Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pappa unessa..<3  (Luettu 3188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 27.08.2010 00:15:50 »

Näin unta jossa nousin pieneen laivaan.. tai sellainen paatti se oli.. Muistutti ulkonäöltään aku ankka venettä.. Oli talvi ja kylmä, järvi/meri oli jäässä. Olin jumissa jossakin saarella mistä ei kävellen päässyt pois kun jäät oli niin heikot. Nousin sitten siihen laivaan ja se nytkähti liikkeelle, keula nousi jään päälle ja olin ihan varma että vene kaatuu nurin ja upotaan järveen. Huusin kauhuissani että pysäyttäkää.. Takana istui edesmennyt pappani ohjaamassa venettä ja sanoi mulle että ei hätää, kyllä jää hajoaa ja kohta ollaan sulalla vedellä.. Siellä meni sellaisia veneiden kulkureittejä jotka oli sulia, kapeita kylläkin. Ajattelin että voi kamala, mitä jos toinen vene tulee samaa reittiä meitä vastaan ja kysyin papalta kuinka pitkä matka meillä on ja se vastas että 6-kilometriä.. Eli kamalan pitkä!! Mua pelotti ihan hirveästi mutta luotin papan sanaan ettei meillä ole mitään hätää, pappa pitää meistä huolta smitten
Mietin tuossa sitten vielä että oli erikoista kuinka selvästi näin papan kasvot ja miten elävänä se unessa oli mukana.. Taitaa pappa todellakin pitää minusta huolta näissä elämän tyrskyissä.. Jotenkin tänään olen sitten osannut olla rohkea ja avautua eräälle miehelle suhteestamme mikä on minua arvelluttanut.. Kivi tippui sydämeltä vaikka varmasti se toinen sydän ei nyt olekkaan niin onnellinen. Pappa ehkä ohjasi mua että tee niin kuin sydämessä tunnet oikeaksi. Onhan myös toinen asia jossa tiedän että pappa on mukana.. angel KIITOS
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 27.08.2010 00:56:02 »

Jenima..Liikuttava uni.Olen usein tormännyt uniin,joissa ovat omaiset mukana.Niin paljon on näitä,että uskon näiden unien olevan ohjaavia.Myös vanha mies unessa,joka on hyvän tahtoinen,symboloi vanhaa viisautta.
Sinulla on varmasti ollut vaikeuksia tunne elämän alueella,johon viittasitkin.Tunteiden jäätymistä,jota jäinen meri kuvaa.Halua selvittää asioita,pelkoa,kuinka selvitä eteenpäin.
Tässä on sitten pappasi kertomassa suoraan miten asiat ovat,pääset selville vesille,mutta matkaa vielä on tehtävä.Unessa sinulla on luottamus pappaan,mutta se kuvaa myös luottamusta itseesi,joka hienosti tulee esille siinä.Tarvitset kärsivällisyyttä,jota pappasi myös edustaa.Suunta on joka tapauksessa selvillä,jota kohti menet.  Smiley
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 27.08.2010 05:43:49 »

Kiitos Sansai..
Todellakin tunne elämässä on yhtä myrskyä.. Epätoivoinen rakastuminen, yritys päästä eroon onnistumatta.. Tunteet on liian vahvat. Pitkä matka on kuljettavana siihen että päästän irti. Tarttisin hirvittävän määrän vihaa.. Sit on näitä joiden kautta yritän päästä eroon. Että rakastuisin johonkin toiseen.. se taas lisää vaan ahdistusta..
 Rukoilen tosiaan että pappa antaa voimia mulle tässä myrskyssä ennenkuin minusta tulee totaalisen tunnevammainen. crazy2
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: