Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sotaisa elämäntilanne  (Luettu 12552 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 30.10.2009 19:48:09 »

Nyt on pakko kertoa, että naapurisotaamme on tullut yllättävä käänne. Kaksi tuntia sitten mies joka on viimeiset puoli vuotta yrittänyt kaikkensa päidemme menoksi lähetti miehelleni sähköpostiviestin: Shocked

Ole vapaa. Tiedän kyllä asiat, mutta tiedän myös sen, että ei ollu sun tahtos. Sun takia annan asian olla. Oli siinä kyylä osuus "psalmi 37".

Olin harrastanut viime yönä eräänlaista magiaa - jota en ole aikaisemmin tehnyt -, jossa vetosin tämän ahdistelijan omatuntoon!   :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 31.10.2009 00:39:59 »

No niin! Heti, kun päättää ottaa vastuun omasta elämästään ja nostaa kädet ylös sen sijaan, että taistelisi vastoinkäymisiä vastaan - enemmänkin on ja ymmärtää, että omalla asenteellaan voi ratkaista koko sopan - homma kääntyy positiiviseksi. Onnittelut! Henkimaailmaa saa pyytää aina avuksi! Mitää taikakikkoja ei tarvita, riittää, että pyytää. Itse heittelen aina haasteelliset tilanteet ja asiat joita en saa itse ratkaistua henkimaailman käsiin.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 31.10.2009 09:46:14 »

Olo on kyllä melkoisen helpottunut.  Kiss

Mitään riittejä sisältävää magiaa en toimittanut, lähinnä vain tein ajatuksen voimalla tapahtuvaa energian liikuttelua, jos tämän voisi näin ilmaista.
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 31.10.2009 11:00:36 »

Loistava juttu! Afro
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 31.10.2009 15:04:51 »

Eli aivan normaalia oman voimansa käyttämistä, loistavaa! Cheesy Tässä taas hyvä esimerkki siitä, miten asioihin voi vaikuttaa itse, vaikka miten epätoivoiselle tuntuisi! ^_______^
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 02.11.2009 09:02:30 »

Olin harrastanut viime yönä eräänlaista magiaa - jota en ole aikaisemmin tehnyt -, jossa vetosin tämän ahdistelijan omatuntoon!   :Smiley

Hienoa.  Cool Ulkopuolisena ja asiasta mitään tietämättömänä tuo naapurin viesti vähän vahvistaa kuvaa siitä, että ne kommunikaatiovaikeudet eivät välttämättä mitenkään olen sinusta riippuvaisia.

Magiaa on myös saattanut vauhdittaa  myös saturnus :ksen siirtyminen  diplomatian ja yhteistyön merkkiin  vaaka :kaan juuri 29. ja 30. päivän välisenä yönä. Saattaa hyvinkin olla, että naapurilla on planeettoja esim. kardinaali- tai ilmamerkkien ensimmäisillä asteilla, jolloin tarve muuttaa suuntaa tässä asiassa on käynyt pakottavaksi.  Wink
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 02.11.2009 17:37:37 »

Hienoa.  Cool Ulkopuolisena ja asiasta mitään tietämättömänä tuo naapurin viesti vähän vahvistaa kuvaa siitä, että ne kommunikaatiovaikeudet eivät välttämättä mitenkään olen sinusta riippuvaisia.

Itsekin olin alun alkaen vakuuttunut, että ihan syyttömänä olimme tähän soppaan ajautuneet. Taustoista tiedän sen verran, kun olen päässyt henkilöön tutustumaan lähemminkin, että hänellä on ollut monenlaisia tunnepuolen ongelmia ja monesti hyvin kaksinaismoralistinen tapa suhtautua asioihin. Samana iltana, kun tämä "armon anto" tuli, mieheni lähti vielä tapaamaan naapuria henkilökohtaisesti. Naapuri kertoi, - itselleen tyypillisellä filosofisella tavalla - olleensa kuin myrskyssä ja tänä aamuna hänen herätessään myrsky oli laantunut.

Ennen tätä hänen suoranaista sekoamistaan olin monesti saanut päänsäryn hänen seurassaan  voimakkaasta negatiivisesta olemuksesta johtuen.
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #22 : 03.11.2009 09:03:13 »

Hyvä jos tilanne alkaa jo ratketa. Päätin kuitenkin mielenkiinnosta vilkaista karttaa minäkin.

Jo syntymäkarttaa katsoessa tekisi heti mieleni kysyä, että olikos lapsuudenkodissa jotain pakottavaa tai vanhempien (lähinnä isän) kohdalla jotain joka olisi kenties jättänyt jälkensä sinuun?

Mutta ihan tähän nykyiseen tilanteeseen, joka kuulostaa kyllä varsin ikävältä. Niin, progressiivinen  kuu on kulkenut viime ajat aivan Jousimiehen lopussa ja siirtynyt juuri Kauriiseen. Ja samaan aikaan transiitti-Pluto on kulkenut siinä mukana tehden siis jatkuvaa  pluto aspect_con kuu -transiittia. ja tämänhän voisi tulkita yksinkertaisesti: "helvetti irti kotona".

Uskon siis että vaikeaa on ollut. Progressiivinen Kuu on nyt todellakin siirtynyt Kauriiseen, samoin myös transiitti-Pluto, joten vielä jonkin aikaa nuo kaksi kulkevat yhtä matkaa.

Mutta voimia sinne ja olen samaa mieltä kuin AthaMaarit tuossa että henkimaailmaa ja omaa positiivista asennetta mukaan!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 03.11.2009 10:10:36 »

Kaurisenergiaa, kiitos vastauksestasi.  Smiley

Suhteeni isääni on tosiaan aika hankala, enkä muutenkaan pidä lapsuuttani kovinkaan normaalina. Vanhempani ovat jossain määrin melko eristyneitä ja sulkeutuneita ihmisiä ja tahtomattaankin ovat jättäneet jälkensä minuun. Isäni on myös melko vaativa luonne ja luonut osaltaan suorituspaineita, mikä on selkeästi vaikuttanut esimerkiksi opiskelumenestykseeni.

Mielenkiinnolla kuulisin tarkemmin, mitä näet kartaltani.

Selittäisitkö vielä tarkemmin, miten progressiivinen kuu ilmentyy ollessaan jousimiehen ja kauriin merkeissä. Jo kumpi näistä on se "huono" tekijä, eli alkoiko se huono kausi kuun siirtyessä kauriiseen vai päinvastoin?
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #24 : 03.11.2009 10:47:26 »

Suhteeni isääni on tosiaan aika hankala, enkä muutenkaan pidä lapsuuttani kovinkaan normaalina. Vanhempani ovat jossain määrin melko eristyneitä ja sulkeutuneita ihmisiä ja tahtomattaankin ovat jättäneet jälkensä minuun. Isäni on myös melko vaativa luonne ja luonut osaltaan suorituspaineita, mikä on selkeästi vaikuttanut esimerkiksi opiskelumenestykseeni.

Minusta koko karttasi tärkein asia on juuri selvittää tuo lapsuudenaikainen traumaattinen isäsuhde, sillä se pomppaa niin selkeästi läpi kartastasi.  pluto asteen päästä IC:stä,  mars,  saturnus ja  uranus kaikki 4:ssa viittaavat siihen, että olet joutunut kasvamaan sellaisessa ilmapiirissä, joka ei ole todellakaan harmoninen saati kannustava.

Pluto IC:llä: "Yksilö sisäistää joko lapsuuden ajan kokemansa vanhempien valtataistelut tai diktatorisen ohjailun tai pyrkii kaikin tavoin pääsemään eroon näistä malleista" (lainaus Nikulalta).
Tuonhan myönsitkin jo.

Saturnus 4:ssa on usein vanhempien (isän) alkoholismia tai muuta sellaista, joka ei niin kivoja muistoja jätä.

Kaikenkaikkiaan on minusta erittäin hyvä, että olet tiedostanut tuon asian, sillä muuten suosittelisin sinulle psykologista vyöhyketerapiaa, jossa keskitytään siihen ettet käyttäydy kuin vanhempasi. Mutta koska olet jo noin pitkällä niin uskon että voit jatkossa keskittyä hyviin juttuihin kartallasi.

Niitähän on! Uskon että sinussa on aimo annos luovuutta ja päämärätietoisuutta, ja tulet varmasti pääsemään pitkälle elämässäsi. En tiedä pidätkö lapsista mutta pari tyttälasta näkisin tulevaksi.

Tuo transiitti-Pluto progressivisen Kuun päällä. Proressivinen Kuu Jousimiehessä sinänsä ei ole huonoa aikaa, ei myöskään proge-Kuu Kauriissa, vaan se yhteisvaikutus kun transiitti-Pluto majaili siinä päällä. Majailee siis vielä, koska proge-Kuu liikkuu nyt hitaasti Kauriin alkuasteilla, samoin Pluto. Mutta kevällä se on liikkunut jo niin pitkälle että tr-Pluto jää jälkeen. Plutohan hallitsee juuri valtataisteluja, pakkoa, ja Kuu kotia. Monesti esim. normaalin Pluto-Kuu transiitin aikaan kotona on tullut joku pakottava iso juttu, esim. vesivahinko tai peräti kuolemantapaus. Sinulla uskon että tuo naapuri edustaa Plutoa.

Huh, kaikkeen sitä joutuu! Voimia jatkossa! Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 03.11.2009 12:43:26 »

Kiitos taas, tuo antoi paljon minulle!  Kiss

Psykologinen vyöhyketerapia kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen toki jo nuoruusikäni käyttänyt itseni hoidattamiseen ja saanut myös perinteisempää psykiatrista apua, mutta mielessä on nyttemmin pyörinyt tällaiset vaihtoehtoiset hoitomuodot oman hyvinvointini tukemiseksi.

Monesti esim. normaalin Pluto-Kuu transiitin aikaan kotona on tullut joku pakottava iso juttu, esim. vesivahinko tai peräti kuolemantapaus. Sinulla uskon että tuo naapuri edustaa Plutoa.

Tuosta isosta jutusta. Tämä naapuri kimpussamme oli lähinnä kuorrute koko kakussa. Alun alkaen taloyhtiömme sotatila on syntynyt rakennusvirheiden selvittelystä ja tälläkin hetkellä on yksi oikeudenkäynti käynnissä, missä haemme rakennusurakoitsijoita vastuuseen teoistaan.
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: