Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammatillinen suuntautuminen - tulkinta-apua vailla  (Luettu 11208 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 04.11.2009 12:38:34 »

Mielenkiintoista, korkealentoista "kaikki liittyy kaikkeen" - tulkintaa. Minulla on vielä paljon opittavaa tällä astrologian saralla  Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 04.11.2009 15:47:12 »

Sen verran vielä lisäisin, että kun haaveilen psykiatrisiin tai psykologisiin ongelmiin paneutumisesta työssä, ristiriitana on juuri kova kyseenalaistukseni ns. länsimaista lääketiedettä kohtaan. Hienoa olisikin jos voisin tuoda alalle uusia henkisempiä hoitomuotoja ja yleisesti uudistaa ihmiskuvaa kokonaisvaltaisena olentona. Oma elämänfilosofiani menee niin kovin yli tämän maallisen maailman valtaväestön ymmärryksen, että aika isoa palaa olen haukkaamassa, jos tälle tielle haluan lähteä...  Wink

Itse opiskelen psykologiksi enkä mitenkään koe, että se jotenkin olisi kauhean vastakkaista oman "höperö"ajatteluni kanssa, vaan nämä kaksi puolta tukevat toisiaan mitä parhaiten. Lääketiede ja psykologia eroavat siinä, että lääketiede pyrkii varsin usein hoitamaan oireita, kun taas psykologia hoitamaan sitä siementä, joka ne oireet on aloittanut. Psykiatrin työ on taas hyvin kliinistä suhteessa psykologin työhön ja voisi ehkä sopiakin sinulle, nimittäin psykiatrit hyvin usein toimivatkin tutkimustehtävissä tms. siinä missä psykologit enemmän käytännön tehtävissä. Psykiatrit myös diagnosoivat ja määräävät lääkityksen, siinä missä psykologit muuten hoitavat. Eli yhteistyötä, mutta erilaisuutta löytyy.

Henkisemmät hoitomuodot sopivat hyvin psykologiseen ajatteluun, sillä psykologiassa käytetään aika paljon kuitenkin omaa luovuutta ja intuitiota, vaikka taustalla onkin aina se konkreettinen tietotaito ja ymmärrys. Näin parhaiten pystyykin vastaamaan eri potilaiden ongelmiin. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 04.11.2009 15:51:12 »

OT, Oletkos Ebenia muuten huomannut, että taidamme tuntea toisemme muista yhteyksistä  :Smiley

Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.11.2009 15:54:23 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 04.11.2009 16:46:37 »

Voi kiitos!! Olen harrastanut kuvanveistoa joitain vuosia sitten mutta nykyinen tyo on estanyt toteuttamasta itseani! Ja suuri haaveeni olis loytää sellainen maajussi, voisin ajella traktorilla pitkin peltoja kyntamassa samalla musiikkia kuunnellen.. rakastan vanhoja latoja, taloja, navettoja yms.. Hienoa jos hierojan ammatti sopii, olen menossa opiskelemaan sita. unelma olisikin oppia hermoratahierontaa, klassista seka kuppauksia. Haastattelussakin sanoin etta minusta tulisi loistava hieroja! Toisinaan vain pelkaan ihan kamalasti etta mita jos minusta ei tulekkaan.. jos en opi mitaan.. olen vuosia tehnyt tyota joka ei haasta minua. enka ole tarvinnut ajattelutyota juuri ollenkaan. tama nyt ehka minua auttaa uskomaan etta minusta todellakin voi tulla se hyva hieroja!! se viinitila kuulosti mahtavalta! Grin
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 04.11.2009 16:55:20 »

Jenima,

En haluaisi pilata iloasi, mutta tuo tulkinta tehtiin virheellisesti minun karttani perusteella;
Mars ja pluto skorpionissa, kuu vesimiehessä, nousuleijona... sinun karttasi ei aivan yksiin mene.
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 04.11.2009 16:57:36 »

No niinpä tietenkin Shocked
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 04.11.2009 16:58:34 »

No niinpä tietenkin Shocked

Mutta eihän se tarkoita, ettet sinäkin voisi olla näissä asioissa hyvä  Grin
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 04.11.2009 17:03:58 »

no ei tietenkää =/
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: