liitetään hevosiin ja
eläinrakkauteen, että kyllä se näkyy kartallasikin,
10
10
. Tämä kuvaa myös otsikkoasi..
Itse tiesin kokemuksestakin, että melkein jokainen oinas on koiraihminen. Sitä olen useasti miettinyt,
jotta miksihän? Onkohan se oinaan oma planeetta
kuvaamassa "edelläkulkijaa", tien aukaisijaa ja sisäisen melankolian lohduttajaa, varsinkin kun kaksijalkaiset eivät sitä melankoliaa ymmärrä ja harva astrologikaan suostuu hyväksymään oinaan melankoliseksi merkiksi? Pöljiä ovat.Astrologit siis. :
Toisekseen sun kartallahan on selvä "rusettikuvio" ja tulinen
yhdistettynä oinaaseen ja vielä mielenliikkeen ja estetiikan planeettoihin
tuottanee tyydytystä niin jäällä kuin parketilla. Itse jää löytyy kyllä leijonaa vastapäätä vesimiehestä Jupiterin muodossa. Paritanssi, rusettiluistelu
yhtymä. Täähän on sitä kirjoittamista myös. Kauneuden luomista sanoilla.Mutta ei tällä pelkästään jälkeä synny. Tämä inspiroi. Luultavasti luonnon"merkit" inspiroivat?
Auringonlaskut sun muut. Inspiraatioita ja luovuuden vimmaa voi olla spontaanisti paljonkin, tulla jopa yllättäen,
17
16
.
Toisekseen siihen voi olla myös pakottava tarvekin,
3
4
, ja kun
on sekstiilissä Neptunukseen, lienee alitajunnan viestintä ihan kiitettävää?
Luovaa hierrettä, se millä jälkeä syntyy, kuvannee Saturnuksen aspektit.
27
25
Mc (kaikki luovat ihmiset tarvitsevat "eroottisen" jännitteen)
noissa molemmissa on taustalla
, jolla on kyky liikkua missä haluaa,poimia sana sieltä toinen täältä ja yhdistää uudelleen. Kvinkunssilla nimenomaan uudelleen.
3
4
( :)joka on muuten sama kuin omani) kuuluu myös tähän luovan tahdon ilmaisuun.Neptunuksen taustalla on
konkretisoimassa leijonan tassun jälkeä.
tekee käsillä, tais olla jatkumona Auringollesi ja neliössä Jupiteriin?
Ja ei kai johtavalla tulella voi olla toisen palveluksessa? Tai jos on niin vähintään hyvin itsenäisissä tehtävissä? Tai hyvä kun reviiri yleensä riittää
mentaliteetilla. Toisaalta tuo on jotenkin julkisen alan aspekti, julkaisutoiminnan aspekti ja myös yhteisöä palveleva.Sinussa voisi olla myös pikkasen anarkistin aatetta?
Harmi,ettei kartastasi näy asteroidit.
huolehtisi siellä eläimistä ja
tekisi käsillä.
runoilisi ja oivaltaisi ja
löytäisi mihin keskittyisi.
hankkisi yrityskumppanin ja
näyttäisi mistä sinut muistetaan, runokirjasta vai 256-sivuisesta romaanista.