Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaani?  (Luettu 6094 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.04.2006 07:18:38 »

Eilen illalla ennen nukkumaan menoani pyysin saada kuulla henkioppaani nimen tai tavata hänet. Ehdin toistaa pyynnön muutaman kerran ennen nukahtamistani. Aamuyöllä havahduin hetkeksi kun lapsi kömpi viereeni ja silloin nimi pamahti tajuntaani, ja päähäni iskostui heti myös ajatus että tuo nimi täytyy muistaa ja siinä horroksessa toistelinkin nimeä muutaman kerran. Kun sitten kunnolla heräsin, kirjoitin sen heti ylös ja se nimi on Maria Guillian de Lillian, kirjoitusasu voi toki vaihdella mutta tältä se äkkiseltään kuulosti. Yritin tietysti heti guuglettaakin mutta mitään ei löytynyt, eli ei hän ainakaan mikään entisajan "julkimo" ole josta olisi historiankirjoja kirjoitettu  Wink.

Nyt pitäisi varmaan meedion luokse mennä josko hän näkisi henkioppaani tarkemmin ja kertoisi hänestä enemmän, ellei sitten unet kerro lisää  Smiley.

smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 06.04.2006 12:32:29 »

Ihanaa lukea tällaisia kokemuksia! Itsellänikin oli henkisen tien alkuaikoina, kun aistit alkoivat herkistyä Toisen Tason suuntaan, paljon opaskokemuksia ^____^ Nykyisin he tosin ovat pitäneet hiljaiseloa päivätietoisuudessani, mutta härivät varmasti taustalla.

Sain tietää joskus enkelikorteilla, että minulla on kaikkiaan 7 opasta (en tiedä onko lukumäärä muuttunut tuosta näiden vuosien saatossa). Ensimmäinen jonka heistä tapasin oli Ian. Makasin kotona aikeisssa käydä nukkumaan, kun huomasin mieshahmon seisovan vieressäni. Hänellä oli mustat housut, musta poolomainen paita, pikimustat pitkät hiukset jotka ulottuivat lanteille sekä todella kauniit siniset silmät. Pelästyin aluksi, en ollut koskaan kuullut henkioppaista, mutta mieleeni tuli, että ehkä hän on joku opettaja (enkeli hän ei ainakaan ollut). Kysyin hänen nimeään, mutta hän vain hymyili ja sanoi, ettei nimillä ole heille merkitystä. Saisin kuitenkin kutsua häntä jollakin nimellä, jos tahtoisin. Hän muistutti kovasi edesmenneen sarjakuvan Witchbladen hahmoa Ian Nottinghamia, joten ristin hänet Ianiksi. Myöhemmin olemme tavanneet paljon meditoidessani, hän asuu ihanassa pienessä vihertävän sävyisessä kaupungissa, jossa on vettä. Eläissään hän on varmaan ollut matemaatikko, sillä talosta löytyy paljon kaavoja ja liitutaulu.

Myöhemmin tapasin erään meditointimatkani aikana hoikan, siron miehen, joka oli pukeutunut valkoiseen, leveähihaiseen kaapuun. Hänellä oli ohuet, pitkät, silkkimäisen vaaleat hiukset. Lisäksi hän ei niinkään kävellyt vaan leijuili ja liiteli leikkisästi ympärilläni. Kysyin monta kertaa kuka hän on, mutta hän vain virnisti pilke silmäkulmassaan ja sanoi "Ystävä". Hän oli opas numero 2.

Kolmas oppaani on vanha ja viisas kiinalainen mies. Kutsun häntä Vanhaksi Mestariksi ja hänellä on yleensä seurassaan nuorempi kiinalainen mies, Nuori Mestari. Vanha Mestari opettaa minulle menneen elämän tapahtumia. Tiedän myös, että yksi oppaistani on nainen ja yksi narri, mutta en ole tavannut heitä päivätietoisuudessa.

Minulle tuli ensimmäisenä mielikuva arvokkaan kauniista, tummahiuksisesta naisesta, joka on pukeutunut ruskean-violetin-mustan sävyiseen 1800-luvun asuun, kun luin tuon oppaasi nimen ^_____^ Olen katsastellut joskus toistenkin oppaita, mutta en tietenkään tiedä, onko näkyni oikea.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 06.04.2006 12:57:52 »

Minun henkiopas, sekä opettaja/guruni jne. on Jeesus.  smitten Minulla on henkisen matkani alkutaipaleesta lähtien ollut myöskin eräs toinen opas, joka on nyt kuitenkin "astunut syrjään", kun olen saanut kunnon yhteyden siihen itselleni Korkeimpaan mahdolliseen oppaaseeni Jeesukseen. Jeesus on toki aina myös ollut läsnä, en vain ole sitä tajunnut ja tai rohjennut aiemmin uskoa todeksi.  angel
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #3 : 06.04.2006 13:02:34 »

Voi olla että tästä on ollut puhetta aikaisemminkin, mutta onkoha Henkioppaista tietoa missään?

Haluaisin perehtyä asiaan, mutta mistä lähteä alkuun?
Milloin yleensä kohtaatte henkioppaanne?
Milloin ja miten ne yleensä ilmaantuvat?
Ovatko ne aineellisia vai millaisena te näette nämä oppaat?

itse varmasti pelästyisin jos näkisin oppaani, jos minulla ylipäänsä on tälläista opasta/oppaita...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 06.04.2006 13:19:30 »

Henkioppaista on ollut hiukan keskustelua täällä jo aiemmin. Löysin sinulle täältä Henkimaailman ilmiöistä kaksi aiheeseen liittyvää keskustelua, jotka voit halutessasi käydä lukaisemassa:

Keitä ovat henkioppaat/ohjaajat?

Henkioppaita

Henkioppaat ovat yleensä ilmestyneet minulle ensimmäisellä kertaa täysin odottamattomasti. Myöhemmin olen itse hakeutunut heidän seuraansa ja neuvojensa pariin meditoimalla, jos jokin asia on kalvanut minua suuresti. Joskus olen myös pyytänyt opasta tulemaan luokseni ja keskustellut hänen kanssaan päivätietoisuudessa telepaattisesti. Kerran puolestaan enkelini vei minut tapaaman yhtä opastani.

Minä näen oppaani Kolmannella Silmällä. Katson siis henkimaailman puolelle, heidän ei tarvitse materialisoitua minulle (sellaista näkyä minäkin pelästyisin!). Meditoidessa tietysti oppaatkin ovat ihan yhtä materialistisia ja todellisia kuin kanssaihmiseni täällä maan päällä. Täällä fyysisessä maailmassa henkiolennot (oppaat, enkelit, kuolleet jne) voivat koskettaa meitä ja tunnemme kosketuksen ihollamme,mutta me emme pysty koskettamaan tai tuntemaan heitä. Henkimaailman puolella, meditoidessani, voin koskettaa myös oppaitani.
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #5 : 12.06.2009 11:35:20 »

Tänään meditoidessani sain selville oppaani nimen. Se on Zeafuls ja toinen ihan ensimmäinen oppaani on puktus.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 12.06.2009 15:22:36 »

Minäkin tapasin tuossa aikoinaan tuon naisoppaan, josta minulla oli kutina, kun kirjoittelin tähän ketjuun ensimmäistä kertaa. Hän on 1800-luvun aatelinen, erittäin itsetietoinen nainen, joka soittaa pianoa. Hän on myös ainoa, joka on esitellyt itsensä. Hän ilmoitti hyvin teräväkielisesti olevansa Diana Ann Chrysler. Hän on oikein sellainen diivamainen leijonanainen. Hän on tosin varmaan siirtynyt jo aikalailla taka-alalle, en ole tavannut häntä kuin kerran ja hänen energiansa ei tunnu enää niin vahvana.

Oppaat on kyllä niin ihana asia!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: