Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummallinen uni, vai oliko se uni?  (Luettu 6384 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 22.08.2010 21:49:04 »

Näin viime yönä aika kummallisen "unen" johon kaipaisin selvennystä/näkemyksiä. Näin unta, että nukuin. Nukuin hyvin ja levollisesti ja koin kuinka aloin unessa vajoamaan entistä enemmän, syvemmälle uneen. Livuin pois jonnekin muualle, pois unesta, johonkin "tilaan" joka ei ollut tavallisen unen näkemisen tila. Se tuntui mukavalta ja rentouttavalta. Halusin vain heittäytyä sen vietäväksi, jonnekin. Samalla tiedostin jotenkin kuitenkin ettei minun pitäisi mennä "liian pitkälle" antaa tuon tilan syventyä liikaa. Silti en välittänyt, annoin vain mennä. Sitten kuulin äänen joka sanoi: Herää äiti. Sen jälkeen oikeasti heräsin unesta. Pian nukahdin uudestaan ja täsmälleen sama uni toistui, täsmälleen samanlaisena. Minun herätessä taas lauseeseen: Herää äiti.

Tässä oli jotain niin kummallista ja koen vahvasti, että tällä oli jokin tärkeä viesti. En vain käsitä mikä.Tuli hieman sellainen tunnelma herätessä kuin enneunieni jälkeen aina on. Ihmettelin myös sitä, kuka oli tuo "lapsi" jonka en tunnistanut selkeästi olevan kumpikaan tyttäristäni. Unessa minulle tapahtui jotain, josta tuo ääni minut halusi jostain syystä herättää... Kummallista.  :Smiley Osaako kukaan tulkita sitä?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1 : 22.08.2010 22:30:46 »

En ole mikään unien tulkitsija, mutta lapsi, jota et tunnistanut unessasi, ei ole vielä syntynyt. Hän kävi ilmoittamassa itsestään sinulle. Tällä tavoin minullekin ilmoitettiin ensimmäisestä lapsestani, unessa tai unen ja valveen rajamailla.

Tuli myös mieleen, että ehkä olit todellakin menossa jonnekin, mistä et välttämättä olisi vielä osannut tulla pois. Näin lapsesi toimi suojelijanasi, ettet olisi kadonnut tuntemattomaan. Saithan itsekin tunteen, ettet saisi mennä liian pitkälle.

Ja jos tämä lapsi ei ollutkaan sellainen, joka olisi vielä syntymässä, vaan jos ääni oli kuitenkin jompi kumpi tyttäristäsi, joka liikkui samassa tilassa kanssasi. Selvästi sinua kuitenkin estettiin menemästä jonnekin, minne sinun ei kuulunut mennä. Nyt osaat tunnistaa tilan vastaisuudessa.

Enkeleitä uniisi.  Smiley  angel
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.08.2010 22:39:26 »

Minulle tuli heti intuitiivisesti tieto, että pitäisikö sinun herätä jotenkin konkreettisesti elämässäsi? Oletko unessa jonkun asian tai maailman suhteen?

Itse olen konkreettisesti herännyt tässä ja kokenut täydellisen maailmaani mullistavan transformaation ja se tuntui ihan heräämiseltä. Siksi tuli mieleeni, että voisiko jotain tällaista olla sinullakin meneillään?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #3 : 23.08.2010 00:57:20 »

Rakkauden valo...tarkasta kuitenkin lasten tilanne,jotain alitajunta tiedottaa jo heihin liittyvää.
Tuo on tyypillinen uni esim.kirjailijoilla,jotka uppoutuvat kirjansa tarinaan..mihin sinä?
Lapsen ääni ei ollut lastesi ääni,syystä,että reagoisit....unet ovat ovelia.
« Viimeksi muokattu: 23.08.2010 01:03:06 kirjoittanut sansai » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 28.08.2010 21:16:59 »

Kiitos vastauksista!

Rakkauden valo...tarkasta kuitenkin lasten tilanne,jotain alitajunta tiedottaa jotain heihin liittyvää.
Tuo on tyypillinen uni esim.kirjailijoilla,jotka uppoutuvat kirjansa tarinaan..mihin sinä?
Lapsen ääni ei ollut lastesi ääni,syystä,että reagoisit....unet ovat ovelia.


Tämä "kolahti" ja itseasiassa taitaa pitää paikkansa.  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 20.09.2010 21:28:04 »

Tämä "uni" ei ole jättänyt minua rauhaan... Yhtäkkiä sain oivalluksen, kesken leivän syönnin  Grin että ei herranjestas, tuo lapsi taisikin olla edesmennyt pikku poikani, joka ei saapunut elävänä tänne maailmaan...  :Smiley  Olen pohtinut missä hän mahtaa nyt olla ja mitä hänelle kuuluu ja edelleen mikä tämän "unen" merkitys oli...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 27.10.2010 22:03:34 »

Tämä "uni" ei ole jättänyt minua rauhaan... Yhtäkkiä sain oivalluksen, kesken leivän syönnin  Grin että ei herranjestas, tuo lapsi taisikin olla edesmennyt pikku poikani, joka ei saapunut elävänä tänne maailmaan...  :Smiley  Olen pohtinut missä hän mahtaa nyt olla ja mitä hänelle kuuluu ja edelleen mikä tämän "unen" merkitys oli...
Hmm.. Tuli tässä vain tämmönen mieleen että ehkä edesmennyt poikasi halusi tulla uneesi herättääkseen sinut tuosta pohtimisesta jotta voisit jatkaa elämää eteenpäin tai muuta sellaista.

Anteeksi jos meni ihan mettään tämä veikkaukseni sillä saattahan se toki olla että oot päässyt asian ylikin jo hienosti ja muuten vain satuit ohimennen ajattelemaan asiaa...

Olen päässyt yli ihan hyvin, mutta eihän hän koskaan unohdu, eikä tarvitsekaan.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 27.10.2010 22:04:28 »

Tämä "uni" ei ole jättänyt minua rauhaan... Yhtäkkiä sain oivalluksen, kesken leivän syönnin  Grin että ei herranjestas, tuo lapsi taisikin olla edesmennyt pikku poikani, joka ei saapunut elävänä tänne maailmaan...  :Smiley  Olen pohtinut missä hän mahtaa nyt olla ja mitä hänelle kuuluu ja edelleen mikä tämän "unen" merkitys oli...


Olet pohtinut kuolemaa viime aikoina. Mulle tuli mieleeni omat "uneni" ... jotka ovat alkaneet samalla tavalla, ja joissa en ole koskaan uskaltanut mennä eteenpäin tuota tietä, mitä sinä taisit mennä. Minun unissani se tie on toiseen maailmaan.  Smiley


Niin menin...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: