Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkemisestä ja muusta  (Luettu 3940 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MaijaMaanläheinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« : 16.06.2010 10:49:10 »

Olen noin 20 vuoden aikana ollut yhteydessä useampaankin näkijään ja jostain syystä kukaan heistä ei ole osannut sanoa minulle mitään "tärkeää", ei menneisyydestä sen paremmin kuin tulevaisuudestakaan. Siis en ole käynyt jatkuvasti tiettyjen kysymysten kanssa näkijöiden pakeilla, vaan mennyt silloin, kun on tuntunut siltä, että jotakin osviittaa tarvitaan.

Katselin eilen TV5:ltä Lisa Williamsin liveshowta ja mietin, onko todella olemassa henkilöitä, jotka osaavat auttaa muita? Olen aina ollut kiinnostunut itse näistä asioista, mutta kouriintuntuvaa "todistetta" toisen maailman olemassaolosta en näiden näkijöiden kautta ole saanut...

Millaisia kokemuksia muilla on? Is there really something out there...  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.06.2010 11:35:36 »

Mitäs luulisit?  coolsmiley

http://apod.nasa.gov/apod/ap100612.html

nebulas kepulas..
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 16.06.2010 15:48:47 »

Minä uskon, että on olemassa näkijöitä, mutta on olemassa myös ihmisiä, joille ei syystä tai toisesta voi nähdä tai sovi nähdä. Mielestäni tästä on ollut aiemminkin keskustelua, olisiko Atha tms. näistä asioista tietävä puhunut joskus näistä, ettei aina näe vaikka haluaisi?  Huh
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.2010 16:21:58 »

Olen nyt matkoilla, joten kopsaan tähän pikaisesti vastauksen ketjusta Selvänäkijät/ennustajat = Kaikilla eri vastaukset, jonne olen tästä aiheesta jotain kirjoittanut vuonna nakki ja kivi.

Tämä on aivan totta! Ei pidä olettaa, että kun kyseessä on selvänäkijä, hän näkisi kaikille kirkkaasti ja selkeästi.

Olen törmännyt aika paljon sellaiseen sanomaan tuolta henkimaailman puolelta, että jokainen näkijä katsoo asioita "omalta tasoltaan". Jos näkijä ja näkemisen kohde ovat ihan eri sfääreissä ei mikään ihme, jos sieltä ei tule sopivaa vastausta tai vastaus jää kokonaan tulematta. Tämä "omalta tasolta"-näkeminen selittää myös sen, miksi jotkut näkijät tuntuvat näkevän vain negatiivisia asioita: läheiset kuolevat, tulee ero, lapset katoavat, työt loppuvat, omaisuus menee myyntiin, tulee sairautta jne. jne.

Näkeminen on kuitenkin aivan ä-ä-r-i-m-m-ä-i-s-e-n herkkää puuhaa, johon vaikuttavat hyvin monet asiat - ensisijaisesti varmasti näkijän itsensä oma energiataso ja sen laatu. Kukaan tuskin jaksaa nähdä paljoakaan väsyneenä ja masentuneena tuskin kovin kauniita kuvia tulee toisellekaan nähtyä. Loppujen lopuksi näkijätkin ovat ihmisiä, eikä ihmisruumis ja persoona aina jaksa tai pysy positiivisena. Lisäksi liian kova yrittäminen tappaa varmasti kaiken näkemisen.

Tällaisiakin näkijöitä, jotka ovat saaneet joko vähän tai vasta hiljattain näkemisen kanavat auki, löytyy. He ovat ehkä nähneet hyvin lähipiirillensä tapahtuvia asioita (jotka voisi selittää sillä, että olemme yleensä lähipiirin kanssa samassa energiatasapainossa ja samanlaisen energian omistajalle on helppo nähdä) ja päättäneet laajentaa näkemistään myös ulkopuolisiin. Valitettavasti ulkopuolisten kanssa kohdataan erilaisia energiatasapainoja, joille näkeminen ei enää olekaan niin selkeätä tai helppoa.

Hmmm, niin ja tosiaan, jos johonkin asiaan ei annate vastausta silloin vastaus on, että sinun täytyy itsesi selvittää tämä, koska sinä tiedät jo, mitä tehdä. Ei meille koskaan anneta mitään yli voima- ja selviytymisrajojemme. Vastaavasti taas, ainakin mitä itselleni tapahtuu usein, on se, että olemme jo kiirehtineet niin paljon murehtimaan tulevaisuutta, ettei meille siksi näytetä mitään - vielä ei ole sen aika, keskitypä vain tähän nykyhetkeen.

(---)

Minusta näkijäpalveluissakin pitäisi olla asiakastyytyväisyys-takuu, kuten missä tahansa muussakin palvelussa, jota asiakas ostaa. Minä olen ottanut itse tällaisen käytönnön omiin maksullisiin tulkintoihini, sillä minulla ainakin omatunto kaivelisi niin maan perk...... paljon jos laskuttaisin sellaisesta, josta asiakas ei koe saaneensa mitään irti. Erityisesti, jos asiakas on tuhannen varma, että tämä tulkinta on päin sitä itseään.

Joskus olen törmännyt itse tilanteisiin, ettei tulkinta ole avautunut asiakkaalle aivan heti, mutta kun sitä on lähdetty yhdessä tulkitsemaan tai sille on annettu aikaa, asiakas on ollutkin tyytyväinen. Kommunikaatiossakin voi olla ongelmia, jokainen puhuu ja viestii aina hiukan eri tavoin (ja näin ollen ymmärtää eri tavoin), mutta selkeitä päin metsää meneviä tulkintoja en hyväksy laskutettavaksi. Ei parturikaan voi ajella asiakastaan muliksi ja laskuttaa täyttä hintaa ja sanoa asiakkaalle "ei se mitään, tukka kasvaa takaisin ja minä nyt näen, että tarvitset tällaisen millin sängen vaikka oletkin nainen".

 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2010 21:35:58 »

hyvä, Atha.. en viimeksi viitsinyt pyytää rahoja takaisin, en saanut mitään irti.. en olisi antanut hänen alkaa muokata minua tai tulevaani millään tasolla, tehtävät tai suhteet tai tunteet tai ajatukset. piti olla monen kouluttaja.. kiva täti vaan. eli opin että se Yliminä.. se on aina kuitenkin.

Intuitiiviset parantajat toimivat korkeammalta tasolta, ellet kovasti kapinoi vastaan, pitäisi vastauksista olla iloa ja apua.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: