkiskelusta, miten saman asian eri tavalla sanominen voi antaa sille eri vivahteen, ja miten silloin asiat kannattaa sanoa. Kielen tutkiskelua siis, sitä on NLPssäkin, siksi kai siitä olen kiinnostunut.
Sulla on
9 huoneessa ja se on
... Tulee mieleen asianajaja, matka-opas ja mitä tahansa lakitieteisiin ja kommunikaatioon, plus vielä
joka viittaa joihinkin sähkölaitteisiin.
Matkaopasta tarjotaan taas.
Jouskarin takia varmaan. Jaa-a. Ei olis mahdotonta, mutta ei kovin todennäköistäkään.
Laki taas on eieiei.
Kemiasta pidin lukiossa, ja mietein lääkärin ja farmaseutinkin uraa. Ne sitten jäi.. Unohtunut on kai kaikki ne taidotkin jo..
Sut tavanneena
olit sen verran hiljaista tyyppiä, etten ensimmäisenä laittaisi ihan framille. Mutta koska uranus on kympissä ja merkurius tosiaan MC:llä, kuu kaloissa niin ootko taiteellinen ja osaatko kirjoittaa? Tai sitten onko sulla kyky tutkia, mennä syvälle ilmiöihin ja tuodan ne keskusteluun sanojen tasolle?
Jep, siksi oon tota merkuriuksen sijaintia ihmetelly, kun joskus mun sosiaaliset taidot voi olla jopa puhdasta nollaakin. Mutta ohan mulla kaikki ilmamerkit tyhjänä.
Esillä olija en nyt varmaankaan ole, enemmänkin sellanen taustatyyppi. Tykkään kattoa kokonaisuuksia. Taiteita rakastan, mutta kirjottamista pidän tosiaan sellasena, että siitä vielä puuttuu se jokin mitä haluan.
Mulle nousi mieleen kyllä vahvasti, että sä voisit olla joku parantaja. Sulla on varmasti sisäistä näkemystä ja halua auttaa ihmisiä/maailmaa. Onko sulla voimakas intuitio?
Olet erilainen, sulla on poikkeuksellisia lahjoja ja sä voit tuntea olosi levottomaksi, kunnes löydät jonkun väylän miten saat kaikki lahjasi "auki" ja käyttöön. Et voisi kuvitella istuvasi koko elämääsi jossain kaupan kassalla tai muualla missä et voi käyttää luovuutta ja omaa ajattelukykyä. Ei ehkä ole helppo löytää alaa, mikä tuntuisi omalta, voi olla että haluat opiskella tosi erilaisiakin aloja ja ehkä ajan myötä se oma juttu sitten löytyy. Sulle on tärkeää kuitenkin että saisit itse päättää työssäsi mitä teet ja miten teet. Siksi jonkin sortin yrittäjyys voisi sopia sulle sitten aikanaan.
Intuitiosta en tiedä. En voi vertailla, kun en tiedä muista. Jonkilaisen mututuntuman varassa eläminen on mulle normaalia, mutta onko se sitten intuitiota, en tiedä.
Onpa imartelevaa kuulla, että on poikkeuksellisia lahjoja.
Yrittäjyyskin on vetänyt lapsesta asti puoleensa. Koko ajan pyörii mielessä ajatuksia, joista yritän keksiä jollain tavalla kannattavia. Kaikki nämä mun intohimoni kun kuitenkin ovat sellaisia mistä on vaikea saada edes omiaan pois. Harrastelijateatterinkin perustamista olen ihan totta miettinyt.
Omaa alaa ei todellakaan ole helppo löytää, koska pidän juuri tällaisista harrastuksiksi luokiteltavista asioista. En rehellisesti sanottuna uskalla kouluttaa itseäni taidealalle, sillä täytyy sitä jollain elääkin. Siksi olen pitänyt työn ja intohimot erikseen. Kuitenkaan minkään puulta tuntuvat työn suorittaminenkaan, korvauksena vapaa-aika, ei oikein houkuttele.
Olen nähnyt paljon karttoja jotka antavat saman vaikutelman ja nämä ihmiset ovat poikkeuksetta kuvataiteilijoita/muusikoita -ja äitejä/isiä. Kaikilla on monenlaisia sopeutumisongelmia varsinkin jos he yrittävät tunkea itseään johonkin muottiin.
On niin hyvät edellytykset kaikenlaiseen luomiseen että käytä ihmeessä nämä mahikset hyväksesi
Kiitos.
Sopeutumisongelmia on siinä mielessä, etten todellakaan ole tämän nykyisen opiskelemani alan prototyyppi, mutta en haluaisi edes yrittää olla. Silloin kun hylsyjä tulee miettii kuiteskin, että kuulunko mä kuitenkaan tänne. Mutta tuleehan niitä hylsyjä nyt muutenkin.
Jännä juttu, että olen pikku hiljaa ajautunut ja ajanut tiedostamattani itseäni teatteriohjaamisen suuntaan. Palautetta alkaa tulla yllättävän monesta suunnasta kannustamaan siihen.
Ensimmäistä kertaa kun pääsin sitä kokeilemaan, ihastuin täysillä.
Mutta pidetään se nyt vielä harrastuksen nimikkeellä, aktiivisen harrastuksen, sillä jollain todellakin pitää elääkin. Katotaan mihin se johtaa.
Pääsinpä nyt selostamaan itsestäni.
Mutta kiitos hyvistä kommenteista. Mietin näitä vielä itsekseni..