Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sokerikupin käärme  (Luettu 2787 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 23.06.2009 08:07:49 »

Näin toissayönä unen, jossa oli hieman pelottava tunnelma, tai.... Pelästyin unessa on tarkempi kuvaus... idiot2

Unessa oli lasinen sokerikuppi vanhan talon vintti-ikkunalla. Unessa muistin, että olen tämän sokerikupin ennenkin nähnyt unessa ja muistin, että olen istuttanut kuppiin jotain kasvamaan.
Kun otin tämän sokerikupin käteeni, hätkähdin kun siellä ei ollut istutuksiani, vaan kupin pohjalla oli heikosti multaa ja muutama ripaus hiekkaa. Ihmetellessäni sitä, alkoi mullasta kaivautua jotain...
Se oli pieni sammakko. Hätkähdin lisää ja heitin sokerikupin pois. Otin kuitenkin kupin uudestaan käteeni, kun ihmettelin miten voi olla mahdollista, että mullasta tulee sammakko.
Siinä samassa sammokko alkaa muuttamaan muotoaan, ja siitä tuli minikokoinen vihreä käärme jolla oranssit sahalaitakuviot ja käärmeen häntä oli kalan pyrstö.
Sokerikuppi lensi kaaressa nurkkaan. Käärme oli koko ajan minuun selkä edellä, siis oli sellaisessa kylkiasennossa. Niinkuin ihminen tai merenneito.

Hieman taustaa, mihin uskon tämän unen viittaavaan, ja olisin kiitollinen jos joku osaisi tulkita...
Käärmeunilla on aina sellainen huono enne. Tai maine. Voihan ne hyvääkin tarkoittaa.
Niin, olen tutustunut kuukausi sitten kalat-mieheen.Kalat-mies on nouseva rapu. Itse olen neitsyt ja nouseva rapu.
Kaloista ei ole aiempaa kokemusta ihmissuhteissa. Joku kertoi että sehän on hyvä merkki, kun kalat on neitsyen vastamerkki.
Suhde on tutustumisasteella ja itse olen hyvin varovainen ja en anna itseäni täysillä likoon, vaan haluan varmistua, että mies on se mikä sanoo olevansa, eikä taustalla ole mitään salattavaa, esim. alkoholismia.
idiot2
« Viimeksi muokattu: 24.06.2009 13:57:15 kirjoittanut Risama » tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.06.2009 08:58:45 »

idiot2
Edelleen odottelen vastauksia....
Itseäni vaivaa kovin tuo uni... idiot2
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: