Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkuriuksen ja Neptunuksen yhtymä  (Luettu 4341 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« : 09.12.2009 23:46:25 »

Ei löydy mun kartalta vaan tuttavani, jolle olen tulkintaa tekemässä. Planeetat ovat Jousimiehessä. Mä oon alottelija näissä jutuissa, varsinkin aspektien tulkitseminen tuottaa ongelmia. Joten ajattelin, että löytyiskö täältä apua... Jos joltain löytyy kyseinen aspekti niin haluaisin kuulla miten sen koette/tulkitsette ja kertokaa muutkin mielipiteenne!

Mä tiedän kyllä mitä kyseiset planeetat edustaa, mutta miten tämän yhtymän tulkitsisi? Kommentoikaa rohkeesti! Kiitos!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 10.12.2009 08:06:44 »

Oisko se vähän sellainen runoilija  :Smiley  Grin

tallennettu
Lia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 10.12.2009 10:12:48 »

Ystävälläni  neptunus  aspect_con  merkurius 10. tai 11. h Neitsyen merkissä.
Hän harrastaa kirjallisuutta ja runoutta, esiinynyt paljon lausujana. Omaa todella kauniin äänen ja osaa puhua, toisinaan puhuu liikaa...
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 10.12.2009 15:36:08 »

Kiitos Artemis ja Lia! Tässä huomaa, kun ottaa toisen kartan oikein työn alle, miten hankalaa aspektien tulkitseminen on. Ja varsinkin Neptunus...
tallennettu

kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2009 13:16:19 »

Mulla  merkurius aspect_con neptunus jousimies 11. huoneessa.

Mä olen herkkis, paljon herkempi kuin Jousimiehen yleensä oletetaan olevan. Tekstiä tulee kyllä ( merkurius jousimies ), aika hallitsemattomasti aika ajoin Jousimiehen tapaan. Myös alitajunta puskee pintaan, eli jotenkin mun sisällä pauhaavat asiat tulevat suusta ulos hyvin helposti. Mä en pysty pitämään fiiliksiä sisälläni tippaakaan, en hyvää enkä huonoa oloa, vaan ne purkautuvat automaattisesti suullisessa muodossa, kun sisäinen paine alkaa nousta... Vaistoan asioita herkästi, esim.

- heräsin eräänä yönä vuosia sitten ja tunsin, että joku on pahasti vialla. Kuulin aamulla, että kummisetäni oli yöllä kuollut
- vaistosin edellisen kissani kuoleman
- viime viikolla anoppilassa käydessä näin eteisen pöydällä pari uutta taulua. Arvasin, että ne olivat anoppini työpisteessä olleita tauluja ja veikkasin hänen saaneen kenkää töistä. Ja näin oli tapahtunut...

En harrasta runoutta tms., luenkin aika satunnaisesti. Mutta elokuvat, jotka koostuvat kauneudesta, tunnelmista ja joissa on mietteliäisyyttä, vaikuttavat vahvasti. Ei kuitenkaan semmoiset lässynlää-halihali-pusipusi -rakkauselokuvat Grin

Tykkään kirjoittaa. Siis tarinoita, faktatekstin kirjoittaminen voi olla aika pakkopullaa. Esim. olen aikalailla ollut pääkirjoittajan tehtävissä rotukissayhdistyksen lehdistä. Lähes joka tapahtuman jälkeen multa pyydetään reportaasia, koska "olen kuulemma niin hyvä ja hauska kirjoittaja" *litin lotin (pissi hölskyy päässä Grin )*

Kaikki pienet kauniit asiat esim. lumisateen, tähtien, auringonlaskun, kevätkukkien ja onnellisten ihmisten katsominen, vaikuttavat syvästi ja olen loppupeleissä pesunkestävä romantikko (no, tämä saattaa mennä  venus aspect_con neptunus :sen piikkiin, sekin löytyy Grin ) - vaikka kartalla paljon vauhdikasta ja ei-niin-tunteikasta Jouskaria ja kivikasvoista, urakeskeistä Kaurista Grin

Edit: Ai niin, ja varmaan tuo 11. huoneen sijainti vaikuttaa siten, että haluaa omilla sanoilla vaikuttaa jonkun ryhmän puolesta, auttaa muita samanmielisiä. Ja viihtyy juurikin sellaisissa porukoissa, joissa syvällisempi viestintä kulkee samoja ratoja ja voidaan puhua kaikesta, syvällisestä.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2009 13:18:56 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2009 14:44:06 »

Kiitos mc82! Mielenkiintosta!

Tää tyyppi on  aurinko kauris ja vettä ei kartalta pahemmin löydy, mikä oli mulle yllätys. Mutta ajattelin, että se voisi olla tämä yhtymä, joka tuo häneen sellaista aika vaikeasti selitettävää tunteellisuutta. Ei mitään tunteen paloa vaan sellasta pehmeää ja söpöä suhtautumista asioihin. Hänessä on jotain lapsenomaista puhtautta ja uskoa hyvään. Vetää ihmisiä puoleensa ja luulenpa, että on aika ihailtukin näiden ominaisuuksiensa ansiosta. 
tallennettu

kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: