Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sisarusten kanssa samat merkit kierrossa  (Luettu 3617 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 11.06.2010 23:59:13 »

Katselin tässä omaa ja sisarusteni karttaa ja huomasin, että Aurinko, Kuu ja Nousumerkin suhteen meillä menivät merkit ristiin toistemme kanssa.

Minä olen  aurinko oinas, kuu rapuaskendentti kauris
Siskoni (nuorempi)  aurinko neitsytkuu kaurisaskendentti rapu
Veljeni (nuorempi)  aurinko kauriskuu neitsytaskendentti rapu

Miten yleistä on, että saman perheen lapsilla pyörivät samat merkit kartoilla näiden kolmen (aurinko,kuu,asc) kohdalla?
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 12.06.2010 00:05:41 »

Miten yleistä on, että saman perheen lapsilla pyörivät samat merkit kartoilla näiden kolmen (aurinko,kuu,asc) kohdalla?

Juu, meillä!

Mun lapsilla
tytöllä  aurinko rapu
           askendentti leijona
           kuu skorpioni
pojalla  aurinko leijona
           askendentti skorpioni
           kuu rapu
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 12.06.2010 00:23:19 »

En tiedä tuosta miten yleistä tuo on, mutta jotain yhteneväisyyttä aina lienee...  :Smiley

Omien siskojeni kanssa menee sillä tavalla, että minä ja vanhin siskoni ollaan molemmat  aurinko  harka, hän on myös  askendentti  kaksoset kun minä taasen  kuu  kaksoset toinen siskoni on  aurinko neitsyt kun minä taas  askendentti  neitsyt ja hän on sitten taasen  kuu  harka

Sitten taas tyttäreni ovat molemmat  askendentti  jousimies, muuta yhteneväisyyttä merkkien suhteen heillä ei ole. Minun kanssa tytöillä on taasen sellaista yhteneväisyyttä, että minulla on IC  jousimies.  Vanhin on  aurinko  rapu ja minä  mars  rapu, minä  aurinko  harka, hän  venus  harka. Nuorimmainen on  aurinko  neitsyt, minä  askendentti  neitsyt ja kuu  kaksoset kuten minä ja hänellä on puolestaan  mars  harka  
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 13.06.2010 22:22:14 »

Isän suvulta tulee muutenkin vaikuttavampi geeniperimä; mummo  kuu leijona, isä  vesimies ja mun kuunsolmun päällä hänen  aurinko - serkku ja minä, perheidemme ainoat lapset hän aurinko harka, miä aurinko vesimies mutta molemmilla  askendentti vaaka, aina kaikki ovat ihmetelleet miten me ollaan nin samannäköisiä ja -oloisia, enemmän sisarukset kuin serkuset, mut niin me itseki ajatellaan
siis minä  aurinko vesimies  askendentti vaaka  kuu leijona äidinsuvulta ei muuta kun et mutsin kan ollaan synnytty täydenkuun aikan,minä vielä pimennytsen
tallennettu
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 14.06.2010 11:07:28 »

Itseäni kiinnostaa kovastikin sukujen ja perheiden astrologiset perimät Smiley Olen tehnyt jonkin verran tulkintoja useammalle perheenjäsenelle ja kyllä sieltä aina jotain astrologista perimää tuntuu löytyvän. Sinänsä ei pitäis olla mitenkään ihmeellistä, mutta aina se vain on yhtä kiehtovaa. Välttämättä ei ole samata merkit, mutta elementit tai muu teema kartalla kylläkin. Otokseni on suhteellsen pieni, mutta nämä samankaltaiset teemat ovat noussett kartoilta aina esiin. Tietenkin teemamuunnelmat kertovat siitäkin, miten eri sisarukset suhatautuvat asioihin - eli painopisteet ovat hieman erilaisia.

Minulla ja sisaruksillani on  kuu jousimies. Sitten entinen mieheni ja minä olemme periyttäneet lapsillemme vahvat stelliumit kartoille. Voitte kuvitella, että voimakkaita taistoja on ollut - kaikki ovat niin voimallisesti sitä mitä ovat.

Isältäni olen perinyt  venus vesimies , jonka sitten myös nuorempi poikani on perinyt.

Suvussamme tuntuu kulkevan aika voimallisena 18.11. syntymäpäivänä sekä  askendentti skorpioni.

Olisikohan tämä astrologian alalaji "geneettinen astrologia"?  2funny
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 14.06.2010 15:46:14 »

Olisikohan tämä astrologian alalaji "geneettinen astrologia"?  2funny

2funny
tallennettu
Sivuja: [1]