Olen moni-Vaaka eli oletetusti parisuhdekeskeinen, mutta en koskaan, ikinä ole haaveillut suurista häistä, tai häistä ylipäätään. Naimisissa olen kuitenkin, 5. hääpäivä tulee talvipäivänseisauksena. Sitä ennen oltiin yli 5 vuotta avoliitossa, ja häät olivat "vain" juridinen sitoumus, että tahdon olla samaa yksikköä myös lain edessä, samalla sukunimellä. Jostain syystä en tahtonut lapsia avoliittoon (tai no, lapsia ylipäätäänkään, täysin vailla vauvakuumetta ja järkipäätöksestä on esikoinen tehty, toisen kohdalla jo kuumeilutti
). Silti pidän itseäni romantikkona! ...Olimmehan lupautuneet toisillemme jo yli 5 vuotta aikaisemmin kalliojyrkänteellä salamoiden lyödessä
Meidät vihittiin maistraatissa, hääkuva otettiin rautatieaseman passikuva-automaatissa ja bussilla ajettiin hyvän päivällisen jälkeen kotisohvalle syömään konvehteja. Tottakai naimisiinmenoa juhlistettiin, järjestimme ikimuistoisen uudenvuodenjuhlan suvulle ja ystäville. Tarjoilut tehtiin itse ja juhlinta jatkui yön yli kunnes uupuneet vaipuivat siskonpetiin
Boolia ja itsetehtyä metsämansikkalikööriä oli juuri sopivasti, sen verran että meiltä on jo kyselty, minkä hääpäivän kunniaksi järjestämme "jatkoleirin"
En myöskään tunnista omakseni Vaakaan liitettyä tarvetta romanttisiin seikkailuihin, olen juuri siinä missä minun kuuluukin, juuri sen ihmisen kanssa kuin pitääkin.