Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mustasukkaisuus unessa  (Luettu 8240 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nanaea
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 08.06.2010 11:49:45 »

Näin viime yönä outoa unta. Aivan unen alussa olin hotellissa lähdössä juhlimaan tunsin että minulla on ystäviä mukana mutta en unessa heitä nähnyt. Yhtäkkiä uni muuttui ja ajelin autolla hiekkatietä pitkin meren rantaa, sää oli kaunis ja aurinkoinen. Etsin rannalta mökkiä jossa setäni vaimoineen odotti minua kahville. Kun pääsin mökille uni muuttuikin niin että sielä oli mieheni ja nainen (jonka kasvoja en muista), minulla on tunne että tunsin unessa naisen kuitenkin. Mökillä oli myös muuta porukkaa mutta mies istui tämän naisen kanssa keskustelemassa. Minulle tuli ihan hirveä mustasukkaisuuden tunne unessa. Tunsin että minun pitää lähteä juhlimaan ystävien kanssa mutta en halunnut jättää miestäni sinne mökille.

Kuitenkin koko uni oli rauhallinen ja aurinko paistoi koko aika. Mitä ihmettä tämä voisi tarkoittaa? Olen nähnyt viime aikoina unia joissa mies pettää minua vaikka tosielämässä en hetkeäkään sellaisia epäile. Ikävän kolkko olo on aina aamuisin.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.2010 19:20:45 »

Heippa Nanaea ! Tätä unta kannattaisi selvitellä kunnolla,etteivät unet jäisi toistuviksi,aiheuttavat sitä ikävää oloa paljonkin.
Ehdottelen joitakin vinkkejä,mutustele löytäisitkö jotain.
Unessa on kesäiset tunnelmat,aurikoa ja merenranta tietä,jotka ovat niitä hyviä asioita,kuvaavat hyvää elämää,siltä kohden asiat kuten olla pitääkin.
Olit hotellissa lähdössä juhlimaan,se voisi kuvata jotakin muutosta parisuhteessa,jo olemassa olevaa,sellaista luonnollista muuttumista suhteen tunnelmissa,joista koet turvattomuuttakin.
Menit sinne setäsi mökkiin ja sinulla oli tunne,että tunsit sen naisen.Tuo tuntemisen tunne voisi olla nyt se avain uneen.Sisimmässäsi" tunnet" tuon asian,joka on nousemassa pintaan,asia joka liittyy sinun ja miehesi suhteeseen.
Voiko olla,että kaipaisit enemmän yhdessä oloa,asioita,kokemuksia joita voisitte jakaa.
Ehkäpä tunnet jotakin syrjäytymistä tuossa suhteessa,nyt tilapäisesti,ehkä olo on kuin olisit tullut petetyksi.
Tuon tyyppiset unet viittaavat tuonkaltaisiin asioihin kovin usein.Ne asiat joista ne unet tulevat ovat aika monimutkaisia kiemuroita.
Miehen puhumattomuuskin aiheuttaa näitä unia.
On jotenkin sellainen fiilis tuosta unesta,ettet nauti riemurinnoin,ja voi iloisesti juhlia tätä elämää,kuin olisi sellaista epävarmuutta.
Mutta tosiasiassa asiat ovat hyvin aurinkoisen unen teemoissa...  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: