Minua ei tuo kuunpimennys pelota, koska olen itse syntynyt juuri kuunpimennyksen jälkeen, eli täysi kuu ja
n. 5 astetta ennen
, ja olen ehtinyt noita pimeitä asioita kokea ja käsitellä sen verran pohjamutia myöten...että, pimeän pelko on täysin mennyt...mutta aina kiintoisaa lukea kirjoituksia astrologian ja myyttien kielellä.
lisys: tähän kuunpimennys syntymäkartalla liittyen, otaksun, vaikka en tiedäkään, Manninen liitti lauseen 'elämäntie kulkee pimeydestä valoon'....itse olen aika varma, että se liittyi juuri tuohon, jos on syntynyt juuri kuunpimennyksen jälkeen, ja Kuu progressoituu elämän kulkiessa koko ajan kauemmaksi pimennyskohdasta....
Ahaa, uutta tietoa. Mulla myös täysikuu-kuunpimennys ja
2 astetta
ja
pimennyksen jälkeen 6 astetta. Olen myös kysellyt mitä tuo tarkoittaa, ja kuullut kaikkea noidasta lähtien. Välillä on pöheikönkin puolella käyty ja toivottavasti elämä menee kohti valoa
Olen myös lukenut tutkimuksesta että tarkka aste kuunpimennyksen aikaan syntyneillä naisilla voi aiheuttaa nätisti sanottuna lyhyttä ikää, yksi esimerkki oli JonBenet Ramsay, muita en nyt muista.
Viimeksi kun kuunpimennys osui suunnilleen samaan kun syntymäkartalla, se vaikutti ehkä enemminkin henkisyyden avartumiseen.
Nyt se osuu
, ja ja no sen näkee sitten Juhannuksen jälkeen.
[/quote]