Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiireellinen avunpyyntö  (Luettu 4142 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« : 21.02.2010 21:42:01 »

Osaako joku auttaa minua mahdollisimman pian. Minua häiritsee poltergeist tai joku muu. Tietokoneeni ja puhelimeni sammuvat itsestään, suostuvat avautumaan silloin, kun haluavat. Ihmiset eivät saa minulle viestejä perille, minulta lähtee aivan outoja viestejä, joita en ole kirjoittanut tietoisesti, jotkut viestit vaan eivät mene perille vaikka ne näkyy lähetetyissä.

Kotoa tavaroita katoaa, sähköt katkeilevat itsestään, minä itse puhun joskus ihan mitä sattuu tietämättä siitä, kadotan aikaa, havahdun ihan eri paikoista. Maanantaina vaivuin keskellä autolla ajon transsiin ja ajoin syvään lumipenkkaan ilman, että tajusin mitä tapahtui.

Periaatteessa koen olevani turvassa, mutta tiedätte varmasti, että tälläinen on loputtava. Näitä tapahtumia on useita päivässä. Eilen illalla koneeni sammui ja suostui käynnistymään tänään päivällä. Päivällä ystäväni kävi vessassa ja valot eivät suostuneet menemään päälle ja kun hän viimein sai ne päälle kun hän oli avaamassa ovea ne sammuivat. Minun puhelimeni näytti vain valkoista valoa, mitkään näppäimet eivät toimineet. Tänään kun olin poissa kodista kaikki kolme ulko-ovea olivat avautuneet ja koirat olivat pihalla. Ehkä ne osasivat avata ne mutta en usko siihen.

Minulle voi antaa kaukoparannusta korkeimmasta valosta, arkkienkeli Mikael ja Gabriel suojelevat minua ja auttajiani. Olen saanut vahvistuksen heiluriltani, että saan pyytää apua teille. Sähköpostini on ulkopuolinen@gmail.com. Jos osaatte kertoa, mitä minun elämässäni tapahtuu olisin todella kiitollinen, tunnen olevani turvassa, mutta näin vain on hankala elää ja olen ymmälläni, miten kaikki muuttui näin.

Olen erittäin kiitollinen, jos joku auttaisi minua ja poistaisi tämän haitan elämästäni tai osaisi kertoa miksi tälläistä tapahtuu ympärilläni. Tämä on aivan vierasta minulle ja olen niin ymmälläni ja huolissani.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.02.2010 22:00:53 »

Kaikki voimat mitä tähän tarvitset, ovat sinussa itsessäsi.

Oletko peloissasi? Pelko on se, mikä ruokkii tällaisia ilmiöitä. Voimaannu. Kukaan ei voi sinua vahingoittaa ellet itse aja itseäsi siihen pisteeseen ja anna lupaa sille. Kukaan ei voi ottaa "valtaa" sinun kehostasi tai asunnostasi, ellet sinä anna sille lupaa.

Voit käskeä näitä henkiä tai mitä ovatkaan, poistumaan elämästäsi. Voit pyytää että elämääsi tulee valoa ja rakkautta ja haluat vain tällaisia voimia lähellesi.

Kaikkea hyvää. Muista, että sinulla on kaikki avaimet tämän lopettamiseen.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 21.02.2010 23:20:38 »

Kiitoksia Ebenia, pelko on väistynyt, nyt uskomaton rauha, rakkaus ja varmuus sisällä, ilmeisesti negatiiviset entiteetit häiriköivät minua ja sain apua, luulen, että asiat ovat nyt hyvin.

Meillä tosiaan hurjin oli se, että kun lähdin kaupungille laitoin koiran takia erään ison ja painavan lipaston oven eteen, hyvä kun sain sen siirtymään, tein tämän, kun koira osaa avata ovia. Lipasto oli siirretty keskelle mattoa, kaikki kolme ovea olivat auki. Poikani oli omassa huoneessaan eikä kuullut mitään ääntä.

No nyt on kaikki hyvin, sydämessä rauha ja menen suihkuun.
Kiitoksia teille, on tämä uskomaton elämä. Varsinkin tälläiselle noviisille, uudelle ihmiselle, jolle sana entiteetit oli aivan tuntematon, kuten Lemurilaiset, ne ilmeisesti kutsuivat minua ja tein tuon Lemurien ja Atlantilaisten meditaation. Niin kaunista, niin totaalisen kaunista.

Jos tänään talo pysyisi lämpimänä. Toissa päivänä lämmitimme uuneja kokoajan ja viiden aikaan aamuyöstä sisällä oli 12 astetta lämmintä. Patterit oli kokoajan päällä.

Jos itse en eläisi tämän keskellä en uskoisi sanaakaan, mieheni ja lapseni ovat olleet hieman hämillään. Niin minäkin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 22.02.2010 01:54:39 »

Siunattua rakkauden valoa sinne.  smitten angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 22.02.2010 03:29:19 »

Hmmm... siunattu olkoon pimea ja kylma talviaika Suomessa.. :Smiley
Kannattaisko kayda laakarintarkastuksessa..? Huh
Kumma kun nailla poltergeist-tapauksillakin on tapana vahentya aina sita mukaa,
kun aurinkoa ja lampoa alkaa olla ilmassa.. Wink
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #5 : 22.02.2010 18:06:15 »

Kävin homeopaatilla juuri, juu sydämeen lämpöä ja rakkautta. Pelko pois ja maassa rauha, täällä on vaan niin taju kylmä, joku oli laittanut patterin pois päältä, kiva.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: