Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nukun muumion asennossa  (Luettu 6908 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 10.09.2010 02:59:08 »

Koko pitkähköisen elämäni olen nukkunut kädet rinnalla kuin egyptiläiset muumiot. Siis sormet suorina, käsi rinnalla toisen päällä. Yksi ja toinen ex on tätä ihmetellytkin.

Muinainen Egypti ei ole mitenkään yli muiden, lapsena kiinnosti (eikö kaikkia lapsia), mutta olen yrittänyt urkkia sieltä jotakin.

Olin kirjanpitäjän vaimo, miestäni nuorempi. Meillä oli kaksi poikaa, mutta lasten isä oli joku muu kuin vanha mieheni (palveluskuntaa?). Olin lyhyt, tummaihoinen ja lihavahko. Nykyisiin mittoihin verrattuna olin todella lyhyt, silloin menetteli. Minulla oli pellavainen asu, joka ei ollut kirkkaan valkea tai muutakaan kirkasta väriä. Meikkasin (en muista tarkkaan miten, nykyistä ripsiväriä se kyllä ei ollut).

Osasin lukea ja olin kiinnostunut temppelisalaisuuksista. En osannut kirjoittaa itse. Tuo vanhempi, suht. ystävällinen mies, jolle minut naitettiin, siis kirjoitti hieroglyfejä.

En ollut niin korkealla hierarkiassa, että minua olisi koskaan balsamoitu. Jotenkin se ruumis kuitenkin säilyi, tai siitä jäi tämä nykyisen nukkuma-asennon energia.

En elänyt kovin vanhaksi. Kuolemassani ei ollut mitään isoa draamaa, ehkä sairaus.

Veikkaisin, että kaikista näistä elämistäni juuri se ruumis ei ole kunnolla maatunut ja lepää kalliohaudassa kädet rinnalla.

tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #1 : 12.09.2010 20:05:22 »

muistatko entisiä elämiäsi? O_O miten se on mahdollista? >=O  siistii!  smitten
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 12.09.2010 22:47:21 »

Menneet elämät ovat ihmisen eli sinun omia kokemuksiansa. Ne muistaa samoin kuin muutkin tässä elämässä tapahtuneet menneisyyden asiat. Toiset tapahtumat paremmin ja toisia ei välttämättä ollenkaan.

Kaikki tieto on sinussa itsessäsi.

T. menneiden elämien tulkki  coolsmiley
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #3 : 18.09.2010 20:17:20 »

mites niitä sitten voisi palautella mieleen? en muista edes siitä paljon, kun olin kolmos luokalla (ja olen vasta tässä iässä.. -.-") onkohan se minulle ihan mahdotonta sitten? =) vai alkaisinko puhua jos sitoisin itseni tuoliin ja työntäisin dynamitin suuhun? -.-"
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.09.2010 20:26:16 »

Tästä on monta ketjua olemassa jo mutta simppelisti kannattaa lähteä miettimään asioista joista pitää ja joista ei pidä / pelkää. Yleensä ne juontuvat menneistä elämistä.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #5 : 26.09.2010 15:06:02 »

Minä taas nukahdan samanlaisessa asennossa kuin hirtetty tarotkorteissa: vasen jalka suorana ja oikea jalka koukussa, jalkaterä vasemman polven alla. Kädet tosin ovat pään ja tyynyn alla ristissä. Toisinaan mieleen tulee joogan aurinkotervehdys. Tässä asennossa on hyvä nukahtaa. Toisinaan jalkani ovat ristissä nilkkojen kohdalta muutoin ollen suorina. Mieleen siis tulee merenneidon pyrstö.

Mieleeni myös tulee skandinaaviset jumalat ja riimut. Oliko se Thor joka roikkui elämänpuusta alassuin niin kauan ennen kuin riimujen salaisuus hänelle selkeni?

Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 30.09.2010 02:41:38 »

SanctAstra, kiva kuulla että jollakulla muullakin on tuollainen oudompi nukkuma-asento. Itse en ole koskaan edes kiinnittänyt huomiota jalkoihin, siinäpä ovat suorina.

Meganarri, ei se muistaminen mitään filmin katselua ole. Jostakin tulee tunne tai välähdys, ei mitään sellaista 'vuonna 3901 eKr söin aamulla palvelijan tuoman puuron ja palvelijatar piirteli pyöreään naamaani kajaleja, kirjanpitäjän vaimona meillä oli varaa hyviin meikkeihin (meikkaamiselle oli jokin parempi termi, en muista mikä). Mieheni oli herännyt jo aikaisemmin ja oli keskittynyt kuvioihinsa, huolestunut jostakin faaraon hankkeesta. Osasin joitakin merkkejä.  Lasten opettaja oli vasta tulossa, lasten orjat herättelivät lapsia. Savu ja vastapaistettu ruoka (puurosekoitus) tuoksuvat. Naapureista nousi savu. Oli jo lämmin ja heitin hartialiinan (?) pois. Selkäni oli jäykkä huonosta vuoteesta,valittaminen olisi kuitenkin noloa.  '

Ei siis noin, tuollainen on keksittyä! Mitään noin tarkkaa en muista, vaan vain muutaman lyhyen välähdyksen. Egypti kiinnosti pienenä, nyt halua kuulla koko alueesta mitään.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 30.09.2010 08:29:18 »

SanctAstra, minä nukun TISMALLEEN samanlaisessa asennossa! Olen ajatellut, että jalkojen asento viittaa myös Tarotkorttien Hallitsijaan, jonka jalat ovat numero 4:ää muistuttavassa asennossa. Nelonen on materian luku.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 30.09.2010 17:30:27 »

Itse nukun myös kyseisessä muumion asennossa. En oikeastaan saa muuten unta, tiedä sitten mistä johtuu. Ainakin asento on erittäin rentouttava, eikä mikään paikka puudu nukkuessa. Ehkäpä ne minunkin entisten elämien ruumiit makoilevat rauhattomasti muumioituneina.  Cool

Kaiketi noilla on jotain yhteyttä luonteeseen tai alitajuntaan. Aiemmin nukuin kädet sivuilla kämmenet ylöspäin, mutta reikikurssin jälkeen on tavaksi tullut avata kanava ennen nukkumaanmenoa ja yleensä nukahdan aina sydänchakran kohdilla, jolloin jään aina tuohon muumionasentoon. Itse yhdistän tämän ainakin tuohon sydänchakraan.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #9 : 22.10.2010 09:28:13 »

Minä taas nukahdan samanlaisessa asennossa kuin hirtetty tarotkorteissa: vasen jalka suorana ja oikea jalka koukussa, jalkaterä vasemman polven alla. Kädet tosin ovat pään ja tyynyn alla ristissä.

Nyttemmin käteni tai siis kämmeneni ovat siirtyneet sydämeni päälle ollen päällekäin. Kämmenten asento muistuttaa viittomakielen lintu-viittomaa eli muistuttavat linnun siipiä, mieleeni nousee kyyhky. Valkoinen kyyhky.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: