No, eiköhän nuo sinun aikaisemmatkin naimisiinmenoyrityksesi ole peruuntuneet vain sinun itsesi takia. Joten mitään uutta ei siis länsirintamalla, jos nytkään et sano Tahdon vaan pötkit pakoon omia pelkojasi, jotka olet luonut sellaisen varalle, jolla tahdot suojella omia tarpeitasi täällä ja muualla. Eli eiköhän se silloin taidakin olla se korkein tietoisuus, joka tietää, mitä todellisena et tahdo ja estää tekemästä mitään, mitä tulisit katumaan joskus. Joten kiitän ainakin itse Luojaani siitä, etten koskaan enää ole suostunut kenenkään miehen "maksulliseksi naiseksi" vaan saan elää avoimessa liitossa, kuten tahdon ja silti olen tullut kohdelluksi kuin kuningatar tässä omassakin elämässäni, koska voin lähteä tästäkin liitosta aivan milloinka vain tahdon. Vaan se ei ole tullut edes mieleeni, koska rakkautemme on lähtöisin sydämestäni eikä niinkään kenenkään toisen omistamisen halusta taikka siitä, että hän niin tahtoo! Puhumattakaan siitä, että joku vieras ihminen (pappi) jotenkin sitoisi liittomme tähtiin, sillä se ei ole siellä kirjoitettu vaan sydämemme liitti yhteen jo se korkein tietoisuutemme, josta molemmat olemme tänne maan päälle lähteneet silloin, kun päätimme tulla elämään yhdessä tänne tämän "viimeisen ehtoon".
Eli täällä olemme todellakin yhdentämässä sen negatiivisen sekä positiivisen elämämme ehtoon!
No mutta tämä on mun elämä ja mun valinnat, ei sun
ja minä päätän itse milloin haluan, mitä haluan ja kuinka haluan.
Rikkaudessa ja paljossa rahassa ei ole mitään pahaa tai negatiivista.
Kyllä rikaskin saa rakastua siinä missä köyhäkin.
Ei se tarkoita sille köyhemmälle osapuolelle maksullisena olemista,
vaikka käytännön elämän taso nouseekin.