Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelon häviäminen unen kautta  (Luettu 2357 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« : 03.10.2010 13:39:07 »

Ajattelin laittaa tälle nyt ihan oman aiheen, koska viimeöinen uneni tuntui niin merkittävältä. Eli olin voittanut ilmaisliput Tina Turnerin keikalle jonnekin Etelä-Eurooppaan ja matka oli tarkoitus taittaa lentäen. Mukaan tulivat mieheni, minä ja joitain muitakin tuttuja. Itse kärsin ihan oikeassa elämässä lievästä lentopelosta, joka on vahvistunut, koska olen nähnyt painajaisia, joissa lentokone tippuu taivaalta. Unessakin ennen matkaa olin lievästi sanottuna peloissani. Muistan ennen matkaa pakkailleeni tavaroita huolella. Unessa tavarat olivat erittäin selkeitä, mutta nyt ne ovat hävinneet mielestä. Kun sitten päästiin koneeseen kaikki sujuikin täydellisesti. Lento sujui mallikkaasti, matka sisälsi yhden vaihdon. Heräsin vähän sen jälkeen kun olin todennut, että koska näköjään tämä lento sujui niin hyvin, niin uskallan varata lennon sinne Ateenaan minne minulla ja miehelläni on ollut tarkoitus matkustaa ensi vuonna. Ja oikeasti täytyy sanoa, että tänään kun heräsin, niin ensimmäistä kertaa vuosiin ajatus lentämisestä ei herätä pelkoa tai ahdistusta, vaan jopa ihan positiivisia fiiliksiä.

Joten kysymys kuuluukin, että onko tämä mieli oikeasti näin fiksu, että voi poistaa pelkoja unien avulla? Oletteko itse kokeneet samaa? Muutenkin ihan mielelläni otan tulkintoja unesta. Tosin itse koen, että tämän tarkoitus oli käsitellä tuota lentopelkoa. Olen siis nähnyt viime vuodet jatkuvasti unia lentokoneonnettomuuksista. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 03.10.2010 17:16:02 »

Kieltämättä aika kätevää. Säästää aikaa omista päivistä, kun hoitaa nämä asiat unissa.  Cool
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: