Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kämmenen Elämänviivaa kutittaa  (Luettu 16551 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 21.09.2009 23:36:17 »

Ihan hassukka kysymys, mutta osaisiko kukaan vastata siihen, mitä kämmenen elämänviivan kutina voisi merkitä? Minulla on kutittanut nyt kolme päivää vasemman käden elämänviivaa aika voimakkaasti. Elämänviiva kutisee vain tietystä pisteestä. En ole allerginen millekään, eikä tällaista ole sattunut ennen.

Kämmeneni Elämänviiva on muodoltaa voimakkaan kaareva ja jatkuu pitkälle ja se on ketjuttunut vahvasti päänviivan kanssa.

Onko odotettavissa kirjaimellisesti kutinaa elämään vai mitä ihmettä? Grin
Ajatuksia? Lips Sealed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 22.09.2009 08:58:04 »

Olen oikea kätinen ja kutinapiste näyttäisi olevan enemmän laaksossa. Minulla on voimakas Venuksen kukkula siinä vieressä.

Laitan vielä kuvan kutinapisteestä, jos se auttaa yhtään.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2009 09:06:21 »

Taikauskoahan tämä on (kuten moni muukin asia tällä sivustolla...) mutta viisas äitini sanoo aina, että kun vasenta kämmentä kutittaa,  niin se tietää rahantuloa!  Smiley Sananlasku kuuluu: Oikea ojentaa, vasen vastaanottaa! Siis jos kutittaisi oikeaa kämmentä, niin se tietäisi rahanmenoa.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 22.09.2009 22:35:20 »

Jos olet noin 25 vuotias ja oikeakatinen-tassa on kysymyksessa joku yhteys menneeseen elamaan-koska kuvassa oleva kasi on vasen-tuletko tapaamaan jonkun edellisista elamista ja kun han on elamanviivalla...silla tulee olemaan tarkeaa jatkoa-onneksi olkoon
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 23.09.2009 08:58:18 »

Kiitos, onpa tullut tosi paljon vastauksia! Äitikin vähän puheli tuosta, että vasen vastaanottaa (tyypillinen feminiinisyyden perusominaisuus), joten jotain lienee sitten odotettavissa. Menneet elämät ovat taas tapetilla PMS-oireiden muodossa, kun ne juontavat juurensa sieltä kaukaa.

Diamondin toteamus on kyllä ajankohtainen, kun ikävuosia on 26 ja kovasti odotan seuraavaa syntymäpäivääni. Se tulee olemaan henkisesti hyvin merkittävä, kuten koko ensi vuosi. Ehkä se näkyisi sitten myös fyysisellä tasolla, eikä vain tuolla henkitasolla jossain!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 02.10.2009 21:54:55 »

Aih, nyt minulla on samaisen vasemman käden pikkurillin nivelet ihan kipeinä..! Muistelen, että pikkurilli liittyisi lapsuuteen/menneisyyteen.

Minua on myös vuoden vaivannut energinen painerengas nimettömän ympärillä. Mietin kulkeeko siitä vain energia läpi niin vahvana vai onkohan jo näkymätön kihlasormus sormessa, ahahah  Grin
tallennettu
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #6 : 18.10.2009 04:55:00 »

Heh,  smitten smitten smitten

Muinoin Sahaja-jooganneena tiedän sanoa, että eri sormet ja kämmenen alueet liittyy myös chakroihin, mutta toimii myös vastaavalla tavalla, kuin että jos kysyy korteilta, siis se, millä mielellä kysyy, vaikuttaa tulkintaan. Viileä ilmavirta meinaa positiivista energiavirtaa, kuumotus tai pistelyn tunne poistuvaa negatiivista energiaa, tai energiatukosta.  Tongue

 idiot2 Hassua, ei kait tätä voi ottaa tosissaan, mutta mulla oli joskus pariinkin otteeseen tosiaan rinkula vasemman nimettömän kohdilla alituiseen, noin puolisen vuotta ennen kumpaakin kihlausta. Sittemmin "aavesärky" on ollut paljon satunnaisempaa, joten olen epäillyt, että karmasta vaan johtuu, että puran jotain aikansa eläneitä ihmissuhdekarmoja (nimetön kun rinnastetaan myös otsachakraan), taikka sitten oikeat avo-/avioliitotkin on ylisielutasolla vaan 3D-opetuksen 3D-opettajiin vihkiytymistä... Näin olen järkeillyt, korjatkaa pliis!  uglystupid2
 smitten


tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 18.10.2009 14:35:14 »

Ooo, mulla on tuntunut aivan samanlainen "aavesormus" vasemmassa nimettömässä nyt vuoden ajan! Tuntuu, että se on siinä koko ajan, välillä sen vaan tuntee selkeämmin ja välillä heikommin. Melkein kuin Kolmas Silmäni - se alkaa heti tuntua, kun siihen kohdistaa ajatuksen. Sama tämän energiarinkulan kanssa sormessa. Muissa sormissa se ei tunnu.

tallennettu
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #8 : 21.10.2009 17:35:12 »

Evea,  smitten
Pikkurilli vastaa sydänchakraa. Sellaisena kuvaa jumaltason ymmärrystä, eli rakkautta, erityisesti vasen sydänchakra, koska se on vasemman kundalini-kanavan, eli tunteen puolella.

Oikea kanava taasen on ajattelun ja toiminnan kanava, joten oikea sydächakra (heijastinalueena oikea pikkurilli) hallitsee oikeaa ja puhdasta toimintaa. smitten smitten smitten

Hassu yhteensattuma tietysti voisi olla esim. suomalainen sananlasku "pikkurillin antamisesta" jollekin asialle, kun Vesimiehen ajan myötä ilmeisesti ymmärrys olisi siirtymässä päästä ja aivoista sydämeen, eli pelkojen ja refleksien seuramisesta rakkauden ja dharmisuuden mukaan elämiseen.
 Wink  coolsmiley  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: