Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tulkintaan  (Luettu 3547 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« : 11.01.2010 13:57:44 »

Minä olen saanut nyt hiukan selville syntymäkartastani, mutta en sitten tiedä, jotta mitä mikäkin asia tarkoittaa. Voisiko joku auttaa??

Ykköshuoneessa olisi aurinko-Oinas, askendentti-Kauris ja kuu-Oinas. Samassa huoneessa on myös mars ja härkä.

Kakkoshuoneesta löytyisi Härkä, merkurius ja venus.

Kolmoshuoneesta löytyy kaksonen

Neloshuoneessa on kaksonen ja kuunsolmu

Viitoshuoneessa on myös kaksonen

Kuutoshuoneen kärki on ravussa

Huoneen 7 kulma on ravussa ja huoneesta löytyy myös leijonaa, neitsyttä ja vaakaa. Pluto on myös yhtymässä skorppionissa majailevaan saturnukseen?

Huoneen kahdeksan kärki on skorppionissa.

Ysihuoneen kärki on jousimiehessä ja siellä on jupiter. Lisäksi ysi huoneessa on vesimiehen hallitsema uranus.

Kymppihuoneessa MC on myös jousimiehessä js Uranus ja Jupiter on yhtymässä MC.hen.

Yhdennessätoista huoneessa on neptunus jousimiehessä ja kauris.

Kahdestoista huone on kauriissa.

Elikkäs tällaisiä sain, mutta se, että mitä ne mulle kertovat, niin en tiedä. Jos joku auttaisi...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2010 14:44:45 »

Jos saisit liitettyä karttasi tähän mukaan niin olisi varmasti helpompi tulkita.

Sinulla lienee melko suuret 1 ja 7 huone?

Aurinko ja kuuoinas kun olen itsekin voin jotain siitä sanoa  Wink Tempperamenttinen jästipää joka ei helpolla lannistu. Kuu oinas on nopea reagoimaan ja reagoi asioihin aina voimalla. Yleensä innostunut ja helposti innostuvainen, mutta tietysti myös nopeasti kiihtyvää sorttia myös tempperamenttisesti.
Kai siinä on jonkinlaista rohkeuttakin, ainakin tyhmänrohkeutta  Cheesy

Tahtoa löytyy ja toimintaa kaipaa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2010 15:41:12 »

Voisiko joku neuvoa miten tuon kartan saa liitettyä kun Tarumaru ja meikäläinen on vähän pihalla tässä asiassa?  Cool  Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.01.2010 17:35:47 »

Kun aloitat uuden viestin, klikkaa tekstiboksin alapuolelta "+ Lisätoiminnot". Tällöin voit lisätä koneeltasi kuvan (eli kartan) viestiisi analysoitavaksi.

Jotta saisit kartan koneellesi, tulee sinun ensin tehdä se esim. Astro.comissa, painaa eteen ilmestyvää karttaa oikealla hiiren näppäimellä ja painaa "tallenna" ja tallentaa se omalle tietokoneelle.

 Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2010 11:06:10 »

Kiitos Ebenia  Smiley
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #5 : 13.01.2010 15:38:01 »

Tuohon pisteeseen minäki aina pääsen, mut sitte en olekaan löytäny oikeanlaista ohjelmaa koneelta Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: