Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeetat kuuden huoneen sisällä... ?  (Luettu 3020 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« : 10.08.2008 11:55:24 »

Heipä,

olen tullut ihan sokeaksi omalle kartalleni, enkä oikein saa siitä omin silmin irti enempää. Mulla on pari vuotta ollut Sepon luonneanalyysi ja sisäinen soturi, mutta, mutta.... mua vaivaa se, että niissä asiat eivät ole suhteutettuina toisiinsa. Kun toiset piirteet kartalla tasapainottavat toisia, ja esim. huoneita hallitsevia merkkejä ei oteta huomioon, eikä alennuksia tahi ylennyksiä.
Joten siispä, jos joku teistä "lainaisi"  Wink aivojaan ja silmiään, ja katsoisi tuota karttaa, ja mitä siitä irtoaa.
Huomannut ainakin olen sen, että mun kartan planeetat on suht tiiviisti. Varsinkin ammatillisessa mielessä mua kiinnostaisi, että mitä se kertoo vocationista, täällä fyysisessä maailmassa tehtävästä työstä.

Olen tehnyt tässä sellaisia henkisiä (harha)retkiä, ja toivon, että saisi taas jotain tienviittaa, etten aina uppoaisi alitajunnan suonsilmäkkeeseen Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.08.2008 13:58:40 »

Hei!

En lähde sen tarkempaan syntymäkarttasi analyysiin, sillä en ole kovin perehtynyt tähän alueeseen, mutta silmääni osui tuo lauseesi, enkä ihmettele lainkaan.
Olen tehnyt tässä sellaisia henkisiä (harha)retkiä, ja toivon, että saisi taas jotain tienviittaa, etten aina uppoaisi alitajunnan suonsilmäkkeeseen Wink
Kartallasi on nimittäin kaksi täysin erilaista suuntausta vallalla, kun  aurinko on  kauris ja  kuu  mars  kalat . Kun vielä lisäksi  neptunus aspect_con  aurinko , ei ole ihmekään että välillä uppoat alitajuntaan, vaikka realistinen  kauris haluaisitkin olla.

tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #2 : 10.08.2008 14:03:00 »


Kartallasi on nimittäin kaksi täysin erilaista suuntausta vallalla, kun  aurinko on  kauris ja  kuu  mars  kalat . Kun vielä lisäksi  neptunus aspect_con  aurinko , ei ole ihmekään että välillä uppoat alitajuntaan, vaikka realistinen  kauris haluaisitkin olla.
[/quote]

 Wink juuri näin  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #3 : 20.11.2009 11:27:42 »

Nyt näin vuoden jälkeen, kun olen tuota neptuniaalista vaikutusta yrittänyt tarkkailla, niin haluaisin kuulla muiden kokemuksia aurinko neptunus yhtymästä.
Miten koette sen vaikuttavan ja millaisia piirteitä se tuo teissä esiin?

Itse olen huomannut sellaisen vuorovesimäisen syklisyyden mielikuvitusmaailman läsnä- tai poissaolemisessa. Joskus illuusiot, fantasia, visiot ja kuvat ovat voimakkaampia, toisinaan taas olen oikeinkin jalat maassa ja aikaansaava touhukauris. Pitkin tätä syksyä olen taas maistellut vesipäisyyttäni ja omia maailmojani enemmän kuin hetkeen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: