Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen merkkien vuosikymmenet ja vaikutus yksilöön  (Luettu 18867 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 09.07.2010 15:45:08 »

mä oon aina pitänyt neptunusta jotenkin vaikeena planeettana...se on niiin epäselvä ja eteerinen, aiheuttaa vaan hämmennystä....itellä neppari skorpparissa huoneessa 9 (konj aurinkoon,venukseen että merkuriukseen).

Mulla se vaikuttaa selvästikin siten, että näytän muille muuta mitä oikeesti olen...eli pystyn luomaan tietynlaisen illuusion toiselle mitä se haluaa mun olevan...kauheen vaikee selittää  crazy2....sitte ajan kanssa mä rupeen rikkomaan tätä illuusiota ja katon kestääkö se toinen etten olekaan niin "ihana" kun se luuli....tosin kyllä mäkin katon toista pinkkien lasien läpi ja petyn karvaasti kun se onkin ihan tavallinen mölli....

siksi mä usein ihastun miehiin joita en pysty saamaan esim homomiehiin...filmitähtiin...jne.

Positiivisena puolena voisin sanoa että mielikuvitusta löytyy! tietenkään se ei ole aina hyvä asia, ainakaan kauhuleffan jälkeen jos olet yssin kotona... Sad
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 09.07.2010 15:57:58 »

Suski, olet rehellinen itsellesi. Jos nyt viitsit lukea tuolta edeltä näitä Neptunuksen aikoja, niin katsopa miten löydät itsesi Kauriin vaikutuksesta.

Neptunus on vaikea planeetta, koska se on kosmisia planeettoja, sen energiat vaikuttavat Auringon ja Kuun kautta ensin yleisesti koko Maahan, sitten ihmiskuntaan ja sitä kautta sen trendit saavuttavat sinua. Saa olla aika kauasnäköinen, että huomaisi ajan ilmiöitä, joihin on itsestään selvyytenä syntynyt. Mutta jos katsoo, mihin aikaa äiti esim. on syntyny, voi olla helpompi ymmärtää häntä. Tai toisinpäin lapsiaan ymmärtää.

Työtä tämä pikkuisen vaatii... :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 09.07.2010 17:34:43 »

Hurraaah Kuuratar!!!! Cheesy Cheesy Cheesy

Mutta illuusionhan voi pehmittää unelmaksi, päämääräksi, intentioksi, ideaksi, ajatukseksi, sanoiksi.....teoksi pikkuhiljaa. Neptunus on meidän LUOJA-PLANEETTA! Ymmärtäsin, että juuri sen energian avulla maailmamme, yhteisömme, me itse kehitymme. Jos Saturnus tekee rajoja, joita sitten Uranus rikkoo, niin Neptunus jatkaa sitä Uranuksen hajoitettua maisemaa ja LUO siitä jotakin. Wink

smitten Sitä on niin tottunut katsomaan vaan syntymäkarttaa ja seuraamaan transiitteja. Ajattelin ensin, että eihän Jousimies-Neptunus aika ole missään omassa elämässä näkynyt, kunnes muistin 9. huoneen olevan ko. merkin huoneen ja sen piiriin kuuluvan muutakin kuin ulkomaat. Tämä astrologiassa on just niin ihanaa, että aina voi oppia ja oivaltaa jotain uutta.

Kalat-Neptunus aikaa odotellen...  Cheesy Ehkä siitä antaa jo ensimakua tämän vuoden  neptunus  aspect_opp  venus
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 10.07.2010 11:43:33 »

Minä laitan Neptunuksen Vesimies- ja Kalatmerkit tuonne etusivulle, niin löytyvät kaikki sieltä....

Ja nyt kun olen kaiken tämän tänne taustalle tuonut, on helpompi (vai onko?) tarkastella oman syntymäkartan Neptunusta, sen huonetta ja aspekteja verraten niitä oman Neptunuksen vuosikymmeniin.

Tai tarkastella tämän hetken transiitteja rinnan tämänhetken Neptunustrendien valossa.

Joten Neptunusta mielestäni ei voi tarkastella suoraviivaisesti vaan kerroksittain eri vuosikymmenten läpi, kuin plarata oman elämänsä historiikkia samalla. Yksinkertaista, ha!?  Cheesy Mutta minulle ainakin tämä ihana ihanteiden möhkäle avautuu aivan toisella tavalla.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.07.2010 15:20:39 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 10.07.2010 12:29:18 »

Avointa yksinpuhelua melkein tässä, mutta alan ymmärtää Neptunustani.  Cheesy

En ole ns. neptunikko, Neptunus ei ole voimakkaasti kartalla. Mutta se on ohjaajani, opettajani, jopa kurittajani monessa merkityksessä. Minulla esim. on  neptunus :aspect_con:Mc,  aspect_squ aurinko ja  aspect_sex pluto syntymäkartalla.

Joten Vaaka-ajanjakson kautta ymmärtäisin, että olen saanut vaikutteita ja energioita jonkinlaiseen sovittavaan yhteistyöhön (siksipä olen opettaja,  aspect_con MC) ja ympärilleni on usein syntynyt pohdiskelevia ryhmiä. Neptunukseni ollessa 9. filosofioiden huoneessa, se antaa myös lähtökohdat esim. tähän topikkiin, tutkin, pohdin ja etsin aina vain. Neliö toimii tässä vanhoja normeja rikkovana, vapauttavana ja haasteellisena kasvattajana. Pluton kautta vapautuu nuo Neptunuksen voimat, joita olenkin vaistomaisesti käyttänyt elämäni taipaleella. Olen oppinut kuuntelemaan sisäistä ääntäni. En niin että eläisin täysin sen varassa, vaan järkeillen ja arvioiden tilanteita myös. Olen hiton onnellinen tästä neliömuodostelmasta Aurinkoni kanssa. Se antaa jotenkin luottamusta ja varmuutta elämän poluilla. Ja haastaa jatkuvasti. Nyt sen ymmärrän.  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 10.07.2010 14:14:26 »

Sovittavaa yhteistyota-joka mielestani sopii sinulle taysin ja sinustahan loytyy sita filosofiaa  smitten
Onneksi itsellani on Neptunus Vaa'assa-joka antaa jopa joskus hiukan jarruja huimaan mielikuvitukseeni ja sehan pitaa harkasorkkani maassa tarpeen tullen  Grin
Mutta Neptunus on mina ja kiitos tulkinnasta!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 10.07.2010 15:31:03 »

On mielenkiintoista seurata myös elämänsä kohokohtia, miten Neptunusvaikutus siellä taustalla on silloin ollut.

Olen itse mennyt naimisiin 1980, Neptunus-Jousimiehen aikaan ja todellakin se löi leimansa siihen!
Avioliittosynt.kartalla  neptunus aspect_con askendentti (herkkä hetki!)  neptunus aspect_tri merkurius Leijonassa (valtava into nähdä maailmaa neljällä silmällä ja oppia lisää),  neptunus aspect_sex mars Vaa'assa (kaiken tasapainotila), mutta myös kriittiset neliöt Jupteriin ja Saturnukseen Neitsyessä. Huomasin, että Auringolla oli yhtymä Junoon! Mikä hetki!!! Neptunus oli todella suosiollinen liitollemme!

Neptunus Jousimiehen merkissä 1970-1984, jolloin maailmanmenoa leimasi kansainvälisyys, turismi ja uuden maailmanliiton suunnittelut (Euroopan unionin, uskontojen yhteyttäminen, globaalisuus). Pyrittiin rauhanomaiseen maailmankuvaan. Vihreä elämäntyyli, kaupungista maalle, Green Peace mm.  Leveälahkeiset housut viuhtoen tai piukoissa farkkuhousuissa ja afrohiuksissa kuljettiin discoissa. Rohkeimmilla oli punktyyli ja irokeesihiukset. Juhani Nummela tuo esille myös matkailun ihannoinnin ja massakulttuurin leviämisen.

Oikea hetki!!! Silloin oli meneillään mm. maalle paluu, vihreä vallankumous, jolloin meidänkin kylälle yhtäkkiä alkoi nousemaan uusia taloja ja kyläkoulu pelastettiin! Ja kyllä me mieheni ja perheeni kanssa matkustettiinkin. Kansainvälisyys ja erillaiset uskonnot tulivat tutuksi pienessä metsämökissä, sillä meillä kävi paljon ulkomaisia vieraita jostakin kumman syystä.  Wink Minä maailmalta palanneena (Jousimies-Neptunusta sekin) halusin osoittaa puolestani vieraanvaraisuutta. Lapseni tottuivat siihen, että oli jos jonkinlaista vierasta tuvassa ja monenlaista kieltä.

Kunnes tuli Kauriin aika ja piti sitoa talouden nyöriä tiukemmalle, kasvavien lasten kanssa menot olivatkin paljon suuremmat, sekä lähteä itsekin opiskelemaan varmempaa ammattia.

Onko se totta, että maailman suuret trendit, mitä Neptunuskin nyt näyttää, voi noin pitää paikkaansa?!!!  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.07.2010 15:41:33 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 14.07.2010 15:48:40 »

Juhani Nummela kokoaa lyhenteeksi Neptunuksen tässä:
-   kokonaisuuksien ja yhteyksien tajuaminen
-   myötätuntoisuus, ihanteellisuus, ihmisrakkaus
-   vaikutuksille alttius, eskapismi
-   mielikuvat, visiot, haaveet
-   henkisyys ja henkisten arvojen etsintä
-   öljy, sosialismi, virukset
askendentti jousimies , neptunus  jousimies löytyy 1.huoneesta 2 asteen päässä askendentti
Allekirjoitan ylläolevan.

Luulen että vaikuttaa paljonkin, siellä taustalla. Olen haaveilija, viihdyn omissa oloissana, mielikuvitusta riittää. Katson elämänmenoa mieluummin sivusta. Päätä ei tarvitse laittaa sekaisin aineilla, pystyn "leijailemaan" ilman niitäkin.
Koen vahvasti tietyt asiat, musiikki, elokuvat, joku tietty kokemus, niihin jää "kiinni", ne jää elämään pään sisään. Esim viime viikonlopun Ruisrock,
fyysisesti rankka reissu, mutta kokonaisuutena leijailen vieläkin niissä fiiliksissä.
Toisaalta loukkaannun helposti. Esim paluu rokkibussilla, joku ärjyi syyttä suotta, mietin sitä vieläkin, että miks se niin vihaisesti ja pahasti sanoi...
Muuten en itseäni mieltäisi herkäksi, olen pikemminkin jalat maassa tyyppi ja varsin terveellä ja käytännöllisellä järjellä varustettu.
Monet matkat ja reissut on vahvoja kokemuksia, muilla mailla tuntuu että todella elää, tuntuu tosi voimakkaana sisällä. Nitten voimalla elää pitkään sen jälkeen.

Vähän hirvittää tuo tuleva  kalat -aika, miten herkäksi tässä oikein mennään?
tallennettu
7528620xs
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #38 : 16.07.2010 09:56:48 »

This is a really great website, and I really like your essay. Thanks for your sharing.

----------------------------------------------------------------------------------------------
discount ed hardy/pandora style charm/cheap ed hardy clothing/pandora beads on sale
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: