Ihanaa lukea tällaisia kokemuksia! Itsellänikin oli henkisen tien alkuaikoina, kun aistit alkoivat herkistyä Toisen Tason suuntaan, paljon opaskokemuksia ^____^ Nykyisin he tosin ovat pitäneet hiljaiseloa päivätietoisuudessani, mutta härivät varmasti taustalla.
Sain tietää joskus enkelikorteilla, että minulla on kaikkiaan 7 opasta (en tiedä onko lukumäärä muuttunut tuosta näiden vuosien saatossa). Ensimmäinen jonka heistä tapasin oli Ian. Makasin kotona aikeisssa käydä nukkumaan, kun huomasin mieshahmon seisovan vieressäni. Hänellä oli mustat housut, musta poolomainen paita, pikimustat pitkät hiukset jotka ulottuivat lanteille sekä todella kauniit siniset silmät. Pelästyin aluksi, en ollut koskaan kuullut henkioppaista, mutta mieleeni tuli, että ehkä hän on joku opettaja (enkeli hän ei ainakaan ollut). Kysyin hänen nimeään, mutta hän vain hymyili ja sanoi, ettei nimillä ole heille merkitystä. Saisin kuitenkin kutsua häntä jollakin nimellä, jos tahtoisin. Hän muistutti kovasi edesmenneen sarjakuvan Witchbladen hahmoa
Ian Nottinghamia, joten ristin hänet Ianiksi. Myöhemmin olemme tavanneet paljon meditoidessani, hän asuu ihanassa pienessä vihertävän sävyisessä kaupungissa, jossa on vettä. Eläissään hän on varmaan ollut matemaatikko, sillä talosta löytyy paljon kaavoja ja liitutaulu.
Myöhemmin tapasin erään meditointimatkani aikana hoikan, siron miehen, joka oli pukeutunut valkoiseen, leveähihaiseen kaapuun. Hänellä oli ohuet, pitkät, silkkimäisen vaaleat hiukset. Lisäksi hän ei niinkään kävellyt vaan leijuili ja liiteli leikkisästi ympärilläni. Kysyin monta kertaa kuka hän on, mutta hän vain virnisti pilke silmäkulmassaan ja sanoi "Ystävä". Hän oli opas numero 2.
Kolmas oppaani on vanha ja viisas kiinalainen mies. Kutsun häntä Vanhaksi Mestariksi ja hänellä on yleensä seurassaan nuorempi kiinalainen mies, Nuori Mestari. Vanha Mestari opettaa minulle menneen elämän tapahtumia. Tiedän myös, että yksi oppaistani on nainen ja yksi narri, mutta en ole tavannut heitä päivätietoisuudessa.
Minulle tuli ensimmäisenä mielikuva arvokkaan kauniista, tummahiuksisesta naisesta, joka on pukeutunut ruskean-violetin-mustan sävyiseen 1800-luvun asuun, kun luin tuon oppaasi nimen ^_____^ Olen katsastellut joskus toistenkin oppaita, mutta en tietenkään tiedä, onko näkyni oikea.