Täällä toinen kuu-jousimies ja minä en hevillä päästä ketään ihmistä liian lähelle, onko sinulla sama piirre ?
Inhoan halaamista. Minulla pitää aina olla jokin ihastuminen/suhde menossa vakisuhteen lisäksi
Eli seikkailja olen :
Siinä kyllä menee aikansa ennen kuin päästän lähelle... Halaamista en inhoa, silmät vain yhdelle miehelle kerrallaan ja seikkailijaa ei musta löydy myöskään! Eli just nämä kuujousimiehiin liitetyt jutut ei kyllä muhun sovi ollenkaan...
Olen ollut huomaavinani että
:t olisi kovasti osallistuvia ihmisiä, esim. lautakunnat, asukastoimikunnat jne.. Myös selkeä näkemys siitä miten toistenkin tulisi hoitaa asiansa, ja jonkinlainen tarve tuoda esiin tämä näkemyksensä. En sitten tiedä miten tämä liittyy Kuun teemaan, mutta tällaisia havaintoja olen tehnyt. Toisaalta jos Kuu kuvaa lapsuutta, niin ehkä lapsuusympäristö ollut enemmän ulospäinkääntynyt? Puhuttu mieluummin politiikasta kuin tunteista?
Joo tunteista ei pahemmin puhuttu ja yhteiskunnalliset asiat kyllä kiinnostaa. Omia näkemyksiä löytyy asiasta kuin asiasta ja kerron niistä myös mielelläni
Tää tunnereaktiopuoli etenkin askarruttaa...miten kuujousimies riitelee, välittää, ihastuu, rakastaa? Eikö nämä ole just sitä kuun aluetta?