Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kavereina kauris ja kalat?  (Luettu 5062 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jck-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« : 13.02.2006 17:09:28 »

kunka hyvin synkkaa kavereilla jos on kauris ja kalat vaiko meneekö sukset helposti ristiin? onko toinen osapuoli dominoivampi vai? kokemuksia kalat ja kauriit!!! :Smiley

T:  kalat
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 13.02.2006 18:38:41 »

Muilla voi olla erilaisia kokemuksia..itselläni kalana tällaisia:
Samaa sukupuolta olevien kauriiden kanssa ei välttämättä skulaa. Pari joulukuun puolella syntynyttä ( toinen -69, toinen -83 ) pahimpia teeskentelijöitä mitä olen tavannut.. sellaista minä olen hyvä ja täydellinen-meininkiä, vaikka perusteita sille ei ole nimeksikään.
Tammikuun kaurisnaiset taas ovat paljon syvällisemmän tuntuisia, melko kompleksikkaita, mutta kalahan jaksaa kuunnella ja ymmärtää. Ja kauris taas pitää fisun hurjimpia utopioita aisoissa.
Miespuolisista kauriista olen tullut toimeen paremmin niin ikään tammikuun kauriiden kanssa.

Ja vuoro eteenpäin..
tallennettu
_zomer_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2006 21:01:49 »

kunka hyvin synkkaa kavereilla jos on kauris ja kalat vaiko meneekö sukset helposti ristiin? onko toinen osapuoli dominoivampi vai? kokemuksia kalat ja kauriit!!! :Smiley

T: kalat

Okei mä luovutan, kirjotin jo kaks kertaa sulle ja aina kun olin lähettämässä meni tilttii ja ei antanu lähettää....  tickedoff
Mut kirjotan joku toinen päivä kun jaksaa tarinoida.... Nähdään...
t: se toinen  kauris
 smitten
tallennettu
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #3 : 17.02.2006 22:49:29 »

Mulla on aina ollut naispuolisia kauriita kavereina. Hyvin on menny. Vähän ovat hiljaisia ja tasaisia mun kyytiin, mutta siksi juuri omalla tavallaan mukavasti tasaavat mun räiskyvää tempperamanttia Smiley Ja mä kyllä dominoin kauriita(kin) Embarrassed  Wink Miespuoliset kauriit ovat olleet liian kylmiä(seksuaalisesti) ja materialistisia mun makuun. Isänikin on kauris ja häneen edelleen erittäin hankalat välit. Ts emme ollenkaan ymmärrä toistemme ajatuksenjuoksua Grin
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4 : 18.02.2006 03:42:51 »

Nopeasti miettien tulee heti mieleen kaksi miespuolista kalaa,jotka olleet suurena osana elämässäni.
Todella hyviä ystäviä. smitten

Tosin välillä piti vetäytyä heidän suunnattomasta biletysvauhdistaan. Grin
Tunteitaan ilmaisevia tyyppejä,niin hyvässä kuin"pahassakin".
Suoruutta,jota arvostan.

Myös kalanainen löytyy läheisistä ystävistä.
Huolehtivainen,mukava ja iloinen keskustelukumppani.Avoin kaikelle uudelle ja kiinnostunut mystiikan eri alueista myös.

Tunteet seilaavat laidasta toiseen,ja varsinkin rakkaushuoliaan saan usein kuunnella.Vaan ei jää pitkäksi aikaa murehtimaan,kun taas jo jotain uutta mielenkiintoista löytänyt.

Eli,ei meillä ainakaan ristiriitoja puoleen,eikä toiseen.
Parin vuoden"seukkailun"jälkeenkin,ihan hyvissä väleissä erottiin tuon toisen miehen kanssa.Ystäviä edelleen. smitten
tallennettu

anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #5 : 20.02.2006 20:50:06 »

minä kalamiehenä tunnen kaksi parasta naisystävääni jotka ovat kauriita. aluksi inhosin heitä, koska he tuntuivat todella etäisiltä, mutta kun tutustuin heihin, meille synyi suuri side, joka ei ehkä katkea ikinä. Mutta monet ystäväni yrittivät saada heidät pois luotani...en tiedä minkätakia, mutta niin kävi.
Mutta toisen kaurismiehen kanssa en oikein pääse mihinkään lähempään tuttavuuteen, koska heistä ei ota selvää mitä he oikeasti ajattelevat?! buck2
tallennettu
Saoirse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #6 : 20.02.2006 23:24:02 »

Itse olen fisuliini, enkä samaa sukupuolta olevien kauriiden kanssa tule toimeen en sitten millään tavalla. Ajamme toisemme hulluiksi, siis _hulluiksi_  tickedoff lähipiiriin kuuluvien kaurisnaisten kanssa, tosin ihan rintarinnan ja samaa tahtia, kummankaan merkin dominoimatta.

Joidenkin mieskauriiden kanssa tulen juttuun melko mainiostikin, ainakin niiden, joilta löytyy vesimerkkejä takavasemmalta. Bailumeiningeissä se taidan olla minä joka purtta kuljettaa, arkisemmissa olosuhteissa taas vastoinpäin.
tallennettu
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #7 : 21.02.2006 09:49:23 »

Täällä myös yksi kala, jolle tulvii kauriita ovista ja ikkunoista Wink Jotain kai yrittävät minulle opettaa...kärsivällisyyttä, joka ei ole ainakaan tämän kalan hyve. Jalat maassa-asennettakin ehkä tännepäin tarvittaisiin, kun välillä leijuu monta metriä ilmassa Cheesy Pieni kunnianhimokaan ei olisi pahitteiksi.

Minä tulen toimeen sekä mies- että naispuolisten kauriiden kanssa, mutta miesten kanssa tuntuu olevan joku käsittämätön imu, vastakohdatko sitten vetävät toisiaan puoleensa, vai mikä on...tiedän kyllä, ettei kauris ole ollenkaan niin kova ja ilmeetön kuin miltä päällepäin näyttää...

Kauriin huumorintaju on omaa luokkaansa, käsittämätön itseironia saa minut nauramaan tämän tästä, mutta tätä itseironiaa en ole huomannut kuin  aurinko kauriskuu kauris on jotenkin vakavampi, loukkaantuu aika herkästi, vaikkei välttämättä sitä näytä.
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: