Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Isosiskollani täysin sama syntymäpäivä  (Luettu 2953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 30.01.2006 14:31:14 »

En oikein ole varma minne tämä kysymys kuuluisi, mutta laitetaan tänne...

Isosiskoni, joka on 5-vuotta minua vanhempi on syntynyt täsmälleen samana päivänä kuin minä, mutta tosiaan 5-vuotta aikaisemmin. Olemme molemmat härkiä, mutta kuu ja nousumerkit, sekä syntymä kellonaika ovat erit. Haluaisin nyt kuitenkin tietää, onko samalla syntymäpäivällä astrologian kannalta jokin tärkeä merkitys, vaikka onkin eri vuonna syntynyt?

Olemme ainakin siskoni kanssa välillä vitsailleet olevamme "puolikaksosia". Me olemme läheisiä toisillemme, yhteisiä kiinnostuksen kohteita on ja välillämme toimii usein telepatia.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2006 14:32:45 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.01.2006 14:48:01 »

No ainakin joissain suhteissa tulee elämään samanlainen rytmitys. Tarkoitan lähinnä Aurinkoon osuvia transiitteja, jotka ovat samanaikaisesti kummallakin päällä.

Itse tunnen myös vaistomaista hengenheimolaisuutta sellaisia ihmisiä kohtaan, joiden syntymäpäivä on hyvin lähellä omaani. Aurinko on kuitenkin kartan yksi voimakkaimmista persoonaan vaikuttavista tekijöistä, joten en ihmettele läheisyyden tunnetta siskoosi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Timotheus
Vieras
« Vastaus #2 : 30.01.2006 15:03:17 »

Hauskaa!

Isosiskollani on kolme tytärtä joista kaksi nuorimmaista ovat syntyneet myös täysin samana päivänä, toinen 1998 ja toinen 2001 näin ollen aurinko kaksosia. Kuu ja  askendentti merkit  eriävät, mutta niin kuin aina, koko perheeltä on löydettävissä tiettyjä yhteneväisyyksiä kartoilta  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: