Tuo kun huomasit hampaan heiluvan ja otit pois sen ,on sitä omaehtoista,joidenkin asioiden pois nakkelua,se sinällään onkin se hyvä asia unessa,sitä tiedostamista.Myös se miete kasvaako uusi hammas,siihenhän sisältyy toivo,tietokin jollain tapaa,että hampaat uusiutuvat,rohkeutta kuvaavaa on se hampaan irroittelu,kun sen itse tekee.
Itsellä liittyi asioihini etten uskaltanut sitä kissaa laittaa pöydälle ja hampaat tippui omia aikojaan.
Pelkäsin riitoja,eniten että menetän itsehillinnän,en osaa ilmaista asioita niin ettei tullut suurempikin sotku sitten.Itsellä liitän tuohon asiaan omalla kohdalla auringon neliön marsiini. :
Edit.Tuo unesi tuollaisena on sitä työskentelyä oman itsen kanssa,siinä on määrätietoisuutta.
Itsellä sitä ei ollut,peitin tunteitani,hampaat tippui,miten sitä elämänleipää olisin ikenillä haukannutkaan sitten.Niin paljon peitin tunteita,ettei minulla ole oikein muodostunut edes sanavarastoa kuvaamaan tunteita.
Aloin nähdä jossain vaiheessa unta,että suu oli täynnä purkkaa jota revin pois.Jossain unessa sain hampaat jo puhtaaksi,sitten kai osasin kertoakkin,että myös minulla oli tunteet,ei ainoastaan toisilla.Siksi pyrinkin putsaamaan pöytää sitä myöten,kun siihen sitä roinaa kertyy,pöytälaatikoissa on sitä roinaa kuitenkin aika paljon,mutta kai ne joskus saan tyhjennettyä,ja jotain sinne kuitenkin jää,ne voin ehkä peitellä jollain,ja viedä joskus roskiin katsomatta niitä sen kummemmin.