Minä en noista asteista tiedä, mutta minun
:ni on 19 astetta
13 astetta neljännessä huoneessa.
Sain viimeinkin koettua läpi henkilökohtaisen helvettini ja oikeus voitti vihdoinkin. Olen siis tapellut lasteni huoltajuudesta jo vuodesta 2007 ja käynyt Hovioikeudessa asti istumassa siitä. Ja niin kuin toisaalla olen kirjoitellut, olen tehnyt pesäeroa myös kolmivuotiseen on-off-suhteeseeni
-miehen kanssa, joka on ollut jo viimeisen vuoden käymistilassa, kun mies ei osaa päättää ottaako vastuun tekemisistään vai ei.
Hiuksissa olen viimein kypsynyt värjäyskierteeseen ja palaan omaan väriini, joka näyttääkin eksoottisemmalta kaikkien värjätyjen päiden seassa. On ollut vapauttava tunne. Myös henkiset asiat ovat voimistuneet ja kaikki pinnallisuus on kadonnut, samoin turhat ihmiset. Itsevarmuus on kasvanut sekä sisäinen viisaus. Toki tämän myötä olen pettynyt useimpiin ihmisiin, joita ympärilläni elää.
Olen huomannut, miten ennen henkisinä pitämäni ihmiset ovatkin tekopyhiä, he ovat muuttuneet värähtelyiltään karkeammiksi. Eräänkin
-ystäväni värähtelyt muuttuivat karkeammiksi ja pinnallisemmiksi hänen mentyä avioon. Hän siis madaltui miehensä tasolle. Tämä on harmi, sillä meillä oli hyviä keskusteluja ja henkisiä kokemuksia. Nyt ne ovat jääneet.
Opinnoissa on tullut takapakkia, sillä kaikki käytännönharjoittelut eivät onnistu ajoillaan, tosin minusta johtumattomista syistä. Tämä on harmi, sillä olin jo odottanut, ehkä hieman pelännytkin, työelämään pääsyä, koska en vieläkään tiedä mitä ryhtyisin tekemään. Myös romanttiset ihmissuhteet ovat nyt pinnalla, koska olen ollut jo 4 vuotta yksin. Se on pisin aika, minkä aikuisena olen yksinäni elänyt. Tuota on-offia en laske edes suhteeksi, koska se oli niin epäsäännöllistä ja masentavaa, energiaa vievää.
minulla on kuudennessa huoneessa, josta löytyvät myös
,
ja
.
,
ja
.
Px löytyy huoneesta 2, mutta myös huoneesta 3
Px:n kanssa.
ja
. Nämä siis syntymäkartassani.