Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditaatiosta ja muusta sellaisesta...  (Luettu 5907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.06.2009 22:25:00 »

Mistä tietää että meditaatiossa saadut mielikuvat ovat "oikeita", eikä pelkkää omaa mielikuvitusta?
Välillä en näe enkä koe mitään, ja välillä taas mielikuvat ovat niin voimallisia, että kyyneleet valuu silmistä... Undecided
Tänään esimerkiksi ensimmäistä kertaa tapasin 7 henkilöä, jotka sanoivat olevansa henkioppaitani, hyvin eri näköisiä kaikki, ikään kuin eri aikakausilta. He veivät minut taloon, jonka sanoivat olevan minun sielunsijani, joka minulle nyt esitellään, jotta voin täst'edes sinne aina palata, ja sitä kautta pystyn maadoittumaan ja keskittymään/rentoutumaan paremmin. He myöskin hoitivat minua, eräs opas hieroi jotain voidetta otsaani, ja sitä (otsaa) ihan oikeastikin alkoi kihelmöimään, ja kihelmöinti jatkui vielä meditoinnin jälkeenkin.  Shocked
Sanokaa viisaammat, mitä tästä tulisi ajatella -> siis mielikuvitusta vai jotain muuta??
tallennettu

-Lonelylight-
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.06.2009 22:45:15 »

Mistä ja kuka pystyy sanomaan mielikuvituksen ja toden rajan? Tietokoneetkin olivat aikoinaan mielikuvitusta, kuten avaruuslennotkin.

Niin kauan kuin se kaikki oppaineen tuntuu hyvältä, niin ota vastaan!  smitten
Tietty leikkimielisyys on kuitenkin hyvä olla mukana.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 18.06.2009 08:22:22 »

Olet tavannut henkioppaasi, onneksi olkoon! Mieletöntä, eikö? Älä koskaan epäile itseäsi tuntemuksissasi, usko vain itseesi.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**

aur vaaka, kuu kauris, asc leijona

Profiili
« Vastaus #3 : 18.06.2009 09:10:21 »

Kaikki on mielikuvitusta, mitä täällä dualistisessa unen sirkuksessa koemme  Cheesy Mitä rikkaampi mielikuvitus, sitä rikkaampi elämä.

Hienoja kokemuksia sinulla on, nauti niistä! Olet kaiketi hyvin herkkä aistimaan, wau!
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 18.06.2009 10:09:43 »

Kiitoksia vastauksista, pitänee todellakin lopettaa epäily!  smitten
tallennettu

-Lonelylight-
Veskari-83
Kanta-astroilija

Inner peace is found through passion

Profiili
« Vastaus #5 : 27.06.2009 22:19:58 »

Kaikella on syy ja seuraus jokaiseen asiaan, ehkä sun oppaasi kokivat että sun on aika päästä eteenpäin meditaatiossasi ja olettivat sen olevan oikea tapa saada sut uskomaan. Meditaatiolla on aina suurempi merkitys kokonaisuudelle, joten luultavasti he ajattelivat että olet tarpeeksi pitkällä auttaaksesi yleismaailmallisesti koko universumia? Ota vain kaikki tieto innolla vastaan ja käytä sitä hyödyksesi, mikään muu ei ole pysyvää paitsi muutos.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 27.06.2009 22:27:31 »

Mistä tietää että meditaatiossa saadut mielikuvat ovat "oikeita", eikä pelkkää omaa mielikuvitusta?
Välillä en näe enkä koe mitään, ja välillä taas mielikuvat ovat niin voimallisia, että kyyneleet valuu silmistä... Undecided
Tänään esimerkiksi ensimmäistä kertaa tapasin 7 henkilöä, jotka sanoivat olevansa henkioppaitani, hyvin eri näköisiä kaikki, ikään kuin eri aikakausilta. He veivät minut taloon, jonka sanoivat olevan minun sielunsijani, joka minulle nyt esitellään, jotta voin täst'edes sinne aina palata, ja sitä kautta pystyn maadoittumaan ja keskittymään/rentoutumaan paremmin. He myöskin hoitivat minua, eräs opas hieroi jotain voidetta otsaani, ja sitä (otsaa) ihan oikeastikin alkoi kihelmöimään, ja kihelmöinti jatkui vielä meditoinnin jälkeenkin.  Shocked
Sanokaa viisaammat, mitä tästä tulisi ajatella -> siis mielikuvitusta vai jotain muuta??

Kuulostaa hyvinkin oikealta ja todelta.  smitten angel
tallennettu
kevättuuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 30.06.2009 17:35:09 »

hei ajattelin kirjottaa, olinko minä henkimailmaan yhteydessä, ilmesty vaalea polkkatukkainen nainen
ja puhu mulle kuulin äänen selvästi,kysy multa onko sulla nappua. sitten mun talossa on alkanu tapahtua kummia, olin sängyssä 3 metrin päässä vaatekaapin ovesta oven rivassa oleva metallinen henkari alko ihan ittekseen heilua. enkä edes pystyny koskemaan henkariin. kolahti, sekä olen havainnut valoilmiöitä. onko kellään samanlaisia kokemuksia. vai onko mun talo riivattu.  angel
tallennettu
Bruynzeel
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 04.07.2009 08:09:43 »

Itse olen harrastanut meditointia yli kolmekymmentä vuotta, ja olen välillä meditoinnissa saanut voimakkaita "kokemuksia" ja toisinaan taas vähemmän voimakkaita. Omasta puolestani en yritä hirvittävästi pohdiskella kokemuksia tai tuntemuksia, koska ne yksinkertaisesti vaan tulevat ja menevät. Ajan myötä moni kokemus selviää aivan kuin itsestään, kunhan antaa aikaa maailmankaikkeudelle. Se kyllä kertoo aikanaan, mitä mikin kokemus oli minulle määrä opettaa. Yleensä kokemukset ilmestyvät juuri silloin, kun niitä eniten tarvitsen ja ne ratkeavat myös silloin, kun pystyn vastaanottamaan opetuksen sisällön. Tietenkin on asioita, mihin voin keskittyä meditoinnissani tyhjyyden sijasta. Käytän tästä sanaa mietiskeleminen. Voin mietiskellä jumaluutta, rakkautta, anteeksiantoa, ystävyyttä, onnea jne. ja jossain vaiheessa nämä asiat aivan kuin aukenevat minulle syvemmin, ja yltävät tietoisuuden tasolle. Olen aivan varma, että jos aloitat mietiskelemisen asiasta "henkioppaat", asia tulee sinulle myös selviämään jossain vaiheessa. Mutta se täytyy muistaa, että meditoinnissa/mietiskelyssä ei olla yhteydessä "aikaan". Aikaa ei ole olemassa ja mitään ei voi nopeuttaa. Muuta mahdollisuutta ei ole, kuin olla avoin ja vastaanottavainen, niin asiat selviävät tietoisuutesi tasolla, välillä hitaasti, välillä nopeammin ja monesti pitkällisen kärsivällisyyden kautta.

Rakkautta Sinulle!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #9 : 04.07.2009 20:01:27 »

Ei ole ihan sama asia, mutta sain kauan sitten kokemattomana räkänokkana aika tragikoomisin keinoin, korvaamalla osan omasta ajattelusta, yhteyden jonkinlaiseen kosmiseen todennäköisyys-ajoitusautomaattiin, jonka signaalien vastaanotin on jokaisen olion päässä. Sen jälkeen elämä on ollut sellaista "katsos perkelettä"-meininkiä mutta on entistä helpompi relata. Cool
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: