Olen laiska etsimään jo aloitettuja aiheita täältä foorumin sivujen syövereistä ja kun huomasin hetki sitten tehneeni taas töppäyksen, ajattelin aloittaa tästä oikein aiheen. Taas siis minä tarkkoine aspekteineen
Palasin miettimään vanhoja transiitteja joista tuonne kysymys vastaus –osioon kirjoitin polvivammapäivästäni. Olin oikeassa tapaturmassa katsoessani päivän transiitteja, nuo aiemmin kertomani osuivatkin päivälle jolloin jo kotiuduin sairaalasta. Oli niin traumaattinen tapahtuma monin tavoin että ehkä sillä mieleeni on piirtynyt tuo päivä eikä se itse onnettomuus-tilanne. Vaikka siis kuinka pinnistelen, en ilmeisesti jaksa keskittyä yhteen asiaan riittävän hyvin vaan virheitä tulee. Nyt siis "nolona" paikkaan omia komppaamisiani.. Tähän myös te muut voisitte jatkaa kertomalla omista onnettomuuksistanne ja sille päivälle osuneista transiiteista. Voidaan vertailla ja todeta sitten yhdestä suusta kuinka pettämätön elämän tulkitsija astrologia on, itse voi toki erehtyä siinä astrologian tulkitsemisessa. Ja tiedän kuinka helpottaisi tuota tulkitsemista ja ymmärtämistä kaiken kaikkiaan se, että olisi itse tarkka jo ensimmäisellä kerralla, viimeistään toisella..
mutta juntti mikä juntti
Nuo seuraavat transiitit siis silloin kun törmäsin ystäväni ison koiran kanssa sillä seurauksella että polveni melkein halkesi ja siitä jouduttiin jonkun verran säpäleitä poistamaan. Sairaalassa kysyttiin että mitä olet tehnyt polvellesi?? kun oli kuulema niin erikoinen juttu vammoineen ja tarinoineen päivineen.. mutta että itsekö olisin ..
?
merkitsen kun mielestäni se on = polvi
Pholus
r
onnenpiste/ Dc
/
/
,
(orbi 1),
r
Hygiea (orbi 1)
r (orbi 1)
Bacchus
r
(orbi 1)
r
(orbi 1)
d /
r
Pholus
Lilith/
r (orbi 1)
Pholus r
/
Iris
Ja vielä oma nimiasteroidi
Pholus ja
Tuosta listauksesta voi päätellä jotain ihastumisestani astrologiseen symboli-järjestelmään
Ja mitä muuta tuo minulle kertoo sen lisäksi että onpa monta samanaikaista transiittia päällekkäin, sen että esim.
:n
onnenpisteelle ei tarkoita kohdallani ainakaan lottovoittoa. Olen vasta alkanut oivaltaa kuinka eri tavoin eri planeettojen tarjoamat transiitit kohdallamme toimivat. Ja se on mielenkiintoista, minusta.
Mars Oinaassa syntymäkartalla ja todellakin olen tapaturmaherkkä tyyppi. Autokolarin ajoin reippaassa vauhdissa ja komeassa kaaressa katon kautta heittäen (sain mustelman eikä lääkäri uskonut mun olleen kolarissa vaan luuli että yritän saada jotain huumenappeja
) kun kartalla oli tr
.
Jos tämä aihepiiri ei kiinnosta edes muita
-vaikutteisia henkilöitä, jätetään tämä hautumaan muiden aiheiden joukkoon.