Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: akupunktio  (Luettu 7202 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 28.11.2009 16:26:45 »

Kertokaapa kokemuksia akupunktiosta.

Aloitin ko hoidon kaksi viikkoa sitten ja käyn nyt alkuun 2 kertaa viikossa.
Mun aivolisäkearvo eli prolaktiini on ollut reilusti koholla jo yli vuoden. Norm arvo terveellä ihmisellä on max 500, mulla viime verikokeissa 4170.

Prolaktiini on ns.maitohormoni. Se säätelee kuukautiskietoa, hedelmällisyyttä ja imettäessä maidontuotantoa.
Nää mun arvot vuoden sisään on olleet tuhansissa koko ajan eli samanlaiset kuin raskaana olevalla tai imettävällä naisella.
Hormonitoiminta siis täysin sekaisin ja olo sen mukainen.
Rinnat on kasvanut, kuukautiskierto aivan sekaisin (menkat viimeks syyskuun alussa) järkyttäviä alavatsakipuja ja mieliala vaihtelee kuin pahimmissa pms-oireissa.

Puoli vuotta sitten lääkäri väläytteli jo aivokasvaimen mahdollisuutta, mutta päätä ei ole vieläkään kuvattu.
Tän kohonneen prolaktiinin saisi alenemaan lääkkeillä, mutta en haluu edes kokeilla niitä myrkkyjä. Sivuvaikutukset on miltei samat kuin sytostaateilla, paitsi tukka ei lähde. Yäk ja ei kiitos!

Nyt siis odottelen lähetettä magneettikuvaukseen ja toivon että menkat alkais. Tää turvonnut muumi-olo on rasittava.

Akupunktion sanotaan auttavan hormonal häriöissä ihan tehokkaasti.
Ajattelin aloittaa myös vyöhyketerapian.

Kerron lisää hoidon edetessä.

Muiden kokemuksia?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2009 18:43:23 »

Toivottavasti auttaa sinua  angel
Itse olen käynyt puoli vuotta akupunktiossa hoidattamassa lähinnä maksan ja sydämen ongelmia.
Maksa höyryää ja saan raivareita turhan tiiviissä tahdissa... on auttanut, mutta paljoa ei pysyvää vaikutusta ole huomattavissa. Pidempi tauko ja taas kimahtaa  Embarrassed
Sydämen tykytys ongelma hukkui nopeasti, parissa kk.ssa.
 smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2009 17:39:15 »

Maksan oireilu voi vaikuttaa myös aivolisäkkeesen, sanoi aku-hoitajani. Ihme ettei lääkäri siitä ole koskaan sanonut mitään.
Mun maksameridiaanissa on häikkää. Toimii heikosti ja sitä nyt yritettään availla.

Huomenna taas hoitopäivä. Mä tykkään siitä tunteesta kun neulat on ihossa kiinni. Kihelmöi ja lämmittää. Viimeks oli pelkästään päänahassa kymmenen neulaa.
Aika hintavaa on käydä pari kertaa viikossa, menee kuukaudessa yli 200 egee hoitoihin mut mitä välii jos se oikeesti auttaa.
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 29.11.2009 19:06:25 »

Hei 'pikkari'!

Kuule, eivät ne lääkärit ymmärrä tämmöisten luontaishoitojen termeistä mitään. Lääkkeitä ne vaan tuputtaa.

Minä olen saanut mm. firkomyalgia-kipuihin akupunktiosta apua. Siinäkin hoidetaan myös sisäelinmeridiaaneja, koska kaikkihan liittyy kaikkeen. Maksaa voidaan puhdistaa myös homeopaattisesti. Yhdessä akupunktion kanssa tuottaa hyviä tuloksia. Lisäksi on hyvä selvittää lisäravinteiden tarve ravitsemusterapeutin kanssa, koska se taas auttaa kehoa sitä kautta itseparantamiseen.

Nämä kaikki toimenpiteet eivät ole pikakonsteja, mutta varmasti auttavat pysyvämmin kuin lääkkeet.

smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 14.01.2010 13:27:12 »

Mä kävin viime kevään kerran viikossa akupunktiossa hoidattamassa vaikeaa kroonista unettomuutta. Eihän se sitä paranna, se on tiedossa, mutta sanoisin että jonkin verran rauhoitti ylikierroksilla käyvää pääkoppaa (olen varsinainen suuri  uranus)
Akupunktiotäti ei ollut kiinalainen mestari vaan ihan suomalainen fysioterapeutti jonne pääsin kaupungin kautta ilmaiseksi. Vaikutus voisi tietysti olla suurempi mikäli pääsisi jonkun asialle omistautuneen potilaaksi. Ens viikolla olis taas mahdollisuus jatkaa.  Smiley
Suosittelen
« Viimeksi muokattu: 14.01.2010 14:16:43 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: