Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vatun näyttävä Batgirl?  (Luettu 3381 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« : 09.06.2009 12:01:07 »


http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailijat/nanna.html

Taitaa olla Venus aika prominenttina gaytytsin(?) nataalikartalla?

 smitten
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2009 16:17:03 »

Nanna on jumalaisen kaunis kuvissa ja laitettuna ja meikattuna, myös muotinäytöksissä (ikävää ettei osaa kävellä korkkareilla... ) mutta arkinanna ei mun mielestä kyllä ole kauhean venusmainen... Jätkä muija... Ehkä parempi niin, koska se tekee hänestä aidon, miellyttävän ja persoonallisen. Ei kaikkien mallien tarvitse olla laitettuja diivoja... Onneksi  Smiley Onko kellään hänen karttaansa tiedossa? Itse bongasin naisen jo ensimmäisistä jaksoista ja sanoin heti että hän voittaa. Kauneimmat ja muokattavammat kasvot kuin kenelläkään.. Ei tosin välttämättä voita juuri siksi, että ei edes paikoillaan seistessä pysy tolpillaan korkkareilla  buck2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2009 22:29:08 »

Nanna on jumalaisen kaunis kuvissa ja laitettuna ja meikattuna, myös muotinäytöksissä (ikävää ettei osaa kävellä korkkareilla... ) mutta arkinanna ei mun mielestä kyllä ole kauhean venusmainen... Jätkä muija... Ehkä parempi niin, koska se tekee hänestä aidon, miellyttävän ja persoonallisen. Ei kaikkien mallien tarvitse olla laitettuja diivoja... Onneksi  Smiley Onko kellään hänen karttaansa tiedossa? Itse bongasin naisen jo ensimmäisistä jaksoista ja sanoin heti että hän voittaa. Kauneimmat ja muokattavammat kasvot kuin kenelläkään.. Ei tosin välttämättä voita juuri siksi, että ei edes paikoillaan seistessä pysy tolpillaan korkkareilla  buck2

Ja' tror hon e' finlands-svensk. Mutta veikkaan, että hän voittaa, tai vaikka ei voittaisikaan,
hänestä tulee Iso Stara, jonka rinnalla Suvi Koponen on vain tavallinen rivimalli?

 Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: