Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennalta aavistus  (Luettu 4278 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« : 24.04.2010 15:24:51 »

Hei kaikki!

Minulle tuli mieleen noista etiäisistä, että aavistatteko koskaan tapaavanne jotain tiettyä henkilöä etukäteen? Esimerkiksi itselläni on niin, että on yksi mies, jota en tahdo missään tapauksessa enää tavata. Kuitenkin tietyistä syistä, minä en voi häntä kokonaan vältellä. Tosin aina mennessäni tähän tiettyyn paikkaan, aavistan aina hänen läsnäolonsa etukäteen, ja katsottuani onko hän siellä, hän tosiaan on siellä niinä kertoina, kun olen niin tuntenut.. Onkohan minulla kehittynyt jotkut salaiset tutkat, jotka aina varoittavat minua hänestä? Huh

Mutta miten teillä on? Onko teillä tällaisia kokemuksia?

Kertokaa ihmeessä! Olisi kivaa ymmärtää näitä aavistuksia/tunteita paremmin Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1 : 24.04.2010 16:05:01 »

Kyllä ihmisellä näitä on, jokaisella meillä, jos niin haluaisimme. Ole onnellinen taidoistasi, ne ovat sinulle hyväksi. Saat kiellettyäkin ne, jos haluat, mutta älä ihmeessä tee sitä. Käytä niitä hyväksesi, niin on tarkoitus.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 24.04.2010 20:58:07 »

Kyllähän tällaista tapahtuu.  coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 25.04.2010 19:10:44 »

KV, sä voisit julkaista ja tulla rikkaaksi! olet ymmärtänyt ytimen.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 26.04.2010 07:44:33 »

no, tarkoitin. sanoit just saman kuin The secret kirjassa, vkl meni siinä kun tutkin useita menestyneitä henkisiä kirjoja, sitten vaihdoin J Archeriin ja James Bondiin  Grin , no en tiedä paraniko taso.. menen just ostamaan yhden kiinnostavan kirjan, kun en viitti odottaakaan. janoan uutta tietoa, muidenkin kokemuksia..  smitten  angel

ainakin välillä.

kirjoittaminen tapahtuu kirjoittamalla! viimeksikin kirjakaupassa seilasi yksi kustantaja ja puhui siitä miten halusi kirjojaan esille. tunnen moniakin kirjan kirjoittaneita, omaelämäkertaa, politiikkaa, kokeilevaa kirjallisuutta.. matkakirja..

ekalle kirjoittajalle; joskus aavistaa joskus ei, viikko sitten tapasin erään kuin salama kirkkaalta taivaalta..
« Viimeksi muokattu: 26.04.2010 07:50:30 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: