Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tärkeä koe ja pieni pyyntö  (Luettu 5247 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 06.05.2009 06:22:45 »

Hei rakkaat astrolaiset!   smitten

Minulla on maanantaina 11.5 erittäin tärkeä koe (psykologian pääsykoe), johon olen valmistautunut kuukausia.

Tässä kokeessa menestyminen tarkoittaa minulle kaikkea, tunnen, että tämä on sieluni tehtävä ja menestyminen kokeessa tarkoittaisi, että voisin päästä toteuttamaan tätä tehtävääni. Olen tehnyt paljon töitä ja olen tässä viime päivät ollut vähän puolikuntoinenkin, olen joutunut vetämään aika kovilla panoksilla ilman kunnon vapaapäiviä pitkän aikaa...

Tiedän, että täällä on paljon hyviä ihmisiä, jotka pystyvät lähettämään hyviä energioita. Vienona pyyntönä olisikin, että jos pystyisitte uhraamaan tälle toiveelleni pienen hetken ja voisitte lähettää minulle hieman positiivista energiaa, esim. luottamuksen ja rauhallisuuden ja älyn väläysten Wink, sekä ihan konkreettisen fyysisen jaksamisen muodossa, niin olisin todella onnellinen...

Tarvitsen kaiken tuen, mitä on mahdollista saada tälle matkalleni. Smiley

Kiitos kaikille, jotka vaivautuivat lukemaan sekä jos lähetätte energiaa, niin tuhannet kiitokset siitäkin!  smitten
« Viimeksi muokattu: 06.05.2009 06:25:42 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
noname
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 06.05.2009 08:09:06 »

Lämmöllä mukana, Ebenia hyvä  smitten

Tuolla sinun älylläsi ja päättäväisyydelläsi tulet menestymään aina tässä maailmassa  Smiley

-AS-
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 06.05.2009 08:22:05 »

Täältä tulee!  smitten  smitten

Tyynesti vaan, "kaikki tapahtuu oikeaan aikaan!"

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.05.2009 18:32:16 »

Kiitos ihanaiset!  smitten
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 07.05.2009 18:38:09 »

Kuule, minäkin lähettäisin, mutta en tiedä onko se viisasta koska olen itse hirveessä paniikissa keskiviikon tentin vuoksi, joka on siis se The Koitos, rästeistä rästein ja viimeisistä viimeisin uusintatentti, josta läpipäästyäni olen valmistunut tästä koulusta.. Jos en pääse läpi niin aika loppuu kesken tältä keväältä eli valmistuminen siirtyy syksylle..

Että ymmärrän kyllä siis paineen päälle.... Wink Tosin kouluun sisäänpääsy on ehkä vielä jännempää, kun koulusta ulospääsy... 2funny Omat energiat on niin hajanaiset, että mun lähettämästä energiasta voisi olla enemmän haittaa kuin hyötyä...

Toivotan silti paljon tsemppiä Afro Afro
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 07.05.2009 19:27:31 »

Minakin mielellaan-mutta voisinko saada etunimesi vaikka yv:na
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 11.05.2009 17:09:04 »

Ebenia, sinullahan oli eilen se koe.. Mitkä on fiilikset..?  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 12.05.2009 00:26:06 »

Tänään, tai siis maanantaina oli koe. Vaikea sanoa miten meni - koe oli tositosi vaikea, osasin mielestäni osan asioista aika hyvin ja osasta olin tosi pihalla, mutta siis tämä on kokeen standardeilla aika hyvin jo.  2funny En todellakaan tiedä riittääkö sisäänpääsyyn, riippuu ihan täysin nyt siitä, että millainen taso siellä on muuten ollut tänä vuonna. Täytyy vain toivoa parasta. Mahdollisuuksia kyllä on, sen tunnen, mutta jos kokeen taso on sattunut olemaan kova, niin sitten.... Undecided Aika fifty-sixtyllä mennään. Wink

Kiitos kuitenkin kaikille ihanille tsempittäjille! Olin yllättävän rauhallinen koko koepäivän, en tiedä johtuiko se teidän lähettämistänne energioista vai mistä, mutta kiitos hurjasti siitä! Tuntui, että olin ainakin todella voimissani kokeessa ja pystyin tekemään parhaani! Kiitos kaikille!  smitten
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 12.05.2009 10:26:22 »

Kun kerran olet noin paljon tehnyt töitä sen eteen, niin hyvät mahdollisuudet sulla on.  Smiley Ja eikö psykologian pääsykokeessa ole paljon sellaisia kysymyksiä, joihin ei voi valmistautua etukäteen, vaan jotka testaavat psykologista tietämystä? Siinä mielessä, kun tunnet tämän vielä kutsumukseksesi, on sulla varmana sellaista pohjataitoa.  Smiley

Minkälaisia kysymyksiä siinä muuten oli?

Kaikki täällä sitten jännitetään mikä on tulos.  Wink
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 12.05.2009 11:05:35 »

Kun kerran olet noin paljon tehnyt töitä sen eteen, niin hyvät mahdollisuudet sulla on.  Smiley Ja eikö psykologian pääsykokeessa ole paljon sellaisia kysymyksiä, joihin ei voi valmistautua etukäteen, vaan jotka testaavat psykologista tietämystä? Siinä mielessä, kun tunnet tämän vielä kutsumukseksesi, on sulla varmana sellaista pohjataitoa.  Smiley

Minkälaisia kysymyksiä siinä muuten oli?

Kaikki täällä sitten jännitetään mikä on tulos.  Wink

Ei siinä kokeessa ole ollenkaan psykologiaa. Wink Se on matematiikan koe, jossa on "loogisia" päättelytehtäviä. Eli siis ei mitään tekemistä varsinaisesti minkään psykologisen tiedon kanssa. Vaikka olisi millainen psykologian pohja, niin parhaiten siinä kokeessa pärjää jos on lukenut pitkän matikan ja fysiikan. Grin Tänä vuonna esimerkiksi yksikin tehtävä oli sellainen, missä piti ymmärtää erilaisia erittäin hankalia fysikaalisia funktioita ja valita oikea 36 funktion joukosta jne ja tämähän ei kuulunut edes koealueeseen. Cheesy Eli se, että olisi psykologinen lahjakkuus, ei todista kokeessa vielä mitään. Täytyy pystyä loogiseen päättelyyn ja kaikenlaiseen matemaattiseen hääräämiseen. Eli joo, töitä sai todella tehdä (lyhyt matikka ja kiinnostus sitä kohtaan nolla Grin), mutta eiköhän ensi vuonna viimeistään jos ei nyt. Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.05.2009 11:07:42 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 12.05.2009 13:44:50 »

Oho.
Joskus kuvittelin katsoneeni, että ainakin Tampereelle siinä oli sen matemattiikkaosion lisäksi sellainen yleispsykologinen aineisto ja jonkinlaiselta palikkatestiltä näyttävä kuviotehtävä.  Tongue

Millähän perusteella ne ajattelevat, että psykologia ja matematiikka sitten kulkisivat yhdessä? Eihän siinä nyt tilastotieteen laitokselle olla pyrkimässä.  Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 14.05.2009 20:14:16 »

Tilastotieteen laitokselle tunsin olevani matkalla minäkin silloin, kun aikanaan kävin "kokeilemassa"  idiot2 Grin  Kurssitinkin kyllä itseäni juuri tuohon tilastotieteen osioon sellaisella sydämen palolla (ja paniikilla!!!), että psykologinen sisältö taisi unohtua moneen kertaan ennen koetta. Ja sitten oli sellaisia jänniä kompakysymyksiä, joissa piti olla myös äidinkielellisesti tosi skarppina. Jokusen huomasin, mutta kiirehän siinä tuli, koska olen yleensäkin tenteissä pitkään viihtyvää sorttia. Oma innostukseni psykologian opiskeluun on laimentunut juuri tuon matemaattisuuden vuoksi, vaikka perusopinnoissa ei tunnu olevankaan enää samanlaista painotusta (?). Mitähän sillä pääsykokeissa haetaan?
Pidän peukkuja sulle, Ebenia  smitten Toivottavasti onnistaa heti ekalla kerralla! Voin sitten tulla sulle asiakkaaksi  Grin
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 14.05.2009 20:18:09 »

^ Kiitos tsempistä! Näinhän se on, todella matikkapohjaistahan tuo on ja koe todella on myös äidinkielellisesti vaikea (onko enää osiota missä voisi vaikeuttaa Grin). Onneksi on vielä 9.6 toiset kokeet toiselle puolelle Suomea, niin vielä on yksi mahdollisuus! Vähän pitäisi vielä jaksaa pakertaa ja se olis tältä vuodelta sitten siinä - ja toivottavasti lopussa kiitos seisoo...Smiley
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: