Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: nainen tulee mun uniin  (Luettu 3175 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 20.08.2009 15:19:19 »

Pidemmittä puheitta, klassinen juttu. Mies jolla kaksi naista,minä olen se toinen.  Tätä on jatkunut puoli v. Nyt on viime viikkoina käynyt niin että tämä toinen nainen on ollut unissani. En ole koskaan tavanut häntä, enkä nähnyt edes kuvaa. Mutta näin hänet unessa ja tiesin että se on hän. Hänellä oli minun hameeni.  Mies sanoo naisen menevän naapurin luo joka on ennustaja. Ennustajan kasvoja ei näy(enkä siis tosielämässä tiedä mistään naapureista tms) mutta hänen keittiön ikkunassa roikkuu kristalli ja hän pistää kaksi isoa korttipakkaa pöydälle. Kortit ovat outoja, ei tarot tai pelikortit. Hän alkaa nostella kortteja ja sanoo naiselle "tapaat miehen vasta ensi elämässä tai sitten kun olet hoitanut itsesi kuntoon. Nämä kaksi korttipakkaa sisätävät salaisuuden sinun ja miehen suhteesta, kumpikin pakka kuvaa yhtä henkilöä. Nyt ei kuitenkaan ole aika katsoa näitä kortteja."

Toisessa unessa taas istun ystävättären kanssa jossain odotushallissa ja huomaan että nainen on vieresessä ihmisporukassa. Naisella on päällään miehen paita ja hän on erittäin sairaan näköinen. Mustat silmänaluset jne. Hän alkaa puhua miehestä kavereilleen ja sanon ystävälleni, nyt mennään pois kun en halua kuulla. Nainen on ärtyneen oloinen.  Kun olen menossa pois mies saapu noutamaan naisen. Hän on erittäin lihava ja hänen kasvonsa ovat tulehtuneet. Mutta nainen ei menekään miehen kanssa. Seuraavassa minä kannan miestä ja hän laihtuu ja kasvot palavat normaaliksi. Sitten eräs paikalla oleva työkaveri (mies) kysyy, miksi sinä kannat aikuista miestä kuin lasta? Kaikki tanssivat ja tunnelma on kevyt.

Näin sittemmin naisen IRL ja se oli just se sama hiukset ja kasvot kuin unessa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.08.2009 10:24:01 »

No ei tuota vaikeaa ole tulkita Smiley

Ainakin tuo toinen uni. Se toinen nainen on sairaan näköinen unessa koska a) joko toivot hänelle alitajuisesti "pahaa" TAI b)pelkäät aiheuttavasi hänelle jotain pahaa TAI c) pidät häntä kamalana ihmisenä koska hän jakaa miehesi.
Naisella on miehen paita, eli hänellä on jotain mikä kuuluu miehellesi, toisin sanoen hänellä on sinun miehesi, hän on ominut miehesi.

Mies on kamalassa kunnossa mutta toipuu kun sinä kannat hänet pois. Koet että sinun kanssasi miehellä on hyvä olla, voit parantaa hänet rakkaudellasi. Toisen naisen kanssa mies voi huonosti.

Sinä kannat häntä? Tuntuuko sinusta ettei mies seiso tai kykene seisomaan omilla jaloillaan? Kannattelet häntä jostain syystä. Miksi?

Tuo toinen uni jossa naisella on sinun hameesi, hän on taas ominut jotain sinun omaasi.
Nainen menee ennustajalle kuulemaan asioita, pelkäätkö että nainen saa tietää sinusta ja miehestä?
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 21.08.2009 11:54:57 »

Kiitos  Wink

Olisiko noin selvää? Mies ei seiso omilla jaloillaan, kai minä sitten jollain alitajuisella tasolla kannan häntä. Olen kantanut tai tulen kantamaan?

Nainen kyllä tietää miestä....
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: