Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskaltaisikohan joku....  (Luettu 3383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Exx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 29.09.2010 17:37:45 »

Auttaa oinasmiestä ajatuksien tärkeysjärjestykseen laittamisessa? Lähinnä mieltäni sekoittaa kasi isoa asiaa... Embarrassed. Ensimmäinen koskee taloani joka entisessä elämässäni hankittiin sen aikaisten tarpeiden takia. Nyt asun siinä talossa (josta olen pitänyt kovasti) yksin ja motiivini eron jälkeen oli lunastaa talo lasteni takia. Nyt tilanne on muuttunut ja lapset ovat muuttaneet toiseen kaupunkiin minun tahdostani riippumatta ja jollain tavoin talo on alkanut ahdistaa minua eikä lapsetkaan enää saa nauttia talosta niin kuin ennen. Nyt mieleni kamppailee talon myymisen ja talon pitämisen välimaastossa. Joka toinen päivä jompi kumpi vaihtoehto tuntuu paremmalle. Miten te joilla on näkemisen lahja asian näette? Toinen iso asia on ihastumiseni naimissa olevaan ihmiseen jota kohtaan tunnen aivan ihmeellistä tunnetta. Miten kannataisi toimia?

Kiitos etukäteen jos vaikka joku rohkea haluaisi hiukan valoittaa suuntaa mihin edetä Smiley 
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.2010 18:34:28 »

Intuitiivisesti tulee olo, että talo on täyttänyt nyt tehtävänsä ja sen on aika siirtyä seuraaville omistajille. Ahdistus on aina merkki siitä, että on aika siirtyä eteenpäin.

Itse muutan usein, samoin minulla on usein asuinpaikkaa vaihtava ystävä. Meille molemmille on yhteistä, että koti alkaa työntää pois ja ahdistaa jokin aika ennen muuttoa. Ystävälläni on aina 2 viikon "mene pois, lähde jo"-työntöaika jokaisesta asunnosta seuraavaan muuttoon, vaikka hän ei olisi vielä ehtinyt saadakaan uutta asuntoa tuon energian ilmennyttyä.
tallennettu
Exx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2010 21:39:34 »

Kiitos Smiley AthaMaarit. Voisiko joku katsoa vaikka korteilla :Smiley vai onko kenties elämän tarkoitus etten minun tarvitse saada ulkopuolista neuvoa asioihin Embarrassed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 29.09.2010 21:57:13 »

Minä voin toki katsoa korteista, mutta se on maksullista (nykyään)...

Jos haluat, voit laittaa minulle YV:n!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: