Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Äiti  (Luettu 27675 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 17.12.2009 19:10:17 »

Totta, joskus ajattelenkin, että olen tietystä kulmasta ollut varmaan kauhea äiti!  Cheesy

Kun pojat olivat murrosikäsiä ja tuo ystävyyssuhde ja harrastukset laajeni, niin minä mokoma kutsuin noita ystävien vanhempia kylään juttelemaan. Usein oli kyse siitä, millä ja miten me tuemme tai tuemmeko näiden murkkujen harrastuksia. Ei ne vanhemmat siitä huonoa tykänneet, onneksi olivat yhtä avoimia, mutta ehkä juuri me tarvittiinkin enemmän tukea toisiltamme kuin murkut vanhemmiltaan (tietyssä iässä). Vertaistukea murkkuikäisten vanhemmilla.  Wink Mutta löysimme paljon yhteistä linjaa.

Kun lapset lähtevät kotoa, on äitejä, jotka soittavat joka päivä ja pitävät itseään hyvinä ja huolehtivina äiteinä, katsovat kauhulla sitä äitiä, joka sanoo 'että ei ole soiteltu pariin viikkoon'. Niin monta on tapaa olla äiti ja jokainen uskoo tai luulee rakastavansa 'oikein'.  Wink
« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 21:52:52 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #46 : 17.12.2009 19:55:23 »

Tämä hieno aihe on jäänyt itseltäni hieman vähälle huomiolle koska nyt on Kaurista viety joka paikkaan mutta palaan aiheeseen tarkemmin heti kun aika antaa myöten.  Smiley

Jatkakaa keskustelua, eiköhän se ole selvä ettei "Täydellistä Äitiä" ole ja jos sellainen ilmaantuu niin palsta on vapaa myös sellaiselle luonnonoikulle..

Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #47 : 17.12.2009 20:02:47 »

Tulipas tässä just mieleeni, että raivostuin äsken äidilleni hänen jatkuvasta höösäämisestä tän mun vatsataudin ym..terveydellisten asioiden suhteen...Lietsoo jatkuvasti paniikkia ja pakokauhua, nyt hän puhuu jo magneettikuvaukseen menemisestä...Kun olin yläasteikäisenä sairaalassa tän mun maitoproteiiniallergian takia niin äidistä ei kyllä ollut sielläkään mitään apua..Aivan hysteerisenä itki ja minunkin edessäni oli muka "vahva" mutta oikeasti ihan jäykkä paskana...Nyt kakskymppisenä alkaa näkemään nuita ärsyttäviäkin puolia äidissä..Hän on  aurinko kaksoset  askendentti leijona  kuu kauris ....Pikkuveljeni hän on paaponut aivan piloille: 14-vuotias nukkuu vielä vanhempien huoneessa ja äiti laittaa hänelle aina aamiaisen ja vaatteet valmiiksi, onnea vaan tulevalle vaimo ehdokkaalle, helppoa ei tule olemaan eläminen pikkuveljeni kanssa Grin
tallennettu
Lucanne
Satunnainen astroilija
*

Angels are for us

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 17.12.2009 22:48:51 »

Esmi kirjoitti:
Kun lapset lähtevät kotoa, on äitejä, jotka soittavat joka päivä ja pitävät itseään hyvinä ja huolehtivina äiteinä, katsovat kauhulla sitä äitiä, joka sanoo 'että ei ole soiteltu pariin viikkoon'. Niin monta on tapaa olla äiti ja jokainen uskoo tai luulee rakastavansa 'oikein'.

Omat lapseni varmaan hermostuisivat jos hössöttäisin koko ajan siinä ympärillä tai soittaisin joka päivä moneen kertaan.

Silti ovat mielestäni ihan tasapainoisia. Molemmat tekevät kovasti töitä (hekin molemmat kauriita) ja sitten heille on koti tärkeä.

Kumpikaan ei ole mitään baarissa istuja tyyppejä.
Joskun tietty käyvät mutta aika harvoin.

Tämä tapa sopii meille....oikeellisuudesta en niin tiedä mutta kyllä minun vaan täytyy antaa heillekin tilaa jota myös saan itsekin siinä samalla.

Lapsenlapset ovat usein täällä ja varsinkin se pikku prinsessa.
Joten näen heitä sen verran usein, että heti tulevat halimaan kun tavataan. Joten eivät ainakaan vierasta.

Mutta....jokainen taaplaa tyylillään.
tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: